• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт ліфта П-320/8 в житловому будинку по вул.Набережна, 25 (1-ий під'їзд) в м.Нетішин, реєстраційний №668 Хмельницької області (коригування)

Капітальному ремонту підлягає ліфт типу ПП-400А, 1983 року виготовлення, швидкість руху 071 м/с, вантажопідйомністю 320кг. Всі роботи виконувати згідно відомості обсягів робіт та ресурсів. Основний перелік робіт: - виконання демонтажних та монтажних робіт по влаштуванню ліфтового обладнання (лебідки з двигуном, станції, купе кабіни); - будівельно-опоряджувальні роботи шахти ліфта та машинного приміщення (ремонт штукатурки, фарбування стін, стелі, дверей, підлоги); - очищення металевих конструкцій від корозії та фарбування олійними сумішами; - демонтаж та монтаж електропроводки, освітлювальних приладів; - пусконалагоджувальні роботи ліфта. Роботи по ремонту ліфта проводити спеціалізованою організацією, яка має дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.

Торги не відбулися

336 738.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 3 000.00 UAH
Період уточнення: 30.06.2017 16:13 - 06.07.2017 18:00
Відповідь надана

щодо недоліків документації

Номер: 483963afda764b1bbb13b48398f0f5c5
Дата опублікування: 06.07.2017 10:57
Опис: Ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. У разі якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що зазначена вище, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ч.1 ст.2, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Вказана норма є правом, а не обов’язком замовника. Здійснивши аналіз тендерної документації ми приходимо до висновку, що вона є дискримінаційною для певного кола учасників. Зокрема проектом договору передбачено оплату виконаних робіт на підставі актів виконаних робіт. Тобто підрядник без попередньої оплати окрім виконання робіт згідно тендерної документації повинен за власні кошти закупити дороговартісне обладнання широкої номенклатури в обмеженого кола постачальників в короткі строки, що є непосильним для великого кола учасників. Чітких строків та порядку проміжної оплати договором (для закупівлі матеріалів та обладнання) договором не встановлено. Постановою Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» передбачено можливість здійснення попередньої оплати при виконанні робіт за бюджетні кошти. Крім того тендерна документація містить ряд недоліків, що суперечать чинному законодавству. Зокрема, п.2. ч. ІІІ Додатка 2 до Оголошення встановлено, що переможець зобов‘язаний надати довідку про те, що юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення. Зазначена інформація перебуває у вільному доступі. Ч. 3 ст. 17 встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також викликає подив той факт, що замовник ставить до учасників дуже вагомі вимоги щодо їх досвіду і кваліфікації, але разом з тим сам не може чітко визначитись що є предметом закупівлі «роботи» чи «послуги»? Проведений нами аналіз здійснених закупівель через систему «Прозоро» свідчить, що замовники на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» здійснюють лише оприлюднення звіту у системі у випадках проведення аналогічних закупівель. Зважаючи на усе вище викладене вважаємо, що дана закупівля повинна бути відміненою, а замовник повинен керуватися лише нормою закону щодо оприлюднення звіту про укладені договори.
Відповідь: Підпунктом 6.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) встановлено, що закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. Згідно із підпунктом 6.2 Порядку, під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Підпунктом 6.3 Порядку передбачено, що під час оголошення закупівлі замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка є необхідною для проведення закупівлі. Рішенням виконавчого комітету Нетішинської міської ради «Про застосування системи електронних державних закупівель» від 20.07.2016 №289/2016 (із змінами) управління капітального будівництва зобов’язане підчас здійснення закупівель, за рахунок коштів бюджету міста, товарів, робіт і послуг вартість яких є більшою ніж десять тисяч гривень, використовувати електронну систему закупівель, з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконання робіт для укладення договору. Статтею 5 Закону України від 25.12.2015 №922-VII «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями, далі – Закон)встановлено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Згідно статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Підпунктом 3 пункту 1 Постанови Кабінету міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами) передбачено, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату на строк не більше трьох місяців при закупівлі робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла. Таким чином, законодавством України не встановлено обов’язку замовника здійснення попередньої оплати при закупівлі будівельних робіт, зокрема капітального ремонту. Натомість вимога щодо фінансової стійкості та платоспроможності учасника, що полягає також і в можливості виконання будівельних робіт за відсутності попередньої оплати, є стимулюючим чинником прийняття участі в процедурах закупівель суб’єктів господарювання, що відповідають встановленим Законом кваліфікаційним критеріям, сприяє конкурентній боротьбі між ними, впливає на визначення переможця процедури закупівель та є однією із передумов своєчасного та якісного виконання будівельних робіт. Тому для проведення допорогових закупівель очікувана вартість яких є більшою за 10 тис. грн. управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради використовує електронну систему закупівель «Prozorro». Також, звертаємо Вашу увагу, що у вільному доступі перебуває лише інформація профізичних осіб, які вчинили корупційні правопорушення. Інформація щодо юридичних осіб, які вчинили корупційні правопорушення у вільному доступі відсутня. Тому, у тендерній документації Замовник вимагатимедовідку про те, що юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
Дата відповіді: 06.07.2017 16:25
Відповідь надана

Щодо проекту Договору

Номер: 32a652e9e113489faf865cee41caa4c5
Дата опублікування: 05.07.2017 15:09
Опис: Систематичне та остаточне прибирання не входить в перелік робіт. Прибирання має виконуватися лише в об'ємі необхідному для виконання робіт з капітального ремонту. Решта послуг з прибирання має виконуватися за окрему плату. Або іншою спеціалізованою організацією. Просимо надати Ваші пояснення, доводи та посилання на відповідні нормативни акти щодо робіт з прибирання.
Відповідь: Відповідно до пункту 75 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 року №668, підрядник зобов'язаний звільнити будівельний майданчик (фронт робіт) після завершення робіт (очистити від сміття, непотрібних матеріальних ресурсів, тимчасових споруд, приміщень тощо).
Дата відповіді: 06.07.2017 14:46
Відповідь надана

Щодо проекту договору

Номер: 2276235ebe6e4e0b99fe98751dc041b1
Дата опублікування: 05.07.2017 15:01
Опис: П 8.1.8 ставить Підрядника в умови діяльності без гарантій. Наприклад, Підрядник закупить за власний кошт матеріали, а Замовник відмовляється від Договору. Хто буде покривати збитки? Даний пункт дискримінує будь-якого підрядника, а Замовнику дає можливості для маніпулювання Підрядником. Вважаємо що даний пункт необхідно виключити з Договору.
Відповідь: Відповідно до пункту 8.1.8. проекту договору замовник має право відмовитися від Договору в будь-який час до закінчення виконання Робіт, оплативши Підряднику виконану частину робіт.
Дата відповіді: 06.07.2017 13:46
Відповідь надана

Гарантійний термін

Номер: 995496cbc9fa41b69e79a342ef799974
Дата опублікування: 05.07.2017 14:50
Опис: Просимо дати посилання на нормативний акт, що визначає гарантійний термін в 10 років.
Відповідь: Відповідно до статті 884 Цивільного кодексу України гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Дата відповіді: 06.07.2017 09:01
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: d3ce7474071741ff93e5eba9b898e1c8
Дата опублікування: 05.07.2017 14:49
Опис: В Додатку 1 сказано: Умови праці - нормальні. Просимо надати чітке визначення нормальних умов праці. Оскільки вищеописані роботи передбачають роботи в шахті ліфта, на висоті, перенесення важких вантажів, дихання пилом, фарбою, олійними сумішами, а також роботи з електропроводкою та освітлювальними приладами. На думку Замовника такі умови праці - є нормальними?
Відповідь: Умови виконання робіт – роботи виконуються у будівлі, що експлуатується. Для урахування впливу умов виконання будівельних робіт застосовується коефіцієнт к=1,2, а для урахування впливу умов виконання пусконалагоджувальних робіт застосовується коефіцієнт к=0,5. Додаток 1 до Оголошення із внесеними уточненнями долучений до тендерної документації
Дата відповіді: 06.07.2017 14:57
Відповідь надана

Робота чи послуга?

Номер: 202c88cde1874d18b15a3be6793126c2
Дата опублікування: 05.07.2017 14:42
Опис: Відповідно державного класифікатора капітальний ремонт є роботою. Але в Оголошенні і додатках до нього дуже часто зустрічається слово "Послуга". Вважаємо, що вживання слова "послуга" є неприпустимим, оскільки може вводити в оману. Також послуга та робота мають різний верхній поріг для здійснення допорогових закупівель. Просимо надати роз'яснення відповідно вищеописаної ситуації.
Відповідь: Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" до робіт відноситься - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Розглянувши Ваше питання були внесенні корективи в Додаток 1 до Оголошення (нова редакція Додатку 1 до Оголошення додана до тендерної документації).
Дата відповіді: 06.07.2017 15:03
Без відповіді

Розмір бюджетного призначення

Номер: 06b9deb509034408a91ffb8fd39cdc64
Дата опублікування: 05.07.2017 14:36
Опис: Розмір бюджетного призначення включає в себе суму ПДВ. Але відповідно пункту 3.21 Оголошення учасники-неплатники ПДВ мають переваги перед учасниками платниками ПДВ, оскілька ціна запропонована учасником-платником ПДВ без ПДВ може бути нижчою ніж ціна неплатника ПДВ, але за рахунок необхідності сплати ПДВ учасник-платник ПДВ програє тендер. Таким чином не всі учасники перебувають у рівних умовах. Нерівність доводить і той факт, що сума ПДВ повертається в бюджет. Тобто, з точки зору економії бюджетних коштів, вигідніше закупити послугу у платника ПДВ, якщо ціна без ПДВ нижча за аналогічну ціну неплатника. Вважаємо цю умову дискримінаційною та просимо пояснити вашу думку з цього приводу.