-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт і реставрація
Об’єкт будівництва : «Капітальний ремонт у приміщенні соціального готелю».
Завершена
1 379 773.39
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 797.73 UAH
мін. крок: 1% або 13 797.73 UAH
Період оскарження:
20.04.2021 16:51 - 26.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Огляд об'єкту учасниками (ЖОДЕН ТЕЛЕФОН НЕ ВІДПОВІДАЄ!!!)
Номер:
0a5e9665bff5428f90d0467c5e7e15ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-009710-a.a2
Назва:
Огляд об'єкту учасниками (ЖОДЕН ТЕЛЕФОН НЕ ВІДПОВІДАЄ!!!)
Вимога:
Оголошенням по проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник перед проведенням торгів повинен оглянути об‘єкт за місцем надання послуги перед участю у аукціоні, що підтверджується записом у журналі Замовника. Пропозиції Учасників, які не оглянули об‘єкт до початку торгів будуть відхилені. Учасник при виконанні вказаного пункту зобов’язаний забезпечити допустимий спосіб обстеження (огляду) об’єкта будівництва, виходячи з діючих обмежувальних заходів, запроваджених під час карантину та заходів протидії розповсюдження короновірусної інфекції (COVID-19). Виконання та забезпечення дотримання обмежувальних карантинних норм та санітаро-епідеомологічних норм покладається на учасника. Вважаємо, що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у закупівлі необхідно зареєструватися у журналі відвідувань Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо відвідування та огляду об"єкту з реєстрацією у журналі відвідувань є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не допустити до огляду об"єкта учасником, що в подальшому може стати з не залежних від учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним. Додатково зазначаємо, що огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні №19223-р/пк-пз від 13.10.2020 року. Підсумовуючи вищевикладене, керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі", звертаємося до Вас із проханням видалити дискримінаційну вимогу про відвідування об"єкта з реєстрацією у журналі відвідувань та внести зміни до Оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 16:46
Вирішення:
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає вимогу огляду об’єкту будівництва в присутності посадових осіб Замовника.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Одночасно інформуємо, що твердження про аналогічну правову позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) є хибним, оскільки вищезгадана Колегія не розглядає питання проведення спрощених закупівель за державні кошти.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги в частині надання забезечення пропозиції
Номер:
01d3f71f6bcc4863bf5c67a19cb459b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-009710-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги в частині надання забезечення пропозиції
Вимога:
Оголошенням про проведення спрощено закупівлі передбачено, що з метою уникнення ризиків щодо невиконання гарантійних зобов’язань банківська гарантія має бути надана банком, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку. Перелік таких банків визначено рішенням Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем Національного банку України від 28 лютого 2019 року № 70.
Постановою НБУ від 15.12.2004 №
639 не передбачено будь-яких обмежень, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, у
формі банківської гарантії банками різних форм власності.
Відповідно до оголошення розміщеного на сайті Національного банку України на сьогодні в Україні налічується 75 банківських
установ, з часткою в статутному капіталі різних форм власності, які мають банківську
ліцензію, та можуть надавати банківські послуги в тому числі і послуги з надання банківських
гарантій, з них лише 5 з частою держави у статутному капіталі.
Більшість з вказаних банків не мають частки держави у статутному капіталі 75%, разом
з тим мають право надавати банківські гарантії.
Учасник вважає вимогу Замовника щодо надання банківської гарантії банком з
державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад
75% статутного капіталу банку (за даними Національного банку України), дискримінаційною
та такою, що обмежує конкуренцію серед учасників, так як учасником у складі пропозиції
може бути надана електронна банківська гарантія, від будь-якого банку який має відповідну
ліцензію, в незалежності від того чи є частка в статутному капіталі банку приватна чи
державна.Зазначені умови Оголошення можуть виконати суб’єкти господарювання, які мають
можливість отримати банківську гарантію в банках з державною часткою понад 75%
статутного капіталу, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів
господарювання. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Оголошення про
проведення спрощеної закупівлі порушують принципи здійснення
закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно
з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та
призводять до дискримінації учасників.
Аналогічної позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері
публічних закупівель, зокрема, Рішенням № 2655-р/пк-пз від 11.03.2019 року зобов’язано
замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційні вимоги.
Підсумовуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та видалити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 16:44
Вирішення:
Дана вимога не суперечить чинному законодавству України та повністю відповідає нормам Закону України « Про публічні закупівлі».
Одночасно інформуємо, що твердження про аналогічну правову позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) є хибним, оскільки вищезгадана Колегія не розглядає питання проведення спрощених закупівель за державні кошти.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні