-
Укладання рамкової угоди
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
код ДК 021:2015 - 99999999-9 - Не відображене в інших розділах (одноразова натуральна допомога “пакунок малюка”)
код ДК 021:2015 - 99999999-9 - Не відображене в інших розділах (одноразова натуральна допомога “пакунок малюка”)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 585 днів назад
620 698 152.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 103 490.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 103 490.76 UAH
Номер:
5fe188a075404140806d610c53363db7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-25-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2021 00:00
Період моніторингу:
25.06.2021 15:51 - 20.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.06.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-04-28-005399-b 28.04.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї,– порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міністерства соціальної політики України на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи державного підприємства «Українські спеціальні системи» (далі – Організатор закупівлі) від 28.04.2021 № 1/280421, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель від 09.06.2021 № 13033-р/пк-пз, відповідь Організатора закупівлі на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
21.07.2021 19:10 - 27.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2021 19:10
Запити/Пояснення
Номер:
8099fd5a9fa84105b370e8b1c2cca4cd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.07.2021 10:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-28-005399-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e7c943095a134094994578a93a7c4f59
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.07.2021 12:09
Опис:
Філія ЦЗО ДП «УСС» як централізована закупівельна організація відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 233-р «Про визначення державного підприємства «Українські спеціальні системи» централізованою закупівельною організацією», що проводить закупівлю в інтересах Міністерства соціальної політики (надалі - Замовник) за предметом закупівлі код ДК 021:2015 99999999-9 Не відображене в інших розділах (Одноразова натуральна допомога «пакунок малюка») надає наступні пояснення з урахуванням отриманої від Замовника інформації та підтверджуючих документів:
на виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами та доповненнями) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості закупівлі код ДК 021:2015 - 99999999-9 - Не відображене в інших розділах (одноразова натуральна допомога «пакунок малюка») (далі – обґрунтування) здійснено на підставі:
1. Закону України від 30.09.2020 № 930-ІХ, «Про внесення змін до Закону України, «Про державну допомогу сім'ям з дітьми» щодо надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги, «пакунок малюка» в частині:
здійснення з 1 січня 2021 року закупівлі товарів для комплектування одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»;
комплектування одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» згідно з переліком дитячих товарів, затвердженим центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері соціального захисту;
надання з 1 липня 2021 року можливості за бажанням особи отримати виплату грошової компенсації замість натуральної форми такої допомоги.
2. Наказу Мінсоцполітики від 17.11.2020 № 771 «Про внесення змін до Переліку дитячих товарів для комплектування одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» при народженні дитини», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.11.2020 за № 1191/35474.
3. Постанови Кабінету Міністрів України від 25.11.2020 № 1180 «Деякі питання надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».
4. Постанови Кабінету Міністрів України від 23.07.2020 № 744 «Деякі питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» (зі змінами) в частині інформування Мінсоцполітики про стан реалізації пілотного проекту.
5. Листа Нацсоцслужби від 31.03.2021 № 0000-030101-5/3758 в частині планових обсягів одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».
6. Закону України від 30.03.2021 № 1359-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» щодо надання допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами та ефективного використання бюджетних коштів при фінансуванні одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» в частині вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» – 3 розміри прожиткового мінімуму для дітей віком до шести років, встановленого законом на дату оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель.
7. Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» в частині розміру прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років на 1 січня 2021 року.
Документи, на підставі яких зроблено обґрунтування додаються.
Також надаємо посилання на сторінку офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://www.msp.gov.ua/timeline/Tenderi.html; https://www.msp.gov.ua/news/20308.html