-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт і реставрація
Об’єкт будівництва : «Капітальний ремонт у приміщенні соціального готелю».
Завершена
1 379 773.39
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 797.73 UAH
мін. крок: 1% або 13 797.73 UAH
Період уточнення:
20.04.2021 16:51 - 26.04.2021 00:00
Відповідь надана
Оглд об"єкту за місцем надання послуг
Номер:
8415ffe09160405ca3eb418917b9093a
Дата опублікування:
21.04.2021 22:02
Опис:
Оголошенням по проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник перед проведенням торгів повинен оглянути об‘єкт за місцем надання послуги перед участю у аукціоні, що підтверджується записом у журналі Замовника. Пропозиції Учасників, які не оглянули об‘єкт до початку торгів будуть відхилені. Учасник при виконанні вказаного пункту зобов’язаний забезпечити допустимий спосіб обстеження (огляду) об’єкта будівництва, виходячи з діючих обмежувальних заходів, запроваджених під час карантину та заходів протидії розповсюдження короновірусної інфекції (COVID-19). Виконання та забезпечення дотримання обмежувальних карантинних норм та санітаро-епідеомологічних норм покладається на учасника.
Вважаємо, що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у закупівлі необхідно зареєструватися у журналі відвідувань Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо відвідування та огляду об"єкту з реєстрацією у журналі відвідувань є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не допустити до огляду об"єкта учасником, що в подальшому може стати з не залежних від учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним.
Додатково зазначаємо, що огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі,
Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні №19223-р/пк-пз від
13.10.2020 року.
Підсумовуючи вищевикладене, керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі", звертаємося до Вас із проханням видалити дискримінаційну вимогу про відвідування об"єкта з реєстрацією у журналі відвідувань та внести зміни до Оголошення.
Відповідь:
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Одночасно інформуємо, що твердження про аналогічну правову позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) є хибним, оскільки вищезгадана Колегія не розглядає питання проведення спрощених закупівель за державні кошти.
Дата відповіді:
22.04.2021 13:36
Відповідь надана
Ліцензія на виконання робіт
Номер:
e878d02c2f494caf992534146a79d3e3
Дата опублікування:
21.04.2021 15:27
Опис:
Шановний Замовник!
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник повинен надати, зокрема, ліцензію на провадження видів діяльності відповідно до переліку, що передбачені робочим проектом та експертним звітом щодо її розгляду. У відповіді на запитання учасників Ви відповіли, що об"єкт належить до класу наслідків (відповідальності) СС1. Пунктом 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування окремих видів господарської діяльності» встановлено, що ліцензуванню підлягає, зокрема, діяльність із будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Постановою КМУ від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» затверджено перелік робіт будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію.
Отже, як свідчить аналіз законодавства у сфері будівельної діяльності, ліцензуванню підлягають ідлягає, зокрема, діяльність із будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
У зв"язку з тим, що об"єкт виконання робіт належить до класу наслідків СС1 прошу Вас видалити вимогу про надання ліцензії або передбачити можливість надання учасниками пояснень в довільній формі про причини ненадання такого документу з посиланням на законодавство.
Відповідь:
Документи, які не передбачені чинними нормативно-правовими актами для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останнім в складі своєї пропозиції. У разі якщо Учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції Учасником-нерезидентом/ переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника/переможця/переможця-нерезидента засвідченим печаткою Учасника (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Дата відповіді:
21.04.2021 17:31
Відповідь надана
Клас наслідків
Номер:
1f52c4a92051488e86b3f6d01d4b02de
Дата опублікування:
21.04.2021 12:19
Опис:
Шановний Замовник!
Прошу надати роз"яснення до якого класу наслідків (відповідальності) належить об"єкт виконання ремонтних робіт?
Відповідь:
Добрий день.
СС1.
Дата відповіді:
21.04.2021 14:30