• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 (бензин А-92, бензин А-95 та дизельне паливо) – 2 лоти: Лот №1 – бензин А-92, А-95, паливо дизельне (бензовозні норми); Лот №2 – бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо (заправні талони)

Торги не відбулися

4 460 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 153.00 UAH
Період уточнення: 26.04.2021 14:34 - 02.05.2021 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги відсутність негативних ознак

Номер: 0d21d064b95e4bb88c62da103788a279
Дата опублікування: 30.04.2021 23:01
Опис: Відповідно до частини 4 Додатку 1 необхідно надати : «Довідка у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua.» Повідомляємо, що згідно з частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» : «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» Інформація на сайті http://kyivaudit.gov.ua є відкритою/публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згіно із Законом України «Про публічні закупівлі» У такому разі, вимагаючи публічну інформацію Вами порушено частину 4 статті 22 Закону, яка це забороняє. Крім того, відсутність чи масність досвіду жодним чином не впливає на виконання технічних вимог та умов МАЙБУТНЬОГО договору із Замовником. Враховуючи вище наведе, Вами порушено статтю 22 Закону, а також Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення даної вимоги щодо підтвердження ВІДСУТНОСТІ у списку досвіду з негативною оцінкою , яка жодним чином не стосується предмету закупівлі. Вимагаємо усунути вимогу пункту 13 частини 4 Додатку 1- Довідка у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua.. У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися в Антимонопольний комітет України.
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що з метою підтвердження належного та якісного виконання договору по зазначеній закупівлі, а також підтвердження учасниками відсутності у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua, встановлена вимога щодо надання Учасниками довідки у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua. Зазначена вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які здійснюють продаж палива неналежної якості та порушують умови виконання аналогічних договорів. Враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі, вимога щодо надання Учасниками довідки у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які належним чином здійснювали виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів взяти участь у закупівлі та підтвердити документально зазначену вимогу.
Дата відповіді: 07.05.2021 07:46
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: 498c8f2a209d4f60ae39728229b4987d
Дата опублікування: 30.04.2021 22:50
Опис: Шановний Замовнику! У частині 4 Додатку 1 вами вимагається : «Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про те що Учасник не притягувався до кримінальної відповідальності та ВІДНОСНО УЧАСНИКА НЕ ВІДКРИТО КРИМІНАЛЬНЕ ПРОВАДЖЕННЯ ПОВ’ЯЗАНОГО З ГОСПОДАРСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ УЧАСНИКА, В ТОМУ ЧИСЛІ АЛЕ НЕ ВИКЛЮЧЕНО: СТВОРЕННЯ ФІКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА, УХИЛЕННЯ ВІД СПЛАТИ ПОДАТКІВ, ЗБОРІВ ЧИ ІНШИХ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ.» ВІДКРИТТЯ кримінального провадження є лише слідчими діями відповідно до Кримінального Кодексу України і жодним чином не відноситься до ПРИТЯГНЕННЯ до відповідальності. Стаття 62 Конституції України вказує : « Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.» У такому разі, інформація про відкриття або не відкриття кримінального провадження жодним чином не стосується ВИРОКУ суду. Тобто, дана вимога є дискримінаційною до учасника, на якого відкрите кримінальне впровадження та не має жодного вироку суду щодо притягнення до відповідальності , але учасник не зможе взяти участь в закупівлі , при цьому здатний виконати всі умови документації та договору. Крім того, пункти статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» вказують саме на ПРИТЯГНЕННЯ до злочину, а не просто ВІДКРИТТЯ провадження. Тобто, Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення даної дискримінаційної вимоги щодо підтвердження інформації про «НЕ ВІДКРИТЯ кримінального провадження» , яка жодним чином не стосується предмету закупівлі. Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тобто, керуючись статтями 5, 17, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Кримінальним Кодексом України та Конституцією України звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині (додаток 1 до тендерної документації), де вилучити відомості про НЕ ВІДКРИТТЯ кримінальних проваджень. У разі незадоволення вимоги будемо змушені звернутися в Антимонопольний комітет України.
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до пункту 11 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про те що Учасник не притягувався до кримінальної відповідальності та відносно Учасника не відкрито кримінальне провадження пов’язаного з господарською діяльністю Учасника, в тому числі але не виключено: створення фіктивного підприємства, ухилення від сплати податків, зборів чи інших обов’язкових платежів. Враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі, зазначена вимога є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки унеможливить Замовника від Постачальників, які мають відкриті кримінальні провадження пов’язані з господарською діяльністю Учасника, в тому числі але не виключено: створення фіктивного підприємства, ухилення від сплати податків, зборів чи інших обов’язкових платежів.
Дата відповіді: 07.05.2021 07:45
Відповідь надана

Обмеження для учасників дата відгуку

Номер: e59d4ee0f64548b8955dbaff151663cd
Дата опублікування: 30.04.2021 22:43
Опис: Вами встановлені не обґрунтовані вимоги в пункті 3 Додатку 1: «Дата видачі листа-відгука повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів.» Дана вимога обмежує участь учасника в частині ДАТИ відгуку. Пояснення: Учасник має виконаний аналогічний договір з комунальним підприємством за 2020 рік та позитивний відгук від 2020 року(центр екстреної медичної допомоги). У зв’язку з реформою децентралізації дане комунальне підприємство також підпало під переоформлення юридичної особи, що призвело до ліквідації комунального підприємства до кінця 31.12.2020 року та утворення нового суб’єкта для оформлення у новоствореній територіальній громаді 2020 року. Враховуючи вищенаведене, Учасник не зможе ЗНОВУ взяти позитивний відгук від комунального підприємства, яке ліквідовано у 2020 році - нове підприємство повідомило, що не має права видавати відгуки замість ліквідованого, так як юридично є іншим суб’єктом господарювання. Стаття 5 Закону України передбачає недискримінацію учасників, добросовісна конкуренція, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Тому просимо внести зміни в частині ДАТИ відгуків задля недискримінації нас як учасника
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати копії, завірені підписом та печаткою учасника (за наявності), листів-відгуків вказаних замовників щодо виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів. Дата видачі листа-відгука повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Зазначена вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які здійснюють продаж палива неналежної якості та порушують умови виконання аналогічних договорів. Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»). Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі, вимога щодо надання Учасниками листів-відгуків вказаних замовників щодо виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів та дата видач якого повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які здійснювали виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) взяти участь у закупівлі та надати такі листи-відгуки.
Дата відповіді: 07.05.2021 07:45
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги Кількість аналогічних договорів

Номер: 0f0ccf1ba9ba42ff880363dd432b24bf
Дата опублікування: 30.04.2021 22:29
Опис: Шановний Замовнику! У пункті 3 Додатку 1 до ТД вимагається: «досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів з комунальними підприємствами та/або державними підприємствами/установами (НЕ МЕНШЕ ТРЬОХ ДОГОВОРІВ ЗА 2018-2020 РОКИ):». Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників, так як Учасник, який новостворений та має аналогічний виконаний договір датований у 2021 році, не зможе взяти участь в закупівлі, при цьому повністю виконуючи кваліфікаційні критерії статті 16 Закону в частині «НАЯВНІСТЬ документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Стаття 16 Закону не містить вимог щодо КІЛЬКОСТІ договорів і це неодноразово оскаржувало ся в Антимонопольному комітету України (https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel). Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 16, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині (додаток 1 до тендерної документації), де вилучити КІЛЬКІСТЬ договорів та розширити період виконаних договорів на 2021 рік. У разі незадоволення вимоги будемо змушені звернутися в Антимонопольний комітет України.
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Враховуючи зазначене та відповідно до вимог тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник повинен надати довідку, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів з комунальними підприємствами та/або державними підприємствами/установами (не менше трьох договорів за 2018-2020 роки). Звертаємо увагу на те, що чинне законодавство не містить дефініції поняття «аналогічний договір», як і критерії його визначення. Відтак у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Крім того, відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»). Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі, вимога щодо надання Учасниками довідки про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів з комунальними підприємствами та/або державними підприємствами/установами (не менше трьох договорів за 2018-2020 роки) жодним чином не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які здійснювали виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів взяти участь у закупівлі та підтвердити кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів».
Дата відповіді: 07.05.2021 07:44