• Укладання рамкової угоди
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

код ДК 021:2015 - 99999999-9 - Не відображене в інших розділах (одноразова натуральна допомога “пакунок малюка”)

код ДК 021:2015 - 99999999-9 - Не відображене в інших розділах (одноразова натуральна допомога “пакунок малюка”)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 585 днів назад

620 698 152.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 103 490.76 UAH
Період уточнення: 28.04.2021 15:09 - 12.06.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо зазначення коду УКТЗЕД

Номер: d3317f0b914a401096e4422d519a2a5d
Дата опублікування: 04.06.2021 14:54
Опис: Відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації Учасник має в Гарантійному листі зазначати "Код за УКТЗЕД (для товарів, що імпортуються) (за наявності)(у разі якщо код за УКТЗЕД відсутній - зазначити «відсутній»)". Перелік обов'язкових реквізитів, які зазначаються у податковій накладній, визначено у підпунктах «а» - «и» пункту 201.1 статті 201 розділу V ПКУ, зокрема такими реквізитами є: опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг (реквізит має відповідати формулюванню у первинних документах, якими супроводжується постачання таких товарів/послуг); код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі - ДКПП); платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з ДКПП неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду. Номенклатура товарів продавця має відповідати формулюванню у первинних документах, якими супроводжується постачання таких товарів. При складанні податкової накладної код товару згідно з УКТ ЗЕД слід зазначати у графі 3.1 табличної частини податкової накладної. Таким чином, код товару згідно з УКТ ЗЕД зазначається при складанні податкових накладних на всіх етапах постачання товарів від виробника чи імпортера до кінцевого споживача та незалежно від дати придбання чи виготовлення такого товару: для підакцизних та імпортних товарів -10 знаків, для інших товарів, у тому числі українського виробництва - не менше 4 знаків. Таким чином, товари вітчизняного виробництва також мають УКТ ЗЕД. Просимо надати роз’яснення яким чином це відображати у таблиці 1 гарантійного листа Додатку 4 тендерної документації
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Замовником розглянуто ваше звернення та повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 09.06.2021 09:03
Відповідь надана

28 Шкарпетки, бавовна не менше ніж 80 %, розмір 4-6 місяців

Номер: 401f134d07ed4f099da64ebcc2022699
Дата опублікування: 04.06.2021 10:17
Опис: Зазначені в тендерній документації вимоги по позиції 28 Шкарпетки, бавовна не менше ніж 80 %, розмір 4-6 місяців, а саме ДСТУ ГОСТ 31407:2014 «Вироби трикотажні білизняні для немовлят і дітей ясельного віку. Загальні технічні умови» взагалі не застосовується до шкарпеток. Просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити посилання на дійсний стандарт для дитячих шкарпеток.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Замовником розглянуто ваше звернення та повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 09.06.2021 09:01
Відповідь надана

27. Шкарпетки, бавовна не менше ніж 80 %, розмір 0-3 місяці

Номер: a9e5bb5488004f0ab5b569b9012c08fd
Дата опублікування: 04.06.2021 10:16
Опис: Зазначені в тендерній документації вимоги по позиції 27 Шкарпетки, бавовна не менше ніж 80 %, розмір 0-3 місяці, а саме ДСТУ ГОСТ 31407:2014 «Вироби трикотажні білизняні для немовлят і дітей ясельного віку. Загальні технічні умови» взагалі не застосовується до шкарпеток. Просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити посилання на дійсний стандарт для дитячих шкарпеток.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Замовником розглянуто ваше звернення та повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 09.06.2021 09:01
Відповідь надана

Рамкова угода додаток 1

Номер: f4b4fe2076274650b21e471f18e8bffa
Дата опублікування: 21.05.2021 18:16
Опис: В додатку 5 Проект рамкової угоди, в Додатку 1 вимагається вказувати конкретні назви товару, які запропоновані кожним Учасником (з вказанням торговельної марки та моделі/артикула, кількість товару, відповідності ГОСТам/ДСТУ/ технічним умовам/технічній або іншій документації). Скажіть будь ласка,якщо в технічних документах, на деякі позиції, відсутня інформація відповідно яких ГОСТ/ДСТУ/ технічних умов/технічних або інших документів виготовлено товар, чи можна дану інформацію не зазначати та ставити прочерк? В основному дана інформація відсутня на товарах іноземного походження, тому в їхніх технічних документах відсутня дана інформація.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Якщо інформація стосовно ГОСТ/ДСТУ/ технічних умов/технічних або інших документів не зазначена в технічних документах виробника, то необхідно у зазначеній комірці так і вказувати – «Відсутній». Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 25.05.2021 12:24
Відповідь надана

Довідка фіскална служба

Номер: b8d190d16fd547a1bee0b753bf421f80
Дата опублікування: 21.05.2021 17:49
Опис: Учасники, яких визначено переможцями у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти рамкову угоду, повинні розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель: a) довідку або інший документ про наявність усіх зареєстрованих рахунків в банківських установах, виданий Державною фіскальною службою України або її територіальними органами не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Надання такої довідки не передбачено органами Державної фіскальної служби України. Відсутня навіть затверджена форма даної довідки тому її надання є неможливим. Тому просимо виключити дану довідку з преліку довідок які надаються переможцем процедури. Дякуємо
Відповідь: Відповідь 7 Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Повідомляємо, що Ваша пропозиція взята до уваги, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині виключення з положень документації цієї вимоги. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 25.05.2021 12:22
Відповідь надана

Щодо підтвердження відсутності підстав за статтею 17 Закону переможцями

Номер: 502cd7cdcda7418fa434a92df8d7968d
Дата опублікування: 21.05.2021 16:44
Опис: Надайте, будь-ласка розяснення. Вимогами Додатку 1 до ТД передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику наступні документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».: 1) довідку, видану уповноваженим органом, яка підтверджує, що фізична особа, яка є учасником, або службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі була/не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), а також не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, яка повинна бути дійсною на дату її подання; 2) довідка довільної форми про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику розрахунок ціни тендерної пропозиції Додаток 8. Оскільки,в вищезазначеному тексті прописано, що ці вимоги стосуються учасників, які стали переможцями та мають укласти договір про закупівлю, а не рамкому угоду, то надайте, будь ласка, розяснення, чи потрібно учасникам, які стали переможцями першого етапу та мають намір підписати рамкову угоду надавати такі ж документи?
Відповідь: Просимо Вас ознайомитися з інформацією, що оприлюднена за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/zakupivlya-za-ramkovimi-ugodami та повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни та уточнення в тендерну документацію в цій частині, а саме: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти рамкову угоду, повинен надати замовнику наступні документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді: 25.05.2021 13:03
Відповідь надана

Довідка переможця

Номер: 23d83f3e3a0e47c7b4550d543a54c63b
Дата опублікування: 21.05.2021 16:42
Опис: В документації вимагається від учасника-переможця надати довідку, видану уповноваженим органом, яка підтверджує, що фізична особа, яка є учасником, або службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі була/не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), а також не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, яка повинна бути дійсною на дату її подання. Чи буде відповідати вимогам тендерної документації надання документу відповідного змісту, отриманого за допомогою електронних адміністративних послуг офіційного веб-сайту Міністерства внутрішніх справ України (https://mvs.gov.ua)? Дякуємо
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Довідки отримані за допомогою електронних адміністративних послуг офіційного веб-сайту Міністерства внутрішніх справ України (https://mvs.gov.ua) будуть відповідати вимогам тендерної документації для підтвердження переможцем відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 частини першої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідні уточнення будуть внесені Замовником у тендерну документацію.
Дата відповіді: 25.05.2021 12:20
Відповідь надана

Губка для купання

Номер: 1487ce7f5a964a6da2129d3061387e10
Дата опублікування: 21.05.2021 16:36
Опис: Скажіть будь ласка, чи буде відповідати вимогам Замовника та тендерної документації позиція 47. Губка для купання немовляти, гіпоалергенна , якщо матеріал, з якого вона виготовлена, - махра, якість якої підтверджується висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Державним санітарним нормам і правилам "Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основи гігієнічні вимоги" ДСанПіН 3.3-182-2012 затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29 грудня 2012 року №1138? Дякуємо
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Якщо матеріали, з яких виготовлена губка для купання, відповідають санітарним вимогам, висунутим до даного предмету закупівлі та є повністю безпечними для немовлят, то матеріал махра – буде відповідати вимогам Замовника та вимогам тендерної документації. Для підтвердження відповідності учасникам потрібно надати копію позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності товару вимогам Державних санітарних норм і правил "Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основи гігієнічні вимоги" ДСанПіН 3.3-182-2012 затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29 грудня 2012 року №1138. Висновок має бути дійсний на період не менше строку дії договору про закупівлю, що буде укладено за результатами торгів. У разі якщо строк дії відповідного висновку менш ніж строк дії договору про закупівлю, що буде укладений за результатами торгів, учасник додатково має надати гарантійний лист про надання дійсної копії висновку у період укладання та виконання договору.
Дата відповіді: 25.05.2021 12:17
Відповідь надана

Щодо жокументыв переможця для укладання рамковоъ угоди

Номер: 6fb05d48b95844b3b43e82f176b55e8b
Дата опублікування: 21.05.2021 16:18
Опис: Доброго дня! Відповідно до пункту 6.4. ТД ви вимагаєте, щоб Учасники, яких визначено переможцями у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти рамкову угоду, розмістили (завантажили) в електронній системі закупівель: a) довідку або інший документ про наявність усіх зареєстрованих рахунків в банківських установах, виданий Державною фіскальною службою України або її територіальними органами не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій;" Звісно Державна фіскальна служба України або її територіальні органи володіють інформацією про наявність у Учасника усіх зареєстрованих рахунків в банківських установах, але нажаль чинним законодавством України не передбачено ані форми довідки, яка б містила таку інформацію, ані порядку видачі Державною фіскальною службою України або її територіальними органами таких довідок або інших документів, які б містили таку інформацію. Виходячи з вищезазначеного, просимо виключити цю вимогу із Тендерної документації.
Відповідь: Повідомляємо про задоволення вимоги у повному обсязі та виключення вказаної вимоги з тендерної документації. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.05.2021 12:15
Відповідь надана

"Копія"

Номер: fed8ee4131b14f0aa3e59363b712ac2d
Дата опублікування: 21.05.2021 14:27
Опис: Надайте уточнення , під словом " копія " слід розуміти що це кольорова копія знята з оригіналу чи це ч/б копія знята з оригіналу та завірені відповідним чином учасником?
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Учасники можуть надавати як кольорові скановані копії оригіналів документів так і їх завірені, відповідним чином, копії. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 24.05.2021 09:53