-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень
3 пости (приміщення), цілодобово, 184 дні (13248 годин), в межах 2017 року
Завершена
258 336.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 291.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 291.68 UAH
Період уточнення:
14.06.2017 16:03 - 19.06.2017 18:00
Відповідь надана
Щодо вартості години охорони
Номер:
f092b47d715d45709ae6ec91e7f177c6
Дата опублікування:
19.06.2017 17:38
Опис:
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі на охоронні послуги ДК 021:2015 – 79710000-4 (охоронні послуги), щодо приміщень Маріупольського міського центру зайнятості за адресами: 87539, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Металургів, буд. 84-б; 87536, Донецька область, м. Маріуполь, бульвар Меотиди, 20-а; 87548, Донецька область,м. Маріуполь, вул. Зелинського, 27-а на тендерній площадці замовником торгів оголошена сума : 258 336,00 гривень, виходячи з цієї суми вартість однієї години охороні становить – 19,50 грн. з ПДВ.
З врахуванням мінімальної заробітної плати на 2017 рік у розмірі 3200,00 гривень, а у погодинному перерахунку дорівнює 19,34 грн. за годину безпосередньо працівникові ( Закон прийнятий Верховною радою України 21.12.2016 року). Це навіть без урахування вечірніх, нічних доплат та виплат на відпустку. А також витрат охоронного підприємства: податків та зборів, єдиного соціального внеску - 22 відсотки, єдиного податку – 5 відсотків, накладних витрат та витрат на забезпечення послуги (форма,спеціальні засоби,витрати на АУП) та прибутку.
З огляду на вищезазначене, мінімальна вартість години охорони повинна складати не менш 31,00 гривні за годину фізичної охорони.
Наголошуємо, що подібна жалоба вже була розміщена іншим потенційним учасником на електронному майданчику 16.06.17, 18:01 «Щодо планової закупівлі» але умови закупівлі не були приведені у відповідність з вимогами чинного законодавства у повному обсязі.
Виходячи з наведеного, керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до тендерної документації в частині визначення очікуваної ціни закупівлі у відповідності до вимог ЗУ «Про державний бюджет України на 2017 рік» або змінити в тендерної документації умови надання послуги.
Відповідь:
На жаль очікувану суму закупівлі виправити не можливо, тому що дана сума передбачена кошторисом видатків на 2017 рік .
Дата відповіді:
20.06.2017 08:26
Відповідь надана
Щодо довідки про наявність зброї
Номер:
72ec3068222843f39789a3b0db94c56b
Дата опублікування:
16.06.2017 17:56
Опис:
Відповідь Організатора
16.06.2017 14:00
Ми, як Замовник, вимагаємо тільки довідку у довільній формі про наявність засобів індивідуального активного та пасивного захисту та протидії у Учасника і не наполягаємо на присутність зброї у охоронників. В наших вимогах, щодо охорони приміщень, є пункт про наявність мобільної (швидкого реагування) групи і наявність та застосування засобів індивідуального активного та пасивного захисту та протидії стосується тільки у випадку надзвичайних ситуацій.
Як що читати Вашу вимогу щодо наявності зброї, та виконати її в буквальному розумінні. В ній чітко зазначено, що учасник повинен надати "Довідку у довільній формі про наявність засобів індивідуального активного та пасивного захисту та протидії (не менш двох одиниць кожної: вогнепальної зброї, зброї травматичної дії та газової зброї);"
До того ж вами не зазначено в документації, що застосування засобів індивідуального активного та пасивного захисту та протидії стосується тільки у випадку надзвичайних ситуацій.
Як що дослівно виконувати наведені вимоги в такому трактуванні, як це було зазначено, то є суттєвий недолік, тому що Ви заздалегідь обмежуєте коло потенційних учасників (це є прихована дискримінація), та вимагаєте від усіх майбутніх учасників підтвердити наявність зброї, але не менше двох одиниць "КОЖНОЇ" : вогнепальної зброї, зброї травматичної дії та газової зброї.
В такому трактуванні у всіх учасників які "ЗМОЖУТЬ" прийняти участь в даній закупівлі, в довідці повинно бути зазначено, що Вони дійсно володіють 2 одиницями вогнепальної зброї (яка використовується лише поліцією та воєнізованою охороною), ТА 2 одиниці травматичної зброї, ТА 2 одиниці газової зброї (для отримання якої потрібні відповідні дозволи). Тобто загалом повинно бути не менше 6 одиниць зброї. Та як що у учасника буде відсутній хоч один тип зазначеної Вами зброї, то такий учасник повинен бути автоматично дискваліфікований. До того ж, як що у такому трактуванні фігурує вимога, щодо наявності вогнепальної зброї, то можна зробити висновок, що Ви потребуєте охорону своїх об'єктів ЛИШЕ підрозділами поліції та воєнізованої охорони. Та в такому випадку, приватні охоронні структури НЕ МОЖУТЬ ПРИЙМАТИ УЧАСТЬ у даній закупівлі, тому що приватним охоронним структурам заборонено законодавством мати вогнепальну зброю!!!!
Але як що Ваша закупівля розрахована саме на охорону приватними охоронними структурами, то як мінімум приберіть вимогу щодо наявності вогнепальної зброї.
Хочемо повідомити Вас, що приватні охоронні структури в своїй діяльності, також можуть використовувати пневматичну зброю, та зброю для відстрілу патронів "Флобер" - не смертельної дії. Тому вимога надання тільки зброї травматичної дії та газової зброї, звучить як домовленість замовника з якимось з учасників, який має відповідні типи зброї, що свідчить про заздалегідь приховану дискримінацію будь якого учасника, який не домовився з Замовником. Тому щоб не було підозр в будь кого, на змову Замовника з якимось заздалегідь визначеним переможцем, та для вчинення добросовісної конкуренції серед учасників, яка буде направлена на досягнення максимальної економії та ефективності.
Пропонуємо Вам змінити вимогу щодо наявності зброї та прописати надання відповідної довідки наступним чином:
- Довідка у довільній формі про наявність засобів індивідуального активного, пасивного захисту та протидії, наявність не менш двох одиниць: зброї або пристроїв для відстрілу патронів не смертельної дії.
Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Зауваження прийнято до уваги, відповідні зміни внесені.
Дата відповіді:
17.06.2017 09:44
Відповідь надана
пояснення щодо виправлень в ДКТ
Номер:
d533e4bd90dc480ba1165898a326e6f9
Дата опублікування:
16.06.2017 16:36
Опис:
Шановний Замовник, згідно вашої відповіді від 16.06.2017 14:06 "Щодо надання завіреної копії документу, що підтверджує відповідність співробітників Учасника (не менше 4 співробітників), ми маємо на увазі наявність не менш 4 осіб на посаді охоронників у штатному розкладі, які повинні виконувати послуги з охорони наших 3 постів (по 1 охороннику на пост та 1 співробітник у разі лікарняних листів та відпустки) – без надання ПІБ . У чому тут секретність не зрозуміло."
Ви взагалі то самі зрозуміли, що зазначена постанова та п. 65 постанови КМУ від 18.12.2013р. № 939 ДСК на яку ви посилалися в попередній редакції документації, щодо відповідності охоронників, взагалі то передбачає наявність допуску до державної таємниці?? Тому тепер чого постало питання секретності Вам Зрозуміле?? Тому що нам було незрозуміло до чого тут саме п. 65 постанови КМУ від 18.12.2013р. № 939 ДСК (даний документ є лише для службового використання). Та як що замовник торгів сам не розуміє на яку постанову він посилається при зазначенні відповідних вимог, то як це можуть зрозуміти майбутні учасники?
Ми також розуміємо, що дану документацію Ви взяли з якогось тендеру та перероблювали під себе, але як Замовник Ви повинні її ретельніше перевіряти усі норми та посилання які ж самі зазначаєте в документації, то як це можуть зрозуміти майбутні учасники?
То як що Ви не розумієте причому тут секретність при вимаганні від учасників дотримання п. 65 постанови КМУ від 18.12.2013р. № 939 ДСК, та наданні ними відповідної довідки із посиланням на п. 65 постанови КМУ від 18.12.2013р. № 939 ДСК, то виходить що Ви самі не розумієте що це за довідки, також такі вимоги ставлять під сумніви кваліфікацію тендерної комісії та виставлених вимог взагалі. І як що у вас дійсно є питання щодо питань секретності, то просимо Вас звернутися з відповідним запитом по п. 65 постанови КМУ від 18.12.2013р. № 939 ДСК до відповідного підрозділу СБУ, та отримаєте відповідне роз'яснення.
В новій редакції ви нарешті спромоглися виправити допущену помилку, та зазначили, що "Співробітники повинні відповідати вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960" і це дуже добре. Тому що так і потрібно було зазначати з самого початку.
Дякуємо за внесене виправлення до документації.
Відповідь:
І Вам дякуємо за порозуміння.
Дата відповіді:
17.06.2017 09:42
Відповідь надана
Дискриминационные требования по предоставлению непонятных секретных документов
Номер:
8f7d8f05c4c44a26b4a558d9b6716923
Дата опублікування:
14.06.2017 18:43
Опис:
Уважаемый Заказчик, в требованиях предоставления учасниками документов, есть один очень интересный документ, который вызовет недоумение у любого участника.
Согласно требований Заказчика: - Крім зазначеного переліку учасник переможець надає завірену копію документу, що підтверджує відповідність співробітників Учасника (не менше 4 співробітників) вимогам п. 65 постанови КМУ від 18.12.2013р. № 939 ДСК.
В связи с тем что данная постанова отсутствует в свободном доступе любой юридической базы и имеет гриф секретности "Для службового користування", а соответственно ознакомится с ней всем участникам, которые хотят принять участие нет возможности.
Убедительно просим Вас или убрать данный пункт из документации торгов, либо дать четкое разъяснение по данному поводу предоставления такого специфического документа, а так же предоставить для ознакомления требуемый Вами пункт 65 постановы КМУ от 18.12.2013г. № 939 ДСК для всех будущих участников торгов.
Который сможет полить свет на то, каким же Вашим специфическим требованиям по Вашему мнению должны соответствовать сотрудники охранных предприятий, который регламентируется документом с грифом секретности и не указан даже в лицензионных условиях
Відповідь:
Щодо надання завіреної копії документу, що підтверджує відповідність співробітників Учасника (не менше 4 співробітників), ми маємо на увазі наявність не менш 4 осіб на посаді охоронників у штатному розкладі, які повинні виконувати послуги з охорони наших 3 постів (по 1 охороннику на пост та 1 співробітник у разі лікарняних листів та відпустки) – без надання ПІБ . У чому тут секретність не зрозуміло.
Дата відповіді:
16.06.2017 14:06
Відповідь надана
Порушення замовником вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
b9a3db2dee0249fcb093c430e42aca85
Дата опублікування:
14.06.2017 18:38
Опис:
В тендерній документації вимагається надання учасником:
4.3. Довідки про відкриті рахунки:
- довідка видана банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника із зазначенням такого рахунку, датована не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
4.5. Довідка про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами:
- довідка видана банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок Учасника, про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами – датованою не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен вимагати від Учасників документального підтвердження фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
Просимо привести кваліфікаційні критерії відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Наші вимоги, на які Ви посилаєтесь, стосуються тільки Учасника-переможця.
Сума торгів складає 254620,00 грн. і наша вимога щодо довідок з банківських установ є лише одним з запобіжних заходів для здійснення закупівлі. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи. На наш погляд ця вимога є загальнодоступною.
Дата відповіді:
16.06.2017 14:01
Відповідь надана
Щодо зброї
Номер:
b1533fd65e6744c087aad59b86211c11
Дата опублікування:
14.06.2017 18:18
Опис:
Згідно Додатку 2 " Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" Учасник повинен надати згідно пункту "1.2. Довідка у довільній формі про наявність засобів індивідуального активного та пасивного захисту та протидії (не менш двох одиниць кожної: вогнепальної зброї, зброї травматичної дії та газової зброї);" Як що даний пункт розрахований на участь у закупівлі недержавними охоронними підприємствами, то він має дискримінаційний підхід по відношенню до майбутніх учасників (недержавних охоронних підприємств), та суттєво обмежує коло потенційних учасників, які можуть прийняти участь у даних торгах. Тому що недержавні охоронні підприємства, які також мають право надавати охоронні послуги, в своїй діяльності не можуть використовувати вогнепальну, травматичну та газову зброю, наявність якої вимагає Замовник. Натомість використання вогнепальної, травматичної та газової зброї згідно чинного законодавства, мають право лише підрозділи воєнізованої державної охорони та відповідні підрозділи поліції (МВС) для охорони особливо важливих об'єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, що визначено постановою КМУ № 421 від 19.06.2013 року. Можливо дана закупівля розрахована на забезпечення охорони відповідними підрозділами поліції (МВС) та воєнізованою охороною? Просимо надати відповідне роз'яснення. Дякуємо за розуміння
Відповідь:
Ми, як Замовник, вимагаємо тільки довідку у довільній формі про наявність засобів індивідуального активного та пасивного захисту та протидії у Учасника і не наполягаємо на присутність зброї у охоронників. В наших вимогах, щодо охорони приміщень, є пункт про наявність мобільної (швидкого реагування) групи і наявність та застосування засобів індивідуального активного та пасивного захисту та протидії стосується тільки у випадку надзвичайних ситуацій.
Дата відповіді:
16.06.2017 14:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги щодо віку охоронців та керівного складу
Номер:
2b50d30b21d04d6b869b358ba207ae2f
Дата опублікування:
14.06.2017 18:15
Опис:
Згідно Додатку 2 " Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" Учасник повинен надати згідно пункту "2.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (в тому числі керівників), які досягли 30-річного віку, перебувають у договірних відносинах з Учасником, мають відповідну кваліфікацію та досвід з діяльності і організації охорони." Даний пункт має дискримінаційний підхід по відношенню до майбутніх учасників та порушує діюче законодавство України, та може обмежити коло потенційних учасників, які можуть прийняти участь у даних торгах. Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку. Стає не зрозумілим на яких підставах Замовником встановлена вимога щодо віку охоронців (в тому числі керівників), які досягли 30-річного віку, адже в жодному законодавчому акті не встановлений граничний вік для працівників охоронної сфери а тим паче до керівників, незрозуміло чим керувався Замовник обираючи вік саме від 30 років. Хочемо зауважити, що згідно ст. 11. п.1 Закону України «Про зайнятість населення» : «Держава гарантує особі право на захист від будь-яких проявів дискримінації у сфері зайнятості населення за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об'єднаннях громадян, статі, віку, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками», та навіть, згідно п.3 ст. 11. забороняється в оголошеннях (рекламі) про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів. Тому дана вимога є дискримінаційною та порушує вимоги ч.1 ст.3 та ч. 3. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та вести відповідні зміни.
Відповідь:
Зауваження прийняті.
Дата відповіді:
16.06.2017 13:59