Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені, код ДК 021:2015 – 15220000-6 (хек)
Товар, кількість:2682 кілограмів, вид закупівлі - відкриті торги,місце поставки - за адресами зазначеними в тендерній документації, ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГАЛИЦИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, 57286, Миколаївська обл., Вітовський район, село Галицинове, вулиця Центральна, будинок 1; категорія замовника - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади Код ЄДРПОУ: 41356652, вимоги до предмета закупівлі і формування ціни містяться в тендерній документації і додатках до неї. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються учасником, та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником для участі у відкритих торгах безпосередньо та представлені в складі тендерної пропозиції (висновки, сертифікати, довідки та ін.), можуть бути надані як українською, так і російською мовами. При цьому власні назви, географічні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, загальновживані абревіатури посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Лише ціновий критерій - критерій оцінки 100 % ціна
Завершена
254 790.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 273.95 UAH
Період оскарження:06.05.2021 10:20 - 18.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:8dcc7e0823124fbeb024125a612850d6
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-06-001827-c.a1
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви вимагаєте наявність інформації про аналогічний договір у системі PROZORRO (п. 1.1 додатку 3). Звертаємо Вашу увагу, що інформація про договори, вартість яких менша 50 тис грн. не розміщувалась замовниками у системі відповідно до вимог Закону у попередній редакції. Окрім того такою вимогою Ви обмежуєте коло потенційних учасників лише тими. що мали договори із замовниками у розумінні Закону, тобто з бюджетними, державними, комунальними установами. Вимагаємо виключити вимогу наявності інформації про аналогічний договір у системі PROZORRO.
Вирішення:Шановний учасник, керуючись нормами чинного законодавства, а саме статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон), саме Замовник встановлює вимоги до учасника щодо відповідності його кваліфікаційним вимогам, а не учасник. Більше того, підтвердження виконання аналогічного договору в публічному доступі не є будь-якою дискримінацією, і учасником не доведено неможливість виконання таких умов ним. Жодним чином в умовах тендерної документації не передбачено дискримінаційних вимог. Більше того самим Законома України "Про публічні закупівлі" в частині 1 статті 12 вказано - "...Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій...". Отже, публічне розміщення інформацій позицінується законотворцями ЯК ВІДСУТНІСТЬ ДИСКРИМІНАЦІЇ, оскільки, містить прозорість правовідносин і їх публічність. Більше того, учасник мало обізнаний в публічному розміщенні інформації про договір, як саме і висунуто вимоги в тендерній документації - саме інформацію про договір має бути розміщено в публічному доступі. Вказана закупівля - це відкриті торги на суму більше 200000.00 грн, і підтвердити досвід виконання такого роду договорів, окрім всього, має бути і перевірка учасника щодо фактичного виконання предмету закупівлі, самі обсяги виконання без вкзанання вартісних меж, Замовником, такі вимоги не встановлені в документації, більше того, оскільки, в даному договорі міститься не одноразова поставка замороженої риби, а постачання продуктом харчування протягом РОКУ, і, встановлені вимоги публічного виконання таких правовідносин як запорука правдивості і якості виконання таких правовідносин без відхилення від умов постачання, і це є цілком законною вимогу, з огляду, на яку суму, і на яких умовах закуповується товар в закупівлях. І крім того, публічне розміщення інформації про договір можливо знайти окрім сайту ПРОЗОРРО, іще і Є-дата, Замовник, також, не обмежує у цьому своїми Вимогами до учасників. В свою чергу, не виконання вимог Замовника щодо підтвердження кваліфікаційних вимог є однією із причин відхилення тендерної пропозиції учасника керуючись Законом України "Про публічні закупівлі". Крім того, починаючи з 19.04.2020 року інформацію про всі договори починаючи з однієї гривні оприлюднюють в системі ПРОЗОРРО для Замовників в розумінні Закону, що закуповують товари, роботи і послуги за бюджетні кошти. Тож, відкритий, відповідальний і ДОСВІДЧЕНИЙ учасник не має чого приховувати і зобов'язаний для підтвердження своєї кваліфікації надати публічну інформацію про свої правовідносини із аналогічними видами товарів на аналогічних відносинах (публічного розміщення). Тож, жодної дискримінації у вимогах про публічне розміщення інформації про аналогічний договір не вбачає Замовник.