• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (утеплення фасаду) Гусятинського ясла-саду «Дзвіночок» по вул. Шевченка, 35 в смт. Гусятин, Чортківського району, Тернопільської області. Коригування»

(ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) "Правила визначення вартості будівництва"

Торги відмінено

9 253 290.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 266.45 UAH
Період уточнення: 16.04.2021 14:32 - 25.04.2021 00:00
Відповідь надана

Відомість ресурсів

Номер: 9e10780de48c45c997ba57f2d84485cf
Дата опублікування: 23.04.2021 09:55
Опис: Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Просимо доповнити тендерну документацію відомісттю ресурсів необхідних для виконання капітального ремонту.
Відповідь: Учасникам для розрахунку цін їхніх пропозицій Замовником надано технічне завдання згідно Додатку 2 до тендерної документації, що містить у собі відомість обсягів робіт та відомість ресурсів.
Дата відповіді: 26.04.2021 16:05
Відповідь надана

Обговорення

Номер: c4077a002a2e45358ac4c5281bce2d19
Дата опублікування: 21.04.2021 07:56
Опис: ОБГОВОРЕННЯ Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 30 000,00 грн (тридцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Щоб взяти участь у Вашій закупівлі потрібно в банк поставити на депозщит - 30 000,00 грн (тридцять тисяч гривень 00 копійок). За дану проведену роботу банку проплатити - 1700грн. За участь у Вашій закупівлі - 3400грн. За роботу кошторисника – 1500грн ( кошторис не великий) Печатка КЕП - 1000грн 6. Зважаючи на те, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, учасники надають у складі тендерної пропозиції підтвердження (лист, довідка) про наявність у них, станом на дату подання тендерних пропозицій, ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності, що відповідає предмету закупівлі. Вам потрібно було прописати якщо на даний вид робіт потрбна ліцензія. Робіт у Вас на ліцензування не має, тому вимога не доречна. – ця вимога коштує 30000грн. 7. Учасники надають у складі тендерної пропозиції підтвердження (лист/довідка із зазначенням номера, дати видачі і терміну дії) про наявність у них, станом на дату подання тендерних пропозицій, дозвільного документа передбаченого постановою Кабінету Міністрів України № 77 від 03.02.21 року на виконання робіт підвищеної небезпеки, які передбачені Додатком 2 до тендерної документації технічним завданням. Ми хотіли б знати Ви працюєте на дану фірму – ця вимога коштує 15000 грн. 8. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати сертифікат про аудит, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації акредитованим Національним агентством акредитації України на видачу зазначеного сертифікату. Ми хотіли б знати Ви працюєте на дану фірму – ця вимога коштує 25000 грн. ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», Значить Ваш «своячок» не має ISO 9001:2015 «Система управління збереження довкілля. Вимоги», - це ще 25000гр , а також не має ISO 9001:2015 «Система управління охорони праці. Вимоги», - це ще 25000гр Ви як Замовник ставили собі запитання для чого такі вимоги – правда ні, а от я Вам як молодій людині , бо мені уже «Слава Богу» дуже багато років поясню щоб ми такі організації як ПП, ФОП, ТОВ – по простому пропали, а Ви якрас і будите тим виконавцем , щоб нас не було. Задасте питання , та що ви там пишите – щоб бути учасником на Вашій закупівлі потрібно понести витрати підбийте - 107600грн , добавте ще два ДСТУ ISO 9001:2015 по 25000грн +25000грн , а ще на дозвіл на автокран 15000грн , то було б 182600грн .. от Вам відповідь Вашими руками знищують малий і середній бізнис. Пишу окрім Вас може хтось ще читає, може зроблять якісь висновки. Я не юрист, а будівельник так що до термінології юридичної не будемо пристібуватись просто перечитайте все . Висновки все одно Вам робити Ми тепер маємо право тільки виїзжати на запробітки, шкода що мені вже ого , вже пізно. Тепер на нас заробляють ті , що придумали поставити КЕП вже ЕЦП не проходить , бо ЕПЦ сам ставив , а чере КЕП вже два тендери пропало , бо самі ті що це придумали поставити не можуть. Заробляють ті , що придумали ISO прочитайте що це за організація і за що ми платимо такі кошти, оці три основні грамоти не знаємо де їх прикріпити. Добре , що Ви не потребували на мінвату на матеріали висновки ISO тоді ще і матеріал не знайдемо . Тепер придумали постановою Кабінету Міністрів України № 77 від 03.02.21 року на виконання робіт підвищеної небезпеки, раніш це було безплатно видавали декларацію, а зараз потрібно авдит, кожен дозвіл 15000грн. Прийдуть через місяць перевірять заберуть те що видали. Просто не робота , а обхохочешся.- мені вже таке , а молодь то не працює, та і професія будівельна зараз не престижна. . Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Ми не можимо зрозуміти для чого Замовник списуючи десь такі вимоги не зміг співставити із своїм технічним завданням такі вимоги. - підйомний самохідний кран, вантажопідйомністю не менше 10 т (або аналог) - 1 одиниця; - що яку роботу по Вашому тех.завданню буде робити . - агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном, з номiнальним зварювальним струмом 250-400 А (або аналог) - 1 одиниця; - компресор пересувний (або аналог) – 1 одиниця; Ця вимога взагалі по хлопські сказано ні в які ворота не влазить - пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т (або аналог) - 1 одиниця; Цю роботу робить спеціаліст сам собі подає мінвату , шпакльовку. Ви як Замовник повинні вимагати тільки ті механізми і машини за які учасник у своєму кошторисі буде брати у Вас за ці механізми кошти , які буде використовувати підчас роботи. Тому така колонка писанини просто писанина . - автомобіль вантажний вантажопідйомністю не менше 5 т - 1 одиниця; Для чого ця вимога нам не потрібний даний автомобіль ми для доставки буд матеріалів по телефону закажимо прямо з будівельної бази, або з будівельного магазину прямо у Вас в смт. Гусятині і закажимо всі матеріали і вони самі привизуть. Доставлять в кращому вигляді ще і з сертифікатами на будівельну продукцію. Ви потратили не потрібного часу, щоб комусь угодити , а конкретно своєму «своячку». 1.1. Відомості подаються згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «а»). Довідка повинна містити інформацію про наявність у власності/користуванні Учасника машин, механізмів та техніки в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, а саме: - підйомний самохідний кран, вантажопідйомністю не менше 10 т (або аналог) - 1 одиниця; - автомобіль вантажний вантажопідйомністю не менше 5 т - 1 одиниця; - агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном, з номiнальним зварювальним струмом 250-400 А (або аналог) - 1 одиниця; - компресор пересувний (або аналог) – 1 одиниця; - пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т (або аналог) - 1 одиниця; В підтвердження наявності в Учасника зазначених машин, механізмів та техніки Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки(техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо). Якщо машини, механізми, техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник додатково надає: - оригінал(-и) договору(-ів) оренди, суборенди, лізингу, машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт(надання послуг), або містити умови про його пролонгацію, а також містити інформацію про марку та модель машин, механізмів та техніки, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів. - оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця, власника, лізингодавця тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається). У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цих машин, механізмів, техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: -копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів. 1.2. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту п.1.1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригі-нал(-и) листа-підтвердження(листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг). 1.3. Якщо законодавством не передбачена обов’язкова державна реєстрація деяких машин, механізмів, техніки, то Учасник зазначає про це у довідці. 2.1. По Вашій вимозі ми повинні пристроїти ще чотири спеціаліста , а тепер подивіться в свою кошторисну документацію заробітню плату другого блоку - заробітну плату ІТР. Ми ФОП , ПП, ТОВ – маємо можливість утримувати такий штат. Я буду вже конткретно від себе спеціаліст 43 роки стажу в будівництві який за своє життя щось таки побудував маю ще пристроїти чотирьох питається в задачі для чого для якої цілі для Замовника таку кількість спеціалістів. Хочу зазначити що Ви ці вимоги ще списали розумні , а от у вимозі ремонт в середені будівлі сільського клубу в с.Шупарка рядом з вами прописали пристроїти еколога двох працівників пожежної беспеки один із них повинен мати ще закінчиний ВИШ із заграничним дипломом – так що Замовники вже далеко пішли. Давайте по справі , цю роботу виконує один спеціаліст який є керівником організації разом із тим виконавцем з посвідчення охорони праці і ще двома посвідченнями можна залученими з держустанов представників які зможуть утворити комісію для перевірки знань по охороні праці в робітників , а їх повинно бути в кількості не менше трьох членів комісії. муляр -2 особи , що вони будуть робити яку роботу по Вашому технічному завдані . - електрик – 1 особа; - електрогазозварник – 1 особа, яка робота для даних спеціалістів , ми щось будемо зварювати , а також є електричнв роботи - машиніст крана - 1 особа – на які роботи буде задіяно автокрана , в даному тех. Завдані це все ручна робота – для чого ці вимоги. - водій автотранспортного засобу – 1 особа , тепер пояснюю для чого я один керівник –виконавиць , відповідальний за охорону праці і ще для того , щоб по телефону заказати будівельні матеріали і нам тепер не потрібно крана для розгузки, вантажного автомобіля все привизуть самі . Тому Законодавець не прописує скільки потрібно і яких потрібно спеціалістів ми повинні виконати вчасно і якісно роботу. Тепер поясню ще по вимозі інженер з проектно-кошторисної роботи, так як я той що це Вам пишу і пояснюю повинен як спеціаліст вміти все те , що вчить навіть не ВУЗ , а Чернівецький будівельний технікум , бо тут готовлять спеціалістів середньої ланки і ми проходили таку школу що повинні вміти все і тим більш складання смєти . Той хто дійсно вчився готовий виконати любу будівельну роботу . Ці вимоги можуть бути прописані для тих керівників які не мають будівельної професії , а очолюють будівельні організації. 2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання робіт (зразок довідки додається у таблиці «б») в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, а саме: - працівник, що здійснюватиме загальне керівництво працівниками, що виконуватимуть заявлені роботи - 1 особа; - інженер-будівельник – 1 особа; - інженер з охорони праці – 1 особа; - інженер з проектно-кошторисної роботи - 1 особа; - виконавець робіт - 1 особа. Кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). Кваліфікація особи, що виконуватиме функції інженера з охорони праці, підтверджується додатково оригіналом документа встановленого законодавством взірця (посвідчення), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці. Освіта та кваліфікація основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) повинна відповідати відповідній галузі Народного господарства України, до якої відносяться заявлені роботи. 2.2. Довідка, що містить інформацію про наявність робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «в») в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, а саме: - муляр -2 особи - штукатур – 2 особи; - маляр – 2 особи; - тесляр -1 особа ; - облицювальник-плиточник – 1 особа; - електрик – 1 особа; - електрогазозварник – 1 особа; - водій автотранспортного засобу – 1 особа; - машиніст крана - 1 особа; 2.3. «Наявність в учасника працівників згідно підпунктів 2.1. та 2.2. підтверджується оригіналом/копією штатного розпису (за наявності), якщо ж учасник не складає штатного розпису то наявність працівників може бути підтверджена оригіналами інших документів, передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу зазначену у довідці. 3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору(ів) згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «г») . 3.2. На підтвердження надати не менше двох оригіналів аналогічних договорів (що виконувалися протягом останніх 6 років), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором вважається договір предмет договору якого відповідає предмету закупівлі, а саме: капітальний ремонт об’єктів будівництва або реконструкція об’єктів будівництва або будівництво об’єктів будівництва. 3.3. Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником будівництва та виконаний (ні) повністю; (під терміном «Замовник будівництва» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка видає замовлення на будівництво, укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них, та здає об’єкт в експлуатацію). На підтвердження інформації щодо виконання поданого(их) договору(ів) надати: - оригінал позитивного листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника будівництва, що вказані в інформаційній довідці про виконання аналогічного (их) договору(ів). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. - оригінали/копії документів (встановленого взірця), що засвідчують готовність об’єктів до експлуатації, роботи по яких виконувались згідно договорів, наданих в якості аналогічних або лист роз’яснення від учасника з посиланням на сторінку сайту уповноваженого, видавати такі документи органу, де розміщено інформацію про введення об’єктів в експлуатацію. 3.4. Учасники повинні підтвердити досвід виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) одним договором або сумарно, а саме: - Утеплення фасадів мінеральними плитами не менше – 900 м2 - шпаклювання стін ; - штукатурення стiн; - улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші. Виконання зазначених робіт учасники підтверджують оригіналами/копіями (завіреними згідно вимог цієї тендерної документації) «Актів приймання виконаних будівельних робіт», що виконувалися у відповідності до договорів, наданих в якості аналогічних. Інші додатки до договору можуть не надаватися. Якщо один і не менше 900м2 влаштування утеплення – то ми вже не учасник , як Ви думаєте Законна вимога. оригінали/копії документів (встановленого взірця), що засвідчують готовність об’єктів до експлуатації – даний документ находиться у замовника тепер нам потрібно їхати до замовника і просити , щоб він знайшов у себе такий документ , зрозуміло така організація як УКБ Тернополя таку справку знайде, а що буде робити тоді Заліщицький відділ освіти , що він надасть який документ якщо було зроблено фасад на дитячому будинку. Тепер велике запитання для чого Замовнику такі качелі нам придумані? Давайте тоді краще Ви б були прописали , що учасники повинні приїхати на оглядини даної закупівлі і нам прямо пояснили , що тут паотрібно дати роботу отакій то організації і ми б не парились і не влітали в таку копійку і це б було чесно і справедливо. Утеплення стін дитячого садочка 423м2 в м. Заліщики уже не підійде. І мої 43роки відані державі в будівництві пішли на смарку? Тому , що Замовник вимагає те чого ми вже не зможимо навіть такі роботи робити. А це робота колись в недалекому минулому прорабської дільниці і при тім успішної до тепер стоять ті будови. Вимога є дискримінацфйна, до нас як учасника тому що де знайти нам таку роботу, щоб ми мали 5мільйонів обороту за 2020р. Всеодно є вихід ми змушені звертатись за допомогою (про співпрацю) до забудівельників висотних будинків в місті. Тепер запитання для чого така вимога , щоб вони виконували такі роботи? Тоді що ми маємо робити ПП, ФОП, ТОВ. Учасник документально підтверджує наявність річного доходу(обороту) грошових коштів учасника за 2020 рік, який повинен бути не меншим ніж 60% очікуваної вартості предмета закупівлі. На виконання цієї вимоги учасник надає у складі тендерної пропозиції один із документів фінансової звітності (Баланс підприємства, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, тощо). З ПОВАГОЮ… Учасником не будемо за дроге задоволення Вам помагати, нахай «своячок» шукає собі поміч, бо потрібно двох. Думаю , що хто з майбутніх бажаючих учасників думав йти , то таке бажання перечитавши наші «мимуари» втратив . Хто не згоден із конторолюючих органів - мій тел. 0685071126
Відповідь: Шановний Учасник! Щодо вашої вимоги повідомляємо наступне: Відповідно до статті 25 Закону України « Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону Замовник може вимагати від Учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Згідно з частиною 6 статті 23 Закону, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо Замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Пунктом 2 частини 2 статті 16 Закону передбачено що Замовник установлює такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вказана в тендерній документації вимога щодо підтвердження в Учасника наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є підтвердженням в Учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації для виконання об’єму робіт передбаченого тендерною документацією. Пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Закон не обмежує право Замовника вибирати надання кількості аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Умовами Додатку 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії пунктом 3.4. Учасники повинні підтвердити досвід виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) одним договором або сумарно. Пунктом 1 частини 2 статті 16 передбачено, що Замовник установлює такий кваліфікаційний критерій як наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Наявність в потенційного Учасника підтвердженого права власності/користування машин, механізмів та техніки підтверджує забезпеченість його матеріально-технічною базою, а отже можливість провадження реальної діяльності у сфері будівництва. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю передбачена пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 3 Закону передбачено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності Замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Тому нами, як Замовником прийнято рішення встановлення даного критерію задля забезпечення залучення надійних підрядників для виконання робіт по закупівлі. Саме наявність відповідного річного доходу (обороту) грошових коштів учасника за 2020 рік є одним із ключових показників, що учасник зможе забезпечити закупівлю матеріалів та виконання робіт у встановлені строки. Щодо даного питання буде прийнято рішення необхідності внесення змін. Замовник вважає, що вимоги зазначені в тендерній документації забезпечать участь у тендері досвідчених Учасників, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт в повному обсязі.
Дата відповіді: 23.04.2021 16:03