-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція даху будівлі з утепленням зовнішніх стін Хмельницького спеціалізованого ліцею-інтернату поглибленої підготовки в галузі науки по вул. Озерна, 14 в м. Хмельницькому, Хмельницької області
Завершена
10 319 312.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 20 638.62 UAH
мін. крок: 0.2% або 20 638.62 UAH
Період уточнення:
26.05.2017 13:33 - 02.06.2017 13:38
Відповідь надана
НЕПРАВОМІРНІ ВИМОГИ. КОРУПЦІЯ. ЗЛОЧИН.
Номер:
36f0dc39fad04ee2acd3cd114169a027
Дата опублікування:
01.06.2017 18:07
Опис:
відповідно до вимог ТД на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 25000,00 гривень (двадцять п’ять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати повинні бути сплачені на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.
ПРОСИМО НАДАТИ укладений між Замовником та Консультантом торгів договір про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України) , приєднавши його скановану копію до відповіді. Чому Переможець повинен платити консультанту за роботу, яку мусить виконувати ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ відповідно до Закону???? Звідки взялась сума в 25 000 грн.?????
Відповідь:
Відповідно до вимог п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V тендерної документації на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 25000,00 гривень (двадцять п’ять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення скарги.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Дата відповіді:
06.06.2017 14:08
Відповідь надана
протиправність дій замовника. КОРУПЦІЯ
Номер:
615b01d6a2bf41bfb5f7e2b538c3dc43
Дата опублікування:
01.06.2017 18:02
Опис:
Чим передбачена вимога щодо надання Обсягів виконаних учасником будівельно- монтажних робіт за 2015 - 2016 роки ? Чи не є це дискримінацією по відношенню до тих, хто має обсяг у 2017 році? Крім того, Закон не передбачає такого кваліфікаційного критерію!!!!!!!!!!!!!! Усуньте вимогу про надання Обсягу виконаних учасником будівельно- монтажних робіт за 2015 - 2016 роки !
Відповідь:
Ваше твердження про те, що Замовник торгів згідно чинного законодавства України не має права вимагати надання Учасником інформації про «Обсяг виконаних учасником будівельно - монтажних робіт» не відповідає дійсності.
Відповідно до наказу №129 від 26.07.2016 року Державної служба статистики України «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 1-кб (місячна) "Звіт про виконання будівельних робіт"» суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність у сфері будівництва, повинні надавати до органів статистики щомісячно форму № 1-кб.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює вимоги щодо інформації та спосіб підтвердження відповідності Уччасника кваліфікаційним критеріям, що має надаватись Учасником у складі тендерної пропозиції.
Замовником торгів для документального підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» встановлено вимогу про надання інформації про обсяг виконаних учасником будівельно - монтажних робіт за 2015-2016 роки, який повинен бути підтверджений інформацією, яку учасник подавав до органів статистики (у складі пропозиції надається оригінал або копія довідки з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики тощо). Тендерним комітетом не встановлювалася вимога щодо 2017 року, оскільки не всі Учасники можуть підтвердити обсяг виконаних будівельно - монтажних робіт за такий період у звязку із подачою лише річної звітності.
Тому, Учасник на підтвердження обсягу виконаних будівельно - монтажних робіт повинен надати у складі тендерної пропозиції:
А) Оригінал або копія довідка з органів статистики, у якій орган статистики вказує, який саме обсяг виконаних будівельно - монтажних робіт Учасником подано згідно форму № 1-кб за 2015 та 2016 рік.
або
Б) Довідка учасника, в довільній формі, з підтвердженням вказаної інформації органами статистики, а саме із підписом та/або печаткою уповноважених на те посадових осіб органу статистики.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановлені документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Дата відповіді:
06.06.2017 14:08
Відповідь надана
gjnht,f
Номер:
75d8340f845f4639bef2006ab78d1f02
Дата опублікування:
01.06.2017 17:55
Опис:
Вкажіть нормативну потребу для нормативну потребу для виконання робіт для машин і обладнання ?
Відповідь:
Розрахунок нормативної потреби для машин, механізмів та устаткування, які планується залучити до виконання робіт, здійснюється Учасником відповідно до потреби у залученні тих чи інших машин, механізмів та устаткування при виконані ним робіт. Розрахунок такої портеби міститься у кошторисній частині (підсумкова відомість ресурсів) розрахунків Учасників, які подають свої пропозиції. Нормативна потеба може бути зазначена у маш./год. або кількості машин, механізмів, устаткування того чи іншого обладнання.
Дата відповіді:
06.06.2017 14:07
Відповідь надана
потребапрацівників
Номер:
dbda8ea27d78480a8a016bc7389f9af7
Дата опублікування:
01.06.2017 17:54
Опис:
вкажіть будь ласка яка нормативна потреба по кожній спеціальності для робітників по цій роботі?
Відповідь:
Розрахунок нормативної потреби для робітників по кожній спеціальності здійснюється Учасником відповідно до потреби у залученні тих чи інших працівників (спеціалістів) при виконані ним робіт. Розрахунок такої портеби міститься у кошторисній частині (підсумкова відомість ресурсів) розрахунків Учасників, які подають свої пропозиції. Нормативна потеба може бути зазначена у люд./год. або кількості осіб тої чи іншої спеціальності робітників.
Дата відповіді:
06.06.2017 14:07
Відповідь надана
договір
Номер:
074a18b70ff64e69af1783be8a542255
Дата опублікування:
01.06.2017 17:49
Опис:
ТД встановлено, що Учасник має надати Довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2015-2016 роках, разом з копіями договорів без додатків (не менше п’яти). Однак, в законі вимагається досвід виконання одного договору!!!!!! Чим Ви пояснюєте вимогу щодо 5 договорів
Відповідь:
Відповідно до вимог п.п. 3.5.2 п.5 розділу ІІІ тендерної документації, Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повинен надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2015-2016 роках, разом з копіями договорів без додатків (не менше п’яти).
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасником у складі тендерної пропозиції.
Аналогічної думки притримується Уповноважений орган у сфері публічних закупівель (Мінекономрозвитку України) у роз’ясненні №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року:
«Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, то не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотри манним законодавства в цілому»
Також у Законі не міститься вимога, що замовник зобов’язаний вимагати лише 1 (один) аналогічний договір.
Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» слід розуміти як наявність в Учасника досвіду виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору, а не як виключно досвід виконання 1-го договору та не більше.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановлені кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Дата відповіді:
06.06.2017 14:07
Відповідь надана
працівники
Номер:
943c3887b2724e9cbe73163590ac416a
Дата опублікування:
01.06.2017 17:47
Опис:
Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт в якому подається вигляді? яке підтвердження вимагається по вказаній довідці?
Відповідь:
Відповідно до п.п. 3.5.2 п. 5 розділу ІІІ ТД, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасник у складі тендерної пропозиції надає Інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково. Вимоги до форми інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт тендерною документацією не встановлено. Встановлено вимогу лише щодо інформації яка повинна міститися у інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт.
Враховуючи вищевказане, Учасники подають інформаційну довідку у довільній формі із зазначенням у ній інформації, яка передбачена ТД.
Дата відповіді:
06.06.2017 14:07
Відповідь надана
Загальне питання
Номер:
76ac2e951a1b42fabece61f8512a1900
Дата опублікування:
30.05.2017 14:09
Опис:
як можна озайомитися з проектною документацією?
Відповідь:
Ви можете ознайомитися із проектною документацією (кресленнями) за місцезнаходженням Замовника торгів (29000, Україна, Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Озерна, 14), у робічі дні, з 09:00 год. по 17:00 год. Контактна особа - Нестерук Антоніна Миколаївна, тел. +380382776710.
Дата відповіді:
01.06.2017 14:23
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
0bb47ba5c70f4f88be69d21c1b2809ad
Дата опублікування:
30.05.2017 14:06
Опис:
Просимо надати роз`яснення щодо того, який саме вимагається документ на підтвердження Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, а саме п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів :"Обсяг виконаних учасником будівельно- монтажних робіт за 2015 - 2016 роки підтверджується інформацією, яку він подавав до органів статистики, шляхом надання в складі пропозиції оригіналу або копії довідки з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі, з підтвердженням зазначеної в ній інформації органами статистики" Яка саме форма довідки необхідна? Та який нормативний законодавчий акт зобов`язує подавати цю інформацію в статистичний відділ, та на якій підставі орган статистики повинен надати дану довідку? Просимо надати законодавче обгрунтування даної вимоги.
Відповідь:
Відповідно до наказу №129 від 26.07.2016 року Державної служба статистики України «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 1-кб (місячна) "Звіт про виконання будівельних робіт"» суб’єкти господрювння, які здійснюють діяльність у сфері будівництва, повинні надавати до органів статистики щомісячно форму № 1-кб.
Тому, Учасник на підтвердження обсягу виконаних будівельно- монтажних робіт поивине надати у складі тендерної пропозиції:
А) Оригінал або копія довідка з органів статистики, у якій орган статистики вказує, який саме обсяг виконаних будівельно- монтажних робіт Учасником подано згідно форму № 1-кб за 2015 та 2016 рік.
або
Б) Довідка учасника, в довільній формі, з підтвердженням вказаної інформації органами статистики, а саме із підписом та/або печаткою уповноважених на те посадових осіб органу статистики.
Дата відповіді:
01.06.2017 14:02