• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування Службі автомобільних доріг у Вінницькій області в межах смуги відведення автомобільної дороги загального користування державного значення Р-54 Краснопілка – Теплик – Бершадь – Саврань - Дубинове - /М-05/, в адміністративних межах Вінницької області

Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 15.04.2021 11:15 - 13.06.2021 00:00
Відповідь надана

кваліфікаційні вимоги

Номер: c836599eb0674b6180f1d7f72fbb262e
Дата опублікування: 20.04.2021 16:01
Опис: Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В додатку 1.1 до тендерної документації Замовником зазначено, що якщо обладнання не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються: - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. Учасник вважає, що вимога Замовника щодо надання оригіналу листа-погодження орендодавця щодо не заперечення використання його обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі є дискримінаційною та такою, що ставить Учасника в залежність від третіх осіб, в даному випадку від Орендодавця щодо участі в закупівлі. Відповідно до норм чинного законодавства сторони договору оренди при його укладенні вже погодили всі істотні умови договору (ціну, строк договору тощо), в тому числі і використання орендованого майна, яке передається в оренду за його цільовим призначенням Орендарем (Учасником закупівлі). Ніякого додатково погодження на використання орендованого майна від Орендодавця не потрібно та не передбачено умовами договору оренди (в тому числі і у разі участі Орендаря в публічних закупівлях в якості учасника). Участь в закупівлі не може бути поставлена в залежність від будь-яких листів та підтверджень Орендодавця, який не є учасником процедури закупівлі послуг. З огляду на зазначене, просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію: виключити з додатку 1.1. тендерної документації вимогу щодо надання Учасником оригіналу листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі, як таку яка є дискримінаційною.
Відповідь: Дана вимога стосується всіх учасників тендеру, які знаходяться в рівних умовах та не є дискримінаційною! В тендерну документацію внесені зміни стосовно оригіналу листа.
Дата відповіді: 23.04.2021 12:48
Відповідь надана

якість послуг та погодження договірної ціни

Номер: 2eadd892d504473c86994d19cf6e2a29
Дата опублікування: 20.04.2021 14:57
Опис: В п.6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено, що "якість послуг повинна відповідати Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903, Вимогам щодо проведення контролю якості робіт з нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 28 грудня 2016 року за № 1065, функціям інженерно-технічного супроводу та порядку ведення організаційно-технічної документації згідно до СОУ 42.1-37641918-087:2019 «Автомобільні дороги. Інженерно-технічний супровід будівництва об’єктів дорожнього господарства» та іншим нормативно-технічним документам, державним стандартам України." Предметом закупівлі є Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування. За результатами надання послуги Виконавцем повинні бути передана Замовнику землевпорядна документація виготовлена відповідно до вимог Закону України «Про землеустрій» та Земельного кодексу України. Чинним законодавством не передбачено, що при виготовленні землевпорядної документації Виконавець керується Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903, Вимогам щодо проведення контролю якості робіт з нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 28 грудня 2016 року за № 1065, функціям інженерно-технічного супроводу та порядку ведення організаційно-технічної документації згідно до СОУ 42.1-37641918-087:2019 «Автомобільні дороги. Інженерно-технічний супровід будівництва об’єктів дорожнього господарства». Крім того, в п.3 розділу VI тендерної документації Замовником визначено, що погодження договірної ціни здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», статей 843 та 844 Цивільного кодексу України, роз’яснення Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель від 05.08.2016 № 3302-06-24782-06. Звертаємо увагу Замовника, що при виготовленні землевпорядної документації Виконавцем не використовуються ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», а ст. ст. 843 та 844 ЦК України та роз’яснення Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель від 05.08.2016 № 3302-06-24782-06 стосуються підрядних робіт, а не послуг, якими є предмет даної закупівлі. Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виключення з останньої посилання на будівельні норми при погодженні договірної ціни та посилання на вимоги щодо якості будівельних робіт.
Відповідь: Зміни внесені.
Дата відповіді: 23.04.2021 12:47