-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень
3 пости (приміщення), цілодобово, 184 дні (13248 годин), в межах 2017 року
Завершена
258 336.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 291.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 291.68 UAH
Період оскарження:
14.06.2017 16:03 - 25.06.2017 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо планової вартості закупівлі
Номер:
4f00a6078a8a40cbbedc588c19f77715
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-14-001500-b.a1
Назва:
Щодо планової вартості закупівлі
Вимога:
Згідно оголошення та Додатку 3 тендерної документації, Учасник повинен забезпечити цілодобову охорону трьох об'єктів Замовника, які знаходяться за різними адресами в м. Маріуполі (3 пости (приміщення), цілодобово, 184 дні (13248 годин), в межах 2017 року)
Строк надання послуг згідно наданої тендерної документації - "Протягом з 01.07.2017 року по 31.12.2017 року, 184 дня в межах 2017 року."
Згідно до періоду надання послуг загальна кількість годин охорони об'єктів замовника складає: 3 (поста) * 24 (кількість годин охорони на добу)* 184 (кількість діб охорони) = 13248 годин. Виходячи з цього вартість чол/год охорони одного посту, яка передбачена бюджетом Замовника складає 254620,00 (грн. з ПДВ) / 13248 (годин) = 19,21 (грн.)
Разом з цим, звертаємо Вашу увагу на те, що:
- відповідно до ст. 8 Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік" мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі повинна складати не менше ніж - 19,34 грн. без врахування податків, зборів та обов'язкових платежів, які повинен здійснювати кожен учасник при веденні своєї діяльності згідно обраної системи оподаткування;
Також необхідно враховувати, що праця охоронника є кваліфікованою працею та згідно листа Державної інспекції України з питань праці від 15.09.2014 №32-21/01-1715 рівень заробітної плати повинен перевищувати мінімальну заробітну платню по країні.
Таким чином, бюджет закладений Замовником навіть не покриває витрат учасників з «урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування», не кажучи вже про загальновиробничі та адміністративні витрати учасників, витрати на використання груп швидкого реагування.
Таким чином Замовник при формуванні свого бюджету на закупівлю не дотримувався вимог чинного законодавства. Та підштовхує майбутніх учасників до порушення діючого законодавства України у вигляді виплат заробітної платні охоронцям менше ніж мінімальна заробітна платня яка встановлена відповідними постановами України, та підштовхує до порушення сплати обов'язкових податків, зборів та платежів, які повинен сплачувати учасник згідно обраної системи оподаткування.
Також слід зазначити що при такій ціні, та тих вимогах до охорони, які вимагаються Замовником. Охорона яка буде охороняти об'єкти замовника, скоріше за все буде працювати без укладення будь якого трудового договору, без офіційного працевлаштування у виконавця послуг. Або працівники будуть охороняти ці об'єкти, будуть працевлаштовані за сумісництвом на 0,25 ставки, або на умовах праці не повного робочого дня, але при цьому будуть працювати повну робочу добу, як того вимагається Замовником. Що в свою чергу призведе до порушення діючого законодавства, та вимиванню грошей з бюджету у вигляді не сплачених податків та обов'язкових платежів учасником, та навіть відмиванню доходів, та сплату заробітної плати цим працівникам в конвертах.
Відтак, планова ціна встановлює обмеження з ціноутворення та спричинює надання послуг за ціною, що є нижче собівартості згідно . Звідси, ваші дії, як дії органу адміністративно-господарського управління, у розумінні ч.2 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визнаються антиконкурентними. В свою чергу вчинення органом адміністративно-господарського управління антиконкурентних дій переслідується антимонопольним законодавством та карається суттєвими штрафами (ст.ст.15, 50, 52 вказаного вище Закону).
Враховуючи вищевикладене, з метою усунення порушень антиконкуретного законодавства та законодавства про оплату праці, на виконання програмної мети уряду з підвищення соціальних стандартів, просимо:
- привести планову ціну до визначеного ст.3 Закону України «Про оплату праці» мінімуму, або скасувати торги та привести у відповідність до законодавства тендерну документацію, яка, наразі, містить дуже багато помилок та невідповідностей і сформувати відповідний бюджет, щоб не підштовхувати майбутніх Учасників до порушення чинного законодавства., або
- роз’яснити, як не порушуючи визначений ст.3 Закону України «Про оплату праці» розмір мінімальної заробітної плати підготувати тендерну пропозицію майбутньому учаснику?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2017 18:01
Вирішення:
Вибачаємося за технічну помилку. Бюджет закупівлі змінено.
Статус вимоги:
Задоволено