-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з інформаційно-технологічної підтримки робочих місць Користувачів, ІТ-інфраструктури, а саме: послуги з абонентського обслуговування, послуги з ремонту Обладнання, послуги із заміни витратного матеріалу для друкуючої техніки
Торги відмінено
14 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 430 000.00 UAH
мін. крок: 3% або 430 000.00 UAH
Період уточнення:
21.06.2017 15:43 - 29.06.2017 13:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
d06ed31aba0549fd82321a7caefd6805
Дата опублікування:
29.06.2017 11:40
Опис:
Просимо надати роз’яснення по документації:
1. Документація не містить інформацію про право Учасника оскаржувати рішення Замовника. Просимо уточнити чи є у Замовника незалежний орган, що вирішує питання неправомірних дій Замовника по відношенню до Учасника. До кого звертатися у разі порушення Замовником правил/норм прописаних самим Замовником в документації?
2. Згідно п. 4 розділу 5 Документації Замовник відміняє торги у разі прийняття рішення про відміну процедури закупівлі органом оскарження. Просимо уточнити хто є органом оскарження для Замовника? Просимо уточнити який механізм подання скарг?
3. Документація не містить посилань на нормативні акти (внутрішні регламенти тощо), згідно з якими Замовник проводить дану процедуру Закупівлі як допорогову. Просимо уточнити згідно якого законодавчого акту здійснюється дана закупівля?
4. Згідно чинного законодавства та мінімізації навантаження на бізнес було сформовано та відкрито Єдині державні реєстри де міститься інформація з певних питань у вільному доступі. Кожен Замовника/Учасник/інша особа може безперешкодно отримати інформацію з даних реєстрів в режимі он-лайн. Просимо уточни, чому Замовник вимагає надання Інформаційної довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення видану уповноваженим органом, яка свідчить про внесення відомостей або відсутність відомостей про фізичну особу-Учасника або службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та/або укладати договір (довідка повинна бути видана (сформована) не раніше 14 (чотирнадцяти) календарних днів відносно дати оприлюднення інформації про процедуру закупівлі на електронному майданчику), якщо доступ до даного реєстру є відкритим і Замовник може самостійно переглянути інформацію? Просимо видалити таку вимогу.
5. Згідно чинного законодавства та мінімізації навантаження на бізнес було сформовано та відкрито Єдині державні реєстри де міститься інформація з певних питань у вільному доступі. Кожен Замовника/Учасник/інша особа може безперешкодно отримати інформацію з даних реєстрів в режимі онлайн. Просимо уточни, чому Замовник вимагає надання довідки з Єдиного державного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, яка містить інформацію, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрито ліквідаційну процедуру не раніше 14 (чотирнадцяти) календарних днів відносно дати оприлюднення інформації про процедуру закупівлі на електронному майданчику), якщо доступ до даного реєстру є відкритим і Замовник може самостійно переглянути інформацію? Просимо видалити таку вимогу.
6. Технічні вимоги не містять інформацію про використання оригінальних чи еквівалентних матеріалів при наданні послуг. Просимо уточнити чи допускається використання еквівалентних матеріалів.
7. Надання Сертiфiкату екологiчного менеджмента ISO 14001 Учасника та Сертифікату якості ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008,IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» Учасника не дає розуміння Замовнику про якість чи належність виконання замовлення саме учасником. Не зрозуміло, чому Замовника не цікавить дані сертифікати від безпосередніх світових виробників витратних матеріалів та запчастин. Просимо уточнити надання таких сертифікатів саме від учасників.
8. Необхідність підтвердження співпраці з безпосередніми світових виробниками витратних матеріалів та запчастин може підтверджуватися копією сертифіката про партнерство, листом, повідомленням тощо. Договори про співпрацю з виробником чи офіційним представником виробника витратних матеріалів як правило містять конфіденційну інформацію та розділи про не розголошення умов договору та не можуть буди надані третім особам чи для відкритого доступу в мережі Інтернет. Просимо внести зміни та розширити перелік документів, які може надати учасник для підтвердження партнерських відносин з виробниками витратних матеріалів та запчастин.
9. У більшості виробників витратних матеріалів чи офіційних представників виробника авторизаційні листи оформлюються згідно затвердженої форми такого виробника чи офіційного його представника і не може бути змінена суттєво згідно вимог замовника. Зазначення таких вимог обмежує коло таких виробників, які можуть надати листи саме форми, що вимагає Замовник та зменшує конкуренцію Учасників. Просимо уточнити, що саме мається на увазі під розумінням кваліфікації та повноважень Учасника на використання витратних матеріалів та запчастин відповідного обладнання. Просимо уточнити, чи можливо надання авторизаційних листів форми затвердженої виробником.
Відповідь:
Щодо процедури оскарження, а також визначення і поняття, наявні в тендерній документації.
Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог до учасників та предмету закупівлі.
Дата відповіді:
29.06.2017 12:48
Відповідь надана
Запитання по технічним вимогам
Номер:
bd2f7b24ac484d40b737b63ca3671bf0
Дата опублікування:
29.06.2017 10:12
Опис:
Просимо надати роз’яснення стосовно технічних вимог, а саме:
1. Який формат даних HTML, PlaneText, JSON, XML використовується для формування вхідних та вихідних нотифікацій для інтеграції систем?
2. Чи надасть замовник для контролю Учаснику персональний кабінет в системі «АstroSoft HelpDesk Enterprise Edition»?
3. При передачі даних між системами за протоколом SMTP потрібно використовувати шифрування та електронні підписи? Чи буде використовуватись SMIME та/або PGP? Дякуємо
Відповідь:
На Ваш запит щодо технічних вимог до предмету закупівлі повідомляємо що всі технічні вимоги до роботи та взаємодії Service Desk Виконавця та Help Desk Замовника викладені в повному обсязі в п.2.2 Додатка 2 до документації конкурсних торгів.
Дата відповіді:
29.06.2017 12:40
Відповідь надана
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Номер:
16e8f6380c924e0eb49f51701bf7c198
Дата опублікування:
27.06.2017 15:16
Опис:
На підставі п. 1 розділу 2 тендерної документації даної процедури закупівлі просимо Вас надати роз’яснення щодо змісту тендерної документації, а саме:
1. Технічне завдання містить недостатньо інформації щодо вимог до функціонування Help-Desk. Просимо уточнити чи Help-Desk Банку дозволяє використовувати інтеграційні конвектори через web-сервіси?
2. Який з загальноприйнятих протоколів обміну (REST, SOAP) використовуються в автоматизованій системі Замовника для реєстрації та обробки Заявок «АstroSoft HelpDesk Enterprise Edition»? Просимо уточнити/деталізувати та описати процес інтеграції систем Help-Desk з зовнішніми системами Виконавців (надавачів таких послуг) та вимоги до протоколу та опис API?
3. Для перевірки та коректного формування звернень, уточніть тип кодової сторінки для використання та обробки засобами автоматичної генерації та обробки електронних листів (SMTP)?
З повагою,
Відповідь:
На Ваш запит щодо технічних вимог до предмету закупівлі повідомляємо що всі технічні вимоги до роботи та взаємодії Service Desk Виконавця та Help Desk Замовника викладені в повному обсязі в п.2.2 Додатка 2 до документації конкурсних торгів.
Дата відповіді:
29.06.2017 12:33