• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт ліфта П-320/8 в житловому будинку по вул.Набережна, 25 (1-ий під'їзд) в м.Нетішин, реєстраційний №668 Хмельницької області (коригування)

Капітальному ремонту підлягає ліфт типу ПП-400А, 1983 року виготовлення, швидкість руху 071 м/с, вантажопідйомністю 320кг. Всі роботи виконувати згідно відомості обсягів робіт та ресурсів. Основний перелік робіт: - виконання демонтажних та монтажних робіт по влаштуванню ліфтового обладнання (лебідки з двигуном, станції, купе кабіни); - будівельно-опоряджувальні роботи шахти ліфта та машинного приміщення (ремонт штукатурки, фарбування стін, стелі, дверей, підлоги); - очищення металевих конструкцій від корозії та фарбування олійними сумішами; - демонтаж та монтаж електропроводки, освітлювальних приладів; - пусконалагоджувальні роботи ліфта. Роботи по ремонту ліфта проводити спеціалізованою організацією, яка має дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.

Торги не відбулися

336 738.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2017 16:13 - 06.07.2017 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо необхідності відміни процедури допорогової закупівлі

Номер: 4f655b4c425a4f10a5e4f6a35d70977a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-30-000415-c.b1
Назва: щодо необхідності відміни процедури допорогової закупівлі
Вимога:
Ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. У разі якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що зазначена вище, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ч.1 ст.2, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Вказана норма є правом, а не обов’язком замовника. Здійснивши аналіз тендерної документації ми приходимо до висновку, що вона є дискримінаційною для певного кола учасників. Зокрема проектом договору передбачено оплату виконаних робіт на підставі актів виконаних робіт. Тобто підрядник без попередньої оплати окрім виконання робіт згідно тендерної документації повинен за власні кошти закупити дороговартісне обладнання широкої номенклатури в обмеженого кола постачальників в короткі строки, що є непосильним для великого кола учасників. Чітких строків розрахунків проектом договору не передбачено. Чітких строків та порядку проміжної оплати договором (для закупівлі матеріалів та обладнання) договором не встановлено. Постановою Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» передбачено можливість здійснення попередньої оплати при виконанні робіт за бюджетні кошти. Основним критерієм оцінки та вибору переможця є ціна. Слід зазначити, що встановлення найнижчої ціни з метою перемоги у закупівлі та економії бюджетних коштів на будь-яких ремонтних роботах ліфтів – обладнання підвищеної небезпеки є неприпустимою, оскільки першочерговим критерієм оцінки має бути якість обладнання та матеріалів, а не ціна. Крім того тендерна документація містить ряд недоліків, що суперечать чинному законодавству. Зокрема, п.2. ч. ІІІ Додатка 2 до Оголошення встановлено, що переможець зобов‘язаний надати довідку про те, що юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення. Зазначена інформація перебуває у вільному доступі. Ч. 3 ст. 17 встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також викликає подив той факт, що замовник ставить до учасників дуже вагомі вимоги щодо їх досвіду і кваліфікації, але разом з тим сам не може чітко визначитись що є предметом закупівлі «роботи» чи «послуги»? Проведений нами аналіз здійснених закупівель через систему «Прозоро» свідчить, що замовники на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» здійснюють лише оприлюднення звіту у системі у випадках проведення аналогічних закупівель. Зважаючи на усе вище викладене вважаємо, що дана закупівля повинна бути відміненою, а замовник повинен керуватися лише нормою закону щодо оприлюднення звіту про укладені договори.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Визнати недійсною вимогу UA-2017-06-30-000415-c.b1 від 05.07.2017 року щодо відміни процедури допорогової закупівлі «Капітальний ремонт ліфта П-320/8 в житловому будинку по вул.Набережна, 25 (1-ий під'їзд) в м.Нетішин, реєстраційний №668 Хмельницької області (коригування)».
Статус вимоги: Не задоволено