• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду та покрівлі будівлі (літера А) Старозбур'ївської загальноосвітньої школи І -ІІІ ступенів Голопристанської міської ради Херсонської області

Завершена

3 609 592.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 096.00 UAH
Період оскарження: 06.05.2021 14:56 - 19.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Незаконні дії замовника. Порушення закону України про публічні закупівлі

Номер: 13b41643b2e44e719bec05117d426449
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-06-006853-c.a3
Назва: Незаконні дії замовника. Порушення закону України про публічні закупівлі
Вимога:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БЕЛБУД» як учасник відкритих торгів, оголошених Старозбур'ївською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів Голопристанської міської ради Херсонської області (код ЄДРПОУ 24952877), ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-06-006853-c, за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду та покрівлі будівлі (літера А) Старозбур’ївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Голопристанської міської ради Херсонської області (за кодом СPV за ДК 021-2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (далі – Тендер), звертається до Старозбур'ївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Голопристанської міської ради Херсонської області та її тендерного комітету (далі - Замовник), із наступним. За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників, Замовником на підставі Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 09.06.2021 № 6 (далі – Рішення Замовника) було прийнято рішення про визначення переможцем Тендеру учасника – ПП «ЕЛІТ-БУД» та оприлюднено рішення про намір укласти із ним договір про закупівлю. ПП «БЕЛБУД» не погоджується із Рішенням Замовника, вважає його неправомірним і таким, що прийнято всупереч вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а також таким, що порушує законні права та інтереси ПП «БЕЛБУД», як учасника Тендеру у розумінні ст. 1 Закону, зокрема права вимагати об’єктивного і неупередженого розгляду Замовником пропозицій учасників та визначення переможця процедури закупівлі, із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 Закону. 10 травня 2021 року Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель були опубліковані зміни до тендерної документації, а також оновлена тендерна документація стосовно Тендеру. Відповідно до вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі — Наказ № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис (далі — КЕП) посадової особи. Відповідно до пункту 4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 р. № 749 (далі — Постанова № 749), державні установи для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для здійснення повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, здійснення інформаційного обміну з іншими юридичними особами — виключно захищені носії особистих ключів. Таким чином, наразі замовники зобов’язані використовувати КЕП виключно на захищеному носії. У протилежному випадку такі дії призводять до порушення Закону України «Про електронні довірчі послуги», наказу № 1082 та постанови № 749. В свою чергу, за результатами перевірки на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу (ЦЗО) (за посиланням https://czo.gov.ua/) файлу електронного підпису, яким Замовник підписав тендерну документацію (файл «Електронний підпис» від 10.05.2021 о 18.10), а також файлу електронного підпису, яким Замовник підписав Рішення замовника (файл «Електронний підпис» від 09.06.2021 о 15.51) встановлено, що вони підписані не кваліфікованим (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП) на незахищеному носієві інформації, що є прямим порушенням вищеописаних норм чинного законодавства України, зокрема, вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі. Окрім цього, дослідженням файлів електронних підписів Замовника у межах Тендеру встановлено, що оголошення та усі рішення Замовника підписував особистим УЕП директор Старозбур'ївською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів Голопристанської міської ради Херсонської області – Шартух Микола Миколайович, що є прямим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо обов’язку оприлюднення та підпису оголошень і рішень у межах процедур публічних закупівель виключно уповноваженою особою замовника чи представником його тендерного комітету. В свою чергу, втручання керівника Замовника, як особи уповноваженої на підписання договору за результатами Тендеру, у процеси оголошення Тендеру, розгляду пропозицій учасників та прийняття рішення за результатами Тендеру, містить ознаки порушень пов’язаних із корупцією та суперечить вимогам Закону України «Про запобігання корупції». Приймаючи до уваги факт неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник зобов’язаний відмінити Тендер на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, з метою недопущення вчинення порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушення законних прав та інтересів ПП «БЕЛБУД», як учасника, зокрема права на об’єктивний і неупереджений розгляд Замовником тендерних пропозицій учасників та визначення переможця Тендеру із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, керуючись статтею 32, частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Розглянути звернення ПП «БЕЛБУД» у межах та терміни передбачені чинним законодавством України. 2. Скасувати Рішення Замовника від 09.06.2021 № 6. 3. Відмінити Тендер на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу Старозбур’ївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Голопристанської міської ради Херсонської області повідомляє наступне. По - перше зміни до тендерної документації вносилися для учасників відкритих торгів, у III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1. Оформлення та зміст тендерної пропозиції, а саме: на електронні торги учасник повинен надати документи в електронному вигляді. Учасник, в порядку передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією. У разі недотримання даної вимоги, Замовник має право дискваліфікувати пропозицію учасника. 1.1. Учасник відразу у сканованому вигляді PDF завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи, оформлені згідно вимог ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі», з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або накладенням удосконаленого електронного підпису (УЕП). - документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, повноважень представника або уповноваженої особи учасника та відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Перелік документів, які вимагаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника, встановлений у Додатку 1; - інші документи. 1.2. Документи учасника повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (PortableDocumentFormat) з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або накладенням удосконаленого електронного підпису (УЕП), мають бути відкриті для загального доступу (за виключенням підстав визначених Законом) та не містити паролів, з урахуванням положень статті 28 Закону. По – друге, відповідальною особою замовника, відповідно наказу навчального закладу, уповноважено Олену Бондар - посадова особа замовника, яка уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками та відповідати за проведення процедури закупівлі – відкриті торги. Уповноваженою особою на підписання договору, документів, які стосуються умов розробки, затвердження, контролю проведення, роз’яснення, оприлюднення має бути службова (посадова) особа, яка повинна бути у штаті зазначеного закладу і визначена відповідальною за підписання тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі власного розпорядчого, рішення замовника є керівник вищезазначеного закладу.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Незаконні дії замовника. Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: e387943018cf46a190440c154281dfcd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-06-006853-c.b2
Назва: Незаконні дії замовника. Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-06-006853-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД МАГНУМ» виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно Тендерної документації подали тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду та покрівлі будівлі (літера А) Старозбур'ївської загальноосвітньої школи І -ІІІ ступенів Голопристанської міської ради Херсонської області». За результатами розгляду нашої тендерної пропозиції було прийнято протокол розгляду тендерних пропозицій від 08 червня 2021 року №5 та було прийнято рішення відхилити нашу тендерну пропозицію відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», через невідповідність тендерній документації. ТОВ «ТД МАГНУМ» не може погодитися з даним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його законні права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в Тендерній документації. А відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, замовник не має права. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник під час проведення процедури закупівлі грубо порушив принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії. Зазначені дії є незаконними по відношенню до інших учасників та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись ст.ст. 5, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо: - Скасувати протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД МАГНУМ» від 08 червня 2021 року №5; - Розглянути та прийняти пропозицію ТОВ «ТД МАГНУМ» відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». При не виконанні даної вимоги ТОВ «ТД МАГНУМ» зобов’язане звернутися до Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України, повідомити про грубі порушення у сфері закупівлі до Dozorro, а також захистити свої права у суді.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, Старозбур’ївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Голопристанської міської ради Херсонської області повідомляє наступне: 1. В додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» передбачено надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт. На підтвердження якої, учасник у складі своєї пропозиції, повинен надати відомості про наявність працівників в кількості не менше зазначеної у довідці. Інформація, що зазначена у довідці, у тому числі залученої субпідрядної організації підтверджується копіями трудових книжок або наказами про призначення на посаду або копіями трудових договорів або копіями цивільно-правових угод, посвідчень та/або інших документів, які підтверджують кваліфікацію працівників. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД МАГНУМ" на підтвердження даного виду вимоги завантажив до системи Prozorro: Витяг з протоколу № 1539 ДП «Запорізький навчально – курсовий комбінат» від 01 липня 2020 року по випуску закінчивших курси професійно – технічного навчання з професії: покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів, таких працівників: Волонтирець М.М., Гніп С.Ю., Куліков О.В. Витяг з протоколу № 1733 ДП «Запорізький навчально – курсовий комбінат» від 28 серпня 2020 року по випуску закінчивших курси професійно – технічного навчання з професії: лицювальник - плиточник, таких працівників: Сахнюк В.А., Хонда В.В. Витяг з протоколу № 1233 ДП «Запорізький навчально – курсовий комбінат» від 08 червня 2020 року по випуску закінчивших курси професійно – технічного навчання з професії: муляр - оздоблювальник, таких працівників: Кожушина Д.В. Витяг з протоколу № 2693 ДП «Запорізький навчально – курсовий комбінат» від 28 жовтня 2020 року по випуску закінчивших курси професійно – технічного навчання з професії: маляр - штукатур, таких працівників: Разлуцький А.Ю., Руденко А.М., Стойков М.М., Руденко М.М. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД МАГНУМ" не підтвердив кваліфікацію вищезазначених працівників, не надавши підтверджуючі документи про освіту, які вимагалися тендерною документацією замовника. Документи про освіту, які відповідають державному зразку, нормам, стандартам та вимовам наведені в Законі України «Про освіту» № 2145-VIII від 23.04.2021 року, ст. 1 «Основні терміни та їх вивчення», п. 26. Спеціальні закони – закони України «Про професійно – технічну освіту»; Законі України «Про професійну (професійно – технічну освіту)» № 103/98-ВР від 01.01.2021 року, ст. 16 Документи про професійну (професійно - технічну) освіту; Постанові Кабінету Міністрів України «Про документи про професійну (професійно - технічну) освіту державного зразка і додатки до них» № 645-2015-п від 01.01.2019 року. Зверніть будь – ласка увагу на кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність, в яких передбачено надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт. Відповідно до закону України підтверджуючими документами про освіту є документи, які відповідають державному зразку, нормам, стандартам та вимовам наведені в Законі України «Про освіту» № 2145-VIII від 23.04.2021 року, ст. 1 «Основні терміни та їх вивчення», п. 26. Спеціальні закони – закони України «Про професійно – технічну освіту»; Законі України «Про професійну (професійно – технічну освіту)» № 103/98-ВР від 01.01.2021 року, ст. 16 Документи про професійну (професійно - технічну) освіту; Постанові Кабінету Міністрів України «Про документи про професійну (професійно - технічну) освіту державного зразка і додатки до них» № 645-2015-п від 01.01.2019 року. 2. В додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» передбачено надання довідки про наявність обладнання (будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі). На підтвердження якої, учасник у складі своєї пропозиції, повинен надати документальне підтвердження щодо наявності в нього прав та/або прав користування на вказане обладнання. При цьому наявне обладнання, яке буде використовуватись для виконання робіт, має бути власністю учасника, перебувати в нього у оренді та/або у лізингу та/або у користуванні на підставі договорів з надання послуг (та/або власністю субпідрядників – у разі їх залучення). Інформація про наявність транспортних засобів додатково підтверджується копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів. У разі наміру залучення учасником іншого (додаткового) обладнання для виконання умов договору, учасник повинен підтвердити наявність такого обладнання у відповідності до вимог даного пункту тендерної документації. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД МАГНУМ" на підтвердження даного виду вимоги завантажив до системи Prozorro довідку № 12/21 від 21.05.2021 року, в якій зазначено, що агрегат зварювальний Tesla Weld CUT 60 та компресор пересувний Dnipro-M AC – 100 VG є власністю товариства, але ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД МАГНУМ" ніяким чином не підтвердив наявність прав користування даного обладнання. Переліком підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. У разі, якщо під час розгляду виявлено лише невідповідності, визначені частиною шістнадцять статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, про що зазначено в розділі ІІІ п. 6 абзац 2 тендерної документації. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцять статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД МАГНУМ" не заповнив таблицю, що є додатком номер 3 до договору - План фінансування робіт, чим порушив вимоги тендерної пропозиції. Тендерною документацією завантажено до системи додаток № 4 Проєкт договору, додаток № 3 План фінансування робіт, Додаток № 1 Календарний графік виконання робіт, які в свою чергу є невід’ємними додатками до Проєкту договору. Саме Вами заповнені невід’ємні додатки це: Календарний графік виконання робіт та Договірна ціна, а План фінансування робіт залишився з пустими графами, що унеможливлює замовника передбачити помісячний план фінансування товариством будівельних робіт. 4. В додатку № 2 «Технічне завдання» передбачено, що Учасник повинен для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, надати у складі наступні документи: - Розрахунок договірної ціни та кошторис, розрахунок заробітної плати, відряджальних, розрахунок прибутку, пояснювальну записку. В документах учасника відсутній розрахунок заробітної плати працівників. Відомість трудомісткості і заробітної плати не є розрахунком заробітної плати, який доводить розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, розрахований на підставі тарифної частини середньомісячної заробітної плати, додаткової заробітної плати та інші заохочувальні та компенсаційні виплати, оплати за роботу у важких і шкідливих та особливо важких і особливо шкідливих умовах праці, надбавки за високу професійну майстерність, надбавки за виконання особливо важливої роботи, надбавки за високі досягнення у праці, інші надбавки та доплати, визначені згідно з галузевими (міжгалузевими) угодами, кошти на оплату щорічних основних та додаткових відпусток. Із прикладом розрахунку заробітної плати, які складаються відповідно до Державних будівельних норм України, Ви можете знайомитися на сайті Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8 визначається за такою формулою: ЗПкоштор = ЗПтар+ ЗП додатк , де ЗПтар – тарифна частина середньомісячної заробітної плати у будівництві; ЗП додатк – додаткова заробітна плата та інші заохочувальні та компенсаційні виплати. Тарифна частина середньомісячної заробітної плати (ЗПтар) визначається за такою формулою: ЗПтар = ЗПмін х Кгалуз х Ксер.роз , де ЗПмін – середньозважений розмір мінімальної заробітної плати. Визначається, виходячи з розмірів мінімальної заробітної плати, що встановлюються Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік, за такою формулою: ЗПмін = (ЗПмін.1 х N1+ ЗПмін.2 х N2 + …. + ЗПмін.і х Nі)/12, де ЗПмін.1, ЗПмін.2, ….. ЗПмін.і – розмір мінімальної заробітної плати, що встановлений у відповідних періодах розрахункового року згідно із законом про Державний бюджет України на відповідний рік; N1, N2, … Nі – кількість місяців розрахункового року, на які встановлено відповідний розмір мінімальної заробітної плати; Кгалуз – коефіцієнт співвідношення місячних тарифних ставок робітників першого розряду до мінімального розміру тарифної ставки (посадового окладу) згідно з відповідною галузевою угодою; Ксер.роз – коефіцієнт переходу від першого розряду складності робіт до розряду 3,8 відповідно до додатка А ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (Ксер.роз.= 1,308 ). Додаткова заробітна плата та інші заохочувальні та компенсаційні виплати визначаються за такою формулою: ЗПдодатк = ЗПшк + ЗПмайст + ЗПважл.р + ЗПвис. дос + ЗПвідпуст + ЗПі , де ЗПшк – доплата за роботу у важких і шкідливих та особливо важких і особливо шкідливих умовах праці визначається за такою формулою: ЗПшк = ЗПтар х Кшк х Vшк , де Кшк – усереднений коефіцієнт, що враховує середній розмір доплати за роботу у важких і шкідливих та особливо важких і особливо шкідливих умовах праці згідно з відповідною галузевою угодою; Vшк – питома вага робіт, що виконуються у важких (особливо важких) і шкідливих (особливо шкідливих) умовах (зварювальні, монтажні, гідроізоляційні, малярні, керування будівельними машинами, механізмами та спеціальним приладдям тощо), визначається на підставі даних підрядників; ЗПмайст – надбавка за високу професійну майстерність визначається за такою формулою: ЗПмайст = ЗПтар х Кмайст х Vмайст , де Кмайст – коефіцієнт, що враховує середній розмір диференційованої надбавки до тарифної ставки робітників розряду 3,8 згідно з відповідною галузевою угодою; Vмайст – питома вага робітників, які одержують надбавки за високу професійну майстерність, визначається на підставі даних підрядників; ЗПважл.р – надбавка за виконання особливо важливої роботи визначається за такою формулою: ЗПважл.р = ЗПтар х Кважл.р х Vважл.р , де Кважл.р – коефіцієнт, що враховує середній розмір надбавки, визначений згідно з відповідною галузевою угодою на підставі даних підрядників; Vважл.р – питома вага робітників, які одержують надбавки за виконання особливо важливої роботи, визначається на підставі даних підрядників; ЗПвис. дос – надбавка за високі досягнення у праці визначається за такою формулою: ЗПвис. дос = ЗПтар х Квис. дос х Vвис. дос , де Квис. дос – коефіцієнт, що враховує середній розмір надбавки, визначений згідно з відповідною галузевою угодою на підставі даних підрядників; Vвис. дос – питома вага робітників, які одержують надбавки за високі досягнення у праці, визначається на підставі даних підрядників; ЗПвідпуст – кошти на оплату щорічних основних та додаткових відпусток визначаються за такою формулою: ЗПвідпуст = (ЗПтар + ЗПшк + ЗПмайст + ЗПважл.р + ЗПвис. дос + ЗПі) х Квідпуст, де Квідпуст – коефіцієнт, що враховує середній рівень основних і додаткових відпусток (порівняно з місячною заробітною платою), які надаються відповідно до статей 6 і 7 Закону України «Про відпустки», визначається на підставі даних підрядників; ЗПі – інші надбавки та доплати, визначені згідно з галузевими (міжгалузевими) угодами (за керівництво бригадою, за інтенсивність праці, на період освоєння нових норм трудових затрат, за класність водіям, вислуга років тощо), визначаються за такою формулою: ЗПі = ЗПтар. х Кі х Vі , де Кі – коефіцієнт, що враховує середній розмір і-тої надбавки, визначається згідно з відповідною галузевою угодою на підставі даних підрядників; Vі – питома вага робітників, які одержують і-ту надбавку, визначається на підставі даних підрядників. 5. В додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» передбачено надання довідки в довільній формі, яка містить інформацію про вартість чистих активів учасника (юридичної особи) відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД МАГНУМ" надано довідку № 15/21 від 21.05.2021 року, в якій зазначено вартість чистих активів відповідно останньої затвердженої фінансової звітності дорівнює 1147100,00 грн., але на підтвердження товариство не надало баланс та звіт про фінансові результати, в якому для підтвердження можна переглянути наявність вартості чистих активів. Переліком підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. У разі, якщо під час розгляду виявлено лише невідповідності, визначені частиною шістнадцять статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, про що зазначено в розділі ІІІ п. 6 абзац 2 тендерної документації. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцять статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. 6. В додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» передбачено надання інформації про наявність транспортних засобів, додатково підтверджуючи копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД МАГНУМ" завантажив до системи Prozorro фото документа, що зовсім не відповідає умовам тендерної пропозиції. 7. Використання аналога власноручного підпису – факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного або іншого копіювання, іншого аналога власноручного підпису (факсиміле) в фінансово – господарській діяльності допускається виключно за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідних аналогів власноручних підписів. Використання факсиміле можливе на внутрішніх документах, кореспонденції, первинних документах, які не належать до категорії банківських (фінансових), і договорах (актах виконаних робіт (наданих послуг), видаткових накладних, тощо), коли про це сторони заздалегідь домовились. Для цього керівнику необхідно видати наказ і розробити положення про порядок застосування факсиміле на підприємстві, в якому навести перелік документів, на яких його можна проставляти. Якщо виходити з практики, факсиміле використовується на всіх внутрішніх документах підприємства та договорах, але питання використання факсимільного підпису повинно бути врегульовано (наказ, інструкція, регламент використання, тощо). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД МАГНУМ" не підтвердив у складі своєї тендерної пропозиції згоду товариства на використання факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного або іншого копіювання, іншого аналога власноручного підпису. Також у довідці № 09/21 від 21.05.2021 року на вимогу тендерної пропозиції учасник повинен підтвердити зразок підпису керівника товариства, але ніяким чином не повинен був скористатися факсимільним відтворенням підпису за допомогою засобів механічного або іншого копіювання, іншого аналога власноручного підпису. Не надано документи товариства, які регламентують дозвіл на використання факсимільного відтворення підпису.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Скасування тендеру

Номер: af9ef86a4e0c4ae6ad0b0a6eaa69a87e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-06-006853-c.c1
Назва: Скасування тендеру
Вимога:
Порушення вимог закону про закупівлю замовником
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником не порушено Закон України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено