-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з інформаційно-технологічної підтримки робочих місць Користувачів, ІТ-інфраструктури, а саме: послуги з абонентського обслуговування, послуги з ремонту Обладнання, послуги із заміни витратного матеріалу для друкуючої техніки
Торги відмінено
14 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 430 000.00 UAH
мін. крок: 3% або 430 000.00 UAH
Період оскарження:
21.06.2017 15:43 - 29.06.2017 13:00
Вимога
Без відповіді
щодо внесення змін до умов тендерної документації
Номер:
c6f829c5d7c04763abff8295106869f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-21-001979-b.b2
Назва:
щодо внесення змін до умов тендерної документації
Вимога:
Ознайомившись з умовами тендерної документації на закупівлю «Послуги з інформаційно-технологічної підтримки робочих місць Користувачів, ІТ-інфраструктури, а саме: послуги з абонентського обслуговування, послуги з ремонту Обладнання, послуги із заміни витратного матеріалу для друкуючої техніки» (далі по тексту – ТД), де Замовником є Публічним акціонерним товариством «Акціонерний банк УКРГАЗБАНК» (далі по тексту – Замовник)
1.) Ознайомившись з формою «Пропозиція щодо ціни» Додатком №1 ТД незрозуміло з чого складається «Загальна вартість пропозиції без ПДВ, грн.», тому що в цьому Додатку №1 ТД є різні таблиці цін «Вартість послуг з абонентського обслуговування (далі – послуга з АО)», «Вартість послуг з ремонту Обладнання (далі – послуга з ремонту)», «Вартість послуг з заправки картриджів (далі – послуга з заправки)», «Вартість послуг з відновлення картриджів (далі – послуга з відновлення)», «Вартість послуг з встановлення нового витратного матеріалу (далі – послуга з встановлення)» і в ТД не має пояснення з чого складається «Загальна вартість пропозиції без ПДВ, грн.» за формою «Пропозиція щодо ціни» Додатком №1 ТД.
Крім того, в таблиці «Вартість послуг з абонентського обслуговування (далі – послуга з АО» Цінової пропозиції Додатку №1 ТД не зрозуміло, що включає в себе термін «послуга», як одиниця виміру в таблиці «Вартість послуг з абонентського обслуговування (далі – послуга з АО)»: це вартість однієї послуги чи сума вартості послуг у відповідності до інших таблиць в Додатку №1 ТД.
На підставі вищевикладеного прошу надати роз’яснення до » Додатку №1 ТД:
- з чого складається «Загальна вартість пропозиції без ПДВ, грн.» та «Загальна вартість пропозиції з ПДВ*, грн.»?
- що включає в себе термін «послуга», як одиниця виміру, в таблиці «Вартість послуг з абонентського обслуговування (далі – послуга з АО)» це вартість однієї послуги чи сума вартості послуг у відповідності до інших таблиць в Додатку №1 ТД?
На підставі вищевикладеного прошу внести зміни до Додатку №1 ТД та вказати:
- з чого складається «Загальна вартість пропозиції без ПДВ, грн.» та «Загальна вартість пропозиції з ПДВ*, грн.»
- що включає в себе термін «послуга», як одиниця виміру, в таблиці «Вартість послуг з абонентського обслуговування (далі – послуга з АО)» Додатку №1
2.) У відповідності до розділу «Скорочення та визначення» Технічних вимог Додатку №2 ТД Замовник відрізняє різні типи відділень: категорії «А», «Б», «В». та різню кількість користувачів в таких відділеннях.
У відділенні «А» вказана кількість користувачів «від 10 до 30», а у відділенні «Б» вказана кількість користувачів «від 4 до 10». Виходить, що відділення з 10 користувачами відноситься і до категорії «А», і до категорії «Б».
Крім того, в розділі «Скорочення та визначення» Технічних вимог Додатку №2 ТД Замовник визначив, що «Відповідальні особи – особи, які призначаються Сторонами відповідальними для взаємодії за цим Договором». Однак в ТД не вказано, яким документом до умов ТД такі особи призначаються.
На підставі вищевикладеного прошу внести зміни до розділу «Скорочення та визначення» Технічних вимог Додатку №2 ТД:
- Вказати чітку кількість користувачів до категорії відділення «А», і до категорії відділення «Б», щоб вони не мали однакову кількість
- Визначити, яким документом призначаються Сторонами відповідальні особи для взаємодії за цим Договором
3.) В розділі 3.2. «В И М О Г И до надання послуг з абонентського обслуговування» Технічних вимог Додатку №2 ТД передбачено, що «Обстеження Об’єктів IT-інфраструктури проводиться не більше двох раз на рік і включає в себе:
перевірка стану і документальне підтвердження наявності Об’єктів IT-інфраструктури Замовника, після укладання Договору за Заявками Відповідальної особи Замовника»
На підставі вищевикладеного прошу внести зміни до умов розділу 3.2. «В И М О Г И до надання послуг з абонентського обслуговування» Технічних вимог Додатку №2 ТД та вказати яким чином може надати Виконавець документальне підтвердження наявності Об’єктів IT-інфраструктури Замовника.
4.) Пунктом 4.1.1 розділу 4. ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ ОБЛАДНАННЯ» Технічних вимог Додатку №2 ТД передбачено, що «Послуги з ремонту Обладнання проводяться за Заявками (Тип Заявки: Ремонт Обладнання). Якщо Обладнання потребує заміну деталей і вузлів, Виконавець зобов’язаний протягом 3 робочих години з моменту відправки Заявки, погодити з Відповідальною особою Замовника доцільність та вартість послуги з ремонту Обладнання по електронній пошті до початку надання послуг з ремонту Обладнання»
На підставі вищевикладеного прошу внести зміни до умов пункту 4.1.1 розділу 4. ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ ОБЛАДНАННЯ» Технічних вимог Додатку №2 ТД та вказати Відповідальна особа Замовника протягом якого часу повинна надати відповідь Виконавцю про доцільність та вартість послуги з ремонту Обладнання по електронній пошті до початку надання послуг з ремонту Обладнання.
5.) Пунктом 4.1.3 розділу 4. ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ ОБЛАДНАННЯ» Технічних вимог Додатку №2 ТД Замовником визначений термін «Матеріально-відповідальною особа», однак в ТД Замовник не визначив опис терміну «Матеріально-відповідальною особа» та є незрозумілим, що це за особа.
На підставі вищевикладеного прошу внести зміни до умов пункту 4.1.3 розділу 4. ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ ОБЛАДНАННЯ» Технічних вимог Додатку №2 ТД та визначити опис терміну «Матеріально-відповідальною особа».
6.) Пунктом 4.1.6 розділу 4. ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ ОБЛАДНАННЯ» Технічних вимог Додатку №2 ТД передбачено: «Виконавець надає гарантію на послуги з ремонту Обладнання не менше ніж на 6 місяців з моменту підписання Технічного акту. Протягом строку гарантійного обслуговування Виконавець гарантує відновлення за свій рахунок працездатності Обладнання, протягом 16 робочих годин з моменту відправлення Відповідальною особою Замовника листа про гарантійний випадок на електронну адресу Відповідальній особі Виконавця.»
На підставі вищевикладеного прошу внести зміни до пункту 4.1.6 розділу 4. ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ ОБЛАДНАННЯ» Технічних вимог Додатку №2 ТД:
- Доповнити перше речення словами «Але не більше ніж ресурс заміненої запчастини»
- Вказати, яка особа визначає що настав гарантійний випадок
7.) Розділом «Технічні вимоги» Додатку №2 ТД передбачено: «Тип Заявки– Заявки розрізняються за наступними типами: Інциденти РМ (ГО, ОД), Інциденти РМ Відділення, IMAC, Сервісний запит, Ремонт Обладнання, Заміна картриджа». Однак Замовником не визначено умовами ТД до якого типу Заявки відносяться послуги з заміни витратного матеріалу для друкуючої техніки (заправка картриджів, відновлення картриджів, встановлення нового витратного матеріалу).
На підставі вищевикладеного прошу внести зміни до вищевказаної умови розділу «Технічні вимоги» Додатку №2 ТД:
- вказати до якого типу Заявки відносяться послуги з заміни витратного матеріалу для друкуючої техніки (заправка картриджів, відновлення картриджів, встановлення нового витратного матеріалу).
- Надати тулмачення до терміну «заміна картриджа», тому що в ТД не має визначення даного терміну.
8.) Розділом «Технічні вимоги» Додатку №2 ТД передбачено: «відшкодування збитків, пов’язаних із псуванням або втратою майна Замовника, що знаходиться в Мережі Замовника, нанесених з вини працівників, які залучені до виконання договору, у визначеному чинним законодавством України порядку»
В ТД Замовником не має визначення терміну «майно Замовника». Також не зрозуміло працівники, залучені Замовником або Виконавцем. Крім того, не вказано, як документально Замовник буде підтверджувати збитки.
На підставі вищевикладеного прошу внести зміни до вищевказаного Розділу «Технічні вимоги» Додатку №2 ТД,:
- Визначити в ТД, що Замовник розуміє під терміном «майно Замовника»
- Визначити, ким залучені «працівники» Замовником або Виконавцем,
- Визначити, як документально Замовник буде підтверджувати збитки
9.) Пунктами 5.1.1.-5.1.3 Розділу «Технічні вимоги» Додатку №2 ТД передбачено:
«5.1.1. Послуги з заміни витратного матеріалу для друкуючої техніки проводяться за Заявками (Тип Заявки: Заміна картриджа). Сервіс-Інженер під час виконання Заявки на РМ встановлює Витратний матеріал в друкуючу техніку Замовника і роздруковує пробну сторінку. Факт заміни Витратного матеріалу для друкуючої техніки оформлюється Технічним актом на РМ Користувача після роздрукування пробної сторінки, який готується Виконавцем та підписується Користувачем і Сервіс-Інженером з зазначенням дати та часу заміни Витратного матеріалу для друкуючої техніки.
5.1.2. Строк надання послуги з заміни витратного матеріалу для друкуючої техніки – у м. Київ, ОД та у Відділеннях розташованих в обласних центрах дорівнює 4 робочих години, для інших Відділень не більше 16 робочих годин з моменту відправки Заявки.
5.1.3. Відпрацьований Витратний матеріал для друкуючої техніки Сервіс-Інженер забирає в Сервіс-центр Виконавця для заправки та/або відновлення.
5.1.3.1. Заправка картриджу включає в себе:
• первинне тестування картриджа
• повна розборка та очистка картриджа від залишків тонера
• заправка картриджа високоякісним витратним матеріалом (тонер) рекомендованим виробником техніки
• заміна чіпу картриджа
• тестування заправленого картриджа шляхом друку пробної сторінки
• пломбування корпусу картриджу
• упаковка картриджа»
На підставі вищевикладеного просимо внести зміни та надати роз’яснення до пунктів 5.1.1.-5.1.3 Розділу «Технічні вимоги» Додатку №2 ТД:
- Заміна картриджа- мається на увазі послуга зі встановлення нового витратного матеріалу чи заміна Витратних матеріалів?
- Внести зміни та визначити в ТД розуміння термінів «Заміна картриджа» та «послуги з заміни витратного матеріалу»,
- Де потрібно забирати відпрацьований витратний матеріал для друкуючої техніки чи можливо це робити за допомогою кур’єрської служби?
- Чи потрібно заправляти або відновлювати весь відпрацьований витратний матеріал для друкуючої техніки враховуючи те, що Витратні матеріали до друкуючої техніки – картриджі, тонер картридж, копі- картридж, ємність для відпрацьованого тонера, збірник відпрацьованого тонера, комплект обслуговування, брикети твердочернильні, тонер, контейнер для збору відпрацьованого тонера?
- Прошу внести зміни до ТД та вказати перелік документів, в яких можливо ознайомиться з рекомендаціями виробників техніки щодо заправки картриджа високоякісним витратним матеріалом (тонер)
10.) Пунктами 5.2.1.-5.2.2 Розділу «Технічні вимоги» Додатку №2 ТД передбачено:
«5.2.1. Використані в процесі роботи матеріали і встановлені деталі повинні відповідати технічній документації заводів-виготовлювачів картриджів, а також екологічним, технічним та іншим вимогам, встановленим законодавством. Всі використані деталі і матеріали повинні бути новими деталями і матеріалами (деталями і матеріалами, що не були у вжитку, в ремонті, в тому числі які не були поновлені, у яких не було здійснено заміну складових частин).
5.2.2. Вимоги до картриджів:
• Корпус картриджа не повинен мати потертостей, подряпин, відколів і слідів розтину та слідів тонеру.
• Корпус картриджу повинен бути опломбований.
• На корпусі картриджу повинен бути ярлик з відміткою дати і виконаних дій (запрака/відновлення).
• Картридж повинен бути упакований для безпечного транспортування: світло утримуючий пакет, картонна коробка, роздрукована пробна сторінка.»
На підставі вищевикладеного просимо внести зміни та надати роз’яснення до пунктів 5.2.1.-5.2.2 Розділу «Технічні вимоги» Додатку №2 ТД:
- Яка Сторона буде перевіряти відповідність цій технічній документації (пункт 5.2.1. Розділу «Технічні вимоги» Додатку №2 ТД) - Замовник чи Виконавець?
- Умови Замовника визначені в пункті 5.2.2 Розділу «Технічні вимоги» Додатку №2 ТД відносяться до картриджів, які Замовник передає Виконавцю для надання послуг?
11.) На підстави вищевикладеного просимо Замовника вносити зміни, як в умови ТД так і внести аналогічні зміни в «Проект договору про закупівлю» Додаток №3 ТД
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.06.2017 12:49
Вимога
Без відповіді
Щодо надання розясненнь та внесення змін до тендерної документації Замовника
Номер:
cb3502d40617416192e44b28525d5df0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-21-001979-b.b1
Назва:
Щодо надання розясненнь та внесення змін до тендерної документації Замовника
Вимога:
1.) В тендерній документації на закупівлю «Послуги з інформаційно-технологічної підтримки робочих місць Користувачів, ІТ-інфраструктури, а саме: послуги з абонентського обслуговування, послуги з ремонту Обладнання, послуги із заміни витратного матеріалу для друкуючої техніки» (далі – тендерна документація) Публічним акціонерним товариством «Акціонерний банк УКРГАЗБАНК» (далі – Замовник) не визначено на підставі якого Закону чи іншого нормативного акту України, Замовник проводить дану процедуру закупівлі та визначає підстави щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника, відміни торгів, визнання торгів такими, що не відбулися та інше.
Вимога:
Внести зміни в тендерну документацію та вказати на підставі якого Закону чи іншого нормативного акту України, Замовник проводить дану процедуру закупівлі та визначає підстави щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника, відміни торгів, визнання торгів такими, що не відбулися та інше.
2.) Підпунктами 4, 6-7, 9 пункту 3 розділу 5 тендерної документації, Замовником передбачено надання документів з посиланням на Закон, але Замовник не вказує на підставі саме якого Закону Учасник повинен надавати такі документи.
Приклад: підпункти 4, 6-7, 9 пункту 3 розділу 5 тендерної документації:
- службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є Учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;
- фізична особа, яка є Учасником, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- Учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.
Вимога:
Внести зміни в тендерну документацію та вказати на підставі якого Закону Учасник повинен надавати документи згідно підпунктів 4, 6-7, 9 пункту 3 розділу 5 тендерної документації.
3.) Пунктом 4 розділу 5 тендерної документації передбачено, що Замовник відміняє торги у разі:
у разі прийняття рішення про відміну процедури закупівлі органом оскарження.
Якщо Замовник не посилається у тендерній документації на будь – який Закон України або нормативний акт у відповідності якого проводить дану процедуру закупівлі, то не зрозуміло, який орган є «органом оскарження» для Замовника та яка процедура оскарження даної процедури закупівлі.
Вимога:
Внести зміни в пункт 4 розділу 5 тендерної документації та вказати, процедуру оскарження даної процедури закупівлі та вказати, що є «Органом оскарження» для Замовника.
4.) Абзацом 2 пункту 2 розділу 6 тендерної документації передбачено:
«Переможець процедури закупівлі зобов’язаний для проведення розрахунків за договором про закупівлю відкрити розрахунковий рахунок в одному з відділень АБ «УКРГАЗБАНК».
Учасник вважає, що така умова тендерної документації є дискримінаційною, тому що у Учасника є вже відкрити поточні рахунки в обслуговуючих банках та Учасник не бажає нести додаткові витрати на відкриття розрахункового рахунку в одному з відділень АБ «УКРГАЗБАНК».
Питання: Які наслідки для Учасника- переможця процедури закупівлі, який не виконає умови абзацу 2 пункту 2 розділу 6 тендерної документації?
Вимога:
У разі, якщо тендерна пропозиція Учасника буде відхилена при незгоді відкриття розрахункового рахунку в одному з відділень АБ «УКРГАЗБАНК», то Учасник просить внести зміни до пункту 2 розділу 6 тендерної документації та виключити другий абзац у наступній редакції:
«Переможець процедури закупівлі зобов’язаний для проведення розрахунків за договором про закупівлю відкрити розрахунковий рахунок в одному з відділень АБ «УКРГАЗБАНК»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2017 14:59