-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 (бензин А-92, бензин А-95 та дизельне паливо) – 2 лоти: Лот №1 – бензин А-92, А-95, паливо дизельне (бензовозні норми); Лот №2 – бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо (заправні талони)
Торги не відбулися
4 460 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 153.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 153.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2021 14:34 - 08.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Не відповідність ТД ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
f13ce7684b3b47948830c0063fbad08b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-26-007013-a.b1
Назва:
Не відповідність ТД ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Проект договру містить умови що не відповідає ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: "3.4. Підписанням цього Договору Продавець підтверджує дійсність цін за Товар вказаних в Договорі на дату його укладання. Сторони домовились, що Продавець не має права ініціювати збільшення ціни на Товар відповідно до частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» раніше ніж відбудеться поставка не менше ніж 50 % відсотків Товару від загального обсягу, навіть якщо договірні ціни на товар менше ринкових."
Відповідно до ст.41 Закону: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
Тобто Закон не містить привязок до кількості та термінів. Просимо внести зміни відповідно до законодаства. У разі відмови ми будемо змішені звернутить до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2021 10:52
Вирішення:
Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. У відповідності до статті 22 Закону, тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. У відповідності до тендерної документації по зазначеній закупівлі, підприємством «Київавтошляхміст» сформовано всі умови договору з урахуванням специфіки предмету закупівлі та специфіки діяльності підприємства, які викладені у Додатку 3 до тендерної документації. Згідно з частиною 1 статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Крім того, відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідності до пункту 3.4 проекту договору, викладеного у Додатку 3 до тендерної документації, підписанням цього Договору Продавець підтверджує дійсність цін за Товар вказаних в Договорі на дату його укладання. Сторони домовились, що Продавець не має права ініціювати збільшення ціни на Товар відповідно до частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» раніше ніж відбудеться поставка не менше ніж 50 % відсотків Товару від загального обсягу, навіть якщо договірні ціни на товар менше ринкових.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі, вимога щодо ініціювання збільшення ціни на Товар раніше ніж відбудеться поставка не менше ніж 50 % відсотків Товару від загального обсягу, жодним чином не суперечить законодавчим актам України, оскільки унеможливить систематичне підвищення цін зі сторони Учасника та забезпечить стабільну роботу підприємства.
Статус вимоги:
Відхилено