Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені, код ДК 021:2015 – 15220000-6 (хек)
Товар, кількість:2682 кілограмів, вид закупівлі - відкриті торги,місце поставки - за адресами зазначеними в тендерній документації, ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГАЛИЦИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, 57286, Миколаївська обл., Вітовський район, село Галицинове, вулиця Центральна, будинок 1; категорія замовника - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади Код ЄДРПОУ: 41356652, вимоги до предмета закупівлі і формування ціни містяться в тендерній документації і додатках до неї. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються учасником, та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником для участі у відкритих торгах безпосередньо та представлені в складі тендерної пропозиції (висновки, сертифікати, довідки та ін.), можуть бути надані як українською, так і російською мовами. При цьому власні назви, географічні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, загальновживані абревіатури посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Лише ціновий критерій - критерій оцінки 100 % ціна
Завершена
254 790.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 273.95 UAH
Період уточнення:06.05.2021 10:20 - 12.05.2021 00:00
Відповідь надана
Умови поставки
Номер:1b41cad949a84db683e05f9eca858a1b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:11.05.2021 11:48
Опис:Згідно п. 1 Додатку 1 постачання товару відбувається відповідно до заявок починаючи з 07:00 і не пізніше до 09.00 години, не менше одного разу на тиждень. Уточніть будь-ласка скільки саме разів на тиждень має відбуватися поставка до кожної адреси.
Відповідь:Шановний учасник, якщо Вами уважно розглянуто тендерну документацію, то Додатком 2 до тендерної документації є проєкт договору за результатами закупівлі, який Ви як учасником буде ЗОБОВ’ЯЗАНО підписати, та. в подальшому виконувати. Згідно пункту 5.1. проєкту договору міститься наступна інформація дослівно: «Поставка товару проводиться згідно заявок закладів освіти, один раз на тиждень для кожного із десяти об’єктів зазначених в пункті 5.2. договору з 7:00 год. до 9:00 год., крім вихідних та святкових днів, та передається уповноваженому представнику відповідного закладу.». Отже, умова в документації – «не менше одного разу на тиждень», а не «один раз на тиждень», отже, може бути і більше разів, залежно від «заявок закладів освіти». Перелік закладів освіти наведено як в Додатку 1 до тендерної документації, так і в самій тендерній документації – їх всього десять. Фізично не можливо скласти будь-якого графіку щодо конкретного дня, оскільки, це заклади, в яких навчаються, а не проживають учні і діти дитячих садків. Їх може бути більше, може бути менше, залежно від хвороб і фактичної наповненості. Тому, і списання товару, його використання і бракераж може бути кожного тижня різний. І взагалі, заморожений хек – це товар, який вже заморожений і його можливо одного разу викупити на тиждень та/або декілька тижнів для кожного окремого закладу. Замовник не зобов’язаний наперед до кінця року прописувати будь-який графік окремо для кожного закладу, графік все одно може бути змінений протягом дії договору залежно від фактичної потреби, більше того в закупівлі вказано кількісні показники при повній наповнюваності дітей в закладах освіти згідно норм харчування, але, з 01.09.2021 нові норми харчування набувають свою дії, і, більше того, на сьогодні в Україні іще не подолана пандемія гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, яка також може внести свої корективи. Тому, це приблизний графік для всіх закладів разом, але, просимо уважно вивчати всі умови тендерної документації і додатків до неї, все конкретизовано в додатках.
Дата відповіді:11.05.2021 14:20
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:a3d335c02f104c31a51fda587dcc3544
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:11.05.2021 10:14
Опис:Шановний Замовнику! Чи вірно ми розуміємо, що тендерною документацією вимагається щоб усі надані Учасником документи підтверджували відповідність його матеріально-технічної бази санітарно-гігієнічним вимогам, зокрема вимогам щодо дотримання умов зберігання, транспортування тощо продуктів харчування, що є предметом закупівлі?
Відповідь:Шановний учасник, Ваше запитання не зовсім зрозуміле для Замовника щодо усіх документів учасника та інші формулювання у питанні, але Замовником зміст Вашого питання зрозуміло як необхідність Вам як учаснику подати документи, які підтверджували відповідність наявності матеріально-технічної бази санітарно-гігієнічним вимогам, зокрема вимогам щодо дотримання умов зберігання, транспортування тощо продуктів харчування, що є предметом закупівлі. Тому, відповідаємо наступне: Додатком 1 та Додатком 3 до тендерної документації, а також сама тендерна документація містять вичерпний перелік документів, які повинен надати учасник. В Довідці за пунктом 1.2.3.Додатку 3 до тендерної документації чітко зазначено про потужності (це можуть бути приміщення, транспортні засоби, складські приміщення), які можуть бути залучені учасником за результатами закупівлі для виконання умов договору. Так само і в довідці за пунктом 1.2.1. Додатку 3 до тендерної документації має бути обов’язково зазначено транспортний засіб для перевезення заморожених продуктів, а отже, з холодильною установкою (рефрижератором, як приклад). Що стосується пункту 1.2.2 Додатку 3 до тендерної документації, то технології можуть бути будь-які, оскільки, Замовник розуміє недоцільність для, як приклад, тих хто перепродує товар, який є предметом закупівлі згідно цих відкритих торгів, будь-якої спеціальної технології, якщо учасник не є виробником, тому, зміст вказаної довідки є довільним для учасника закупівлі із вказанням технології на своє розуміння учасником, але вказана довідка є обов’язковою із зазначенням будь-якої технології, оскільки, це є вимогою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», отже, учасник зобов’язаний надати інформацію за цією вимогою. Вимоги Замовника за іншими пунктами також містять цілком чіткі вимоги, тому, запитання є не дуже конкретним щодо надання роз’яснень змісту певних пунктів або розділів тендерної документації, але з огляду на розуміння питання учасника надаємо таку відповідь.