-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71240000-2 (Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт вуличного освітлення»)
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71240000-2 (Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт вуличного освітлення»)
Торги відмінено
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
14.04.2021 18:07 - 20.04.2021 08:00
Відповідь надана
Запитання
Номер:
04bedd1331164861971ea17a4e54f736
Дата опублікування:
19.04.2021 14:46
Опис:
Відповідно до п.7 Додатку 1 до Оголошення, Замовник вимагає від Учасника надати: "Чинний кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури".
Дана вимога Замовника є дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі і не дає можливості взяти участь у закупівлі усім іншим потенційним учасникам.
Адже виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі достатньо наявності працівників з кваліфікаційними сертифікатами інженера-проектувальника у частині забезпечення економії енергії та/або забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; геодезиста, кошторисника.
Тому враховуючи вищенаведене вимагаємо видалити вимогу передбачену п. 7 Додатку 1 до Оголошення.
Відповідь:
Детально проаналізувавши звернення, у зазначених вимогах не було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують Ваше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, а саме вимога щодо наявності кваліфікаційного сертифікату:
Кваліфікаційний сертифікат - це документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов'язані із створенням об'єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг).
Виконавці, які одержали кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (надавати послуги), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, без відповідної ліцензії, несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (надання послуг), спроможність виконувати які підтверджена кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил
Крім того, зовнішнє освітлення (ЗО) — освітлення вулично-дорожньої мережі, житлових кварталів та масивів, парків, або територій будь-яких інших об'єктів, за допомогою штучних джерел світла, перетворенням електричної енергії на світлову. Зовнішнє штучне освітлення місцевості, одночасно виконує естетичне, екологічне й економічне завдання, тому що є одним з найважливіших елементів його благоустрою та архітектурно-художнього оформлення.
З огляду на зазначене вимоги не є дискримінаційними, а навпаки відповідають нормі закону щодо кваліфікації працівників.
Дата відповіді:
20.04.2021 12:34
Відповідь надана
Запитання
Номер:
3bedda964c724af7b3e882ef411b80f1
Дата опублікування:
19.04.2021 14:30
Опис:
Відповідно до п.8 Додатку 1 до Оголошення, Замовник вимагає від Учасника надати: "До пропозиції надається розрахунок вартості, бажано виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ). У складі тендерної документації додати скановану копію ліцензії та Договір, що підтверджують використання ліцензійних програм для створення робочих документів, кошторисної документації".
Дана вимога Замовника є дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі і не дає можливості взяти участь у закупівлі усім іншим потенційним учасникам.
Замовник, встановивши вищезазначену вимогу, суттєво обмежує коло потенційних учасників та порушує права, інших учасників закупівлі, адже розрахунки можливо виконати без використання програмних комплексів. Просимо видалити дану вимогу Замовника як дискримінаційну.
Відповідь:
В Законі "Про авторське право і суміжні права" (ст. 8), а також Цивільному кодексі (ст. 420) прямо зазначено, що комп'ютерні програми та бази даних є об'єктами захисту авторського права.
Під порушенням авторських прав на програмне забезпечення (далі - ПЗ) зазвичай розуміють такі дії, як:
- виготовлення та/або розповсюдження копій програм без відповідного дозволу правовласника;
- безпосереднє використання у комерційній діяльності компанії неліцензійних копій комп'ютерних програм, встановлених на робочі комп'ютери (далі - ПК) співробітників (запис, збереження в пам'яті комп'ютера, експлуатація програми).
Права користувача на встановлення, запуск, використання, вивчення, поширення та зміну ПЗ юридично захищені авторськими правами за допомогою ліцензій.
Слід пам'ятати, що використання неліцензійного ПЗ може потягти за собою адміністративну, цивільно-правову (відшкодування збитків правовласнику) або кримінальну відповідальність. Крім того, не виключений варіант, коли в результаті перевірки можуть бути вилучені ПК. Причиною для такого вилучення буде "необхідність проведення експертизи", а відсутність комп'ютерів та інформації, записаної на них, вже само по собі суттєво ускладнить роботу компанії.
Крім цього, необхідно зазначити, що вимоги не є дискримінаційні так як містять вирази «бажано», «або інших». З метою мінімізації ризиків у використанні бюджетних коштів замовник вважає за доцільне залишити зазначені вимоги без змін.
Дата відповіді:
20.04.2021 12:16
Відповідь надана
Щодо кількості проектів
Номер:
d214fc54873c4a6f992d6dea64975085
Дата опублікування:
16.04.2021 12:15
Опис:
Згідно технічного завдання назва проектів приведена для кожної вулиці окремо. Незрозуміло, це буде один великий проект, або сім окремих проектів та кожен їз них буде проходити єкспертизу окремо.
Відповідь:
Відповідь на ваше запитання зазначена в пункті 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, абзаці 3 Методичного завдання та в пункті 3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, - на кожну вулицю виготовляється окремий проект. Інформація щодо проходження експертизи зазначена в пункті 15 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі,-у разі необхідності, кожен проект має пройти державну експертизу.
Дата відповіді:
16.04.2021 14:16