• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71240000-2 (Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт вуличного освітлення»)

Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71240000-2 (Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт вуличного освітлення»)

Торги відмінено

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2021 18:07 - 20.04.2021 08:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про незаконну дискваліфікацію

Номер: c7f3538f57454d3397d42167592ebbfb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-006104-c.c2
Назва: Вимога про незаконну дискваліфікацію
Вимога:
За предметом закупівлі, «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71240000-2 (Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт вуличного освітлення»)». Ціна ФОП Жуков І.С. була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ФОП Жуков І.С., з причини: «Учасник надав не розбірливі для читання документи, а саме: - картку про присвоєння iдентифiкацiйного коду та деякі сторінки паспорту, щодо вимог зазначених пунктом l Додатку l до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - квалiфiкацiйнi сертифікати на деяких працівників, щодо вимог зазначених пунктом 6 до Додатку l до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - договір, що має підтверджувати використання ліцензійних програм для створення робочих документів, кошторисної документації, щодо вимог зазначених пунктом 8 Додатку l до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. З огляду на зазначене уповноважена особа не мала можливості в повному обсязі перевірити надані документи та переконатися у відповідності пропозиції Учасника вимогам зазначеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам До предмету закупівлі». Проте це не відповідає дійсності. Документи в тендерній пропозиції ФОП Жуков І.С. наявні у повному обсязі, розбірливі для читання та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції. Документи пропозиції, які містять персональні дані були захищені водяними знаками від несанкціонованого використання та шахрайства. Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє використання водяних знаків у тендерній документації. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в розділі 5 «Опис та приклади формальних несуттєвих помилок», вказано що, відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції являється несуттєвою помилкою. Відповідно до вищевказаного можна зробити висновок: - Копії картки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорта є обов’язковими документами при подачі тендерної пропозиції тільки для фізичних осіб. Проте ФОП Жуков І.С. має спеціальний статус – фізичної особи- підприємця і уся інформація про нього вказана у Виписці з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка була додана до пропозиції. А також всі дані про фізичну особу-підприємця наведені в ЄДР: ПІБ підприємця, його адреса, тощо. І цю інформацію можна переглянути в реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит. - Усі дані про Кваліфікаційні сертифікати працівників надані у Довідці № 5 від 23.04.21р. пропозиції ФОП Жуков І.С. Законодавством у сфері проведення професійної атестації відповідальних виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури визначено, що відомості про особу, яка отримала кваліфікаційний сертифікат, вносяться до реєстру атестованих осіб. Ознайомитись з офіційним реєстром атестованих осіб можливо, завітавши на відповідну веб-сторінку Атестаційної архітектурно-будівельної комісії за посиланням: http://asdev.com.ua/itn/list.php. - Підтвердженням використання ліцензійних програм відповідно до законодавства України є ліцензія. Саме ліцензії є підтвердженням використання ліцензійних програм для створення робочих документів, кошторисної документації. Ліцензії на програмне забезпечення були подані у пропозиції ФОП Жуков І.С. Враховуючи вищенаведене, інформація з усіх документів які неправомірно замовник називає нерозбірливими дублюється в інших документах тендерної пропозиції ФОП Жуков І.С., а саме: ІПН та паспорт – у Виписці з єдиного державного реєстру; Дані кваліфікаційних сертифікатів – у Довідці; Договір про ліцензійне забезпечення – у Ліцензії на використання програмного забезпечення. Відповідно до розділу 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Опис та приклади формальних несуттєвих помилок», причини які були вказані у протоколі відхилення пропозиції ФОП Жуков І.С. являються несуттєвими помилками і не можуть бути причиною дискваліфікації. Замовник мав можливість в повному обсязі перевірити надані документи та переконатися у відповідності пропозиції ФОП Жуков І.С. вимогам зазначеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам До предмету закупівлі. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства та призводить до розтрати державних коштів. Виходячи з вище викладеного, ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Жуков І.С. та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо наступне: Враховуючи негативний досвід узгодження проектно-кошторисної документації з власниками інженерних мереж, для Замовника вкрай важливо, щоб узгодження проектів, отримання технічних умов проходив безпосередньо виконавець таких проектів. Разом з тим, при дослідженні умов, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71240000-2 (Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт вуличного освітлення») (за ідентифікатором: UA-2021-04-14-006104-c) встановлено, що Технічне завдання на виготовлення проектно-кошторисної документації містить неточності, що призвели до неоднозначного трактування вимог Замовника та можуть у подальшому стати на заваді реалізації таких проектів. А саме: пунктом 15 Технічного завдання на виготовлення проектно-кошторисної документації, «Вимоги до звітної документації, що видається замовнику», зазначено: в зведеному кошторисі передбачити витрати на: • на проектні та вишукувальні роботи; • на послуги з отримання топографічної основи для проектування; • на отримання технічних умов від власників інженерних мереж; • на погодження проекту з власниками інженерних мереж; • на впровадження системи автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії; • витрати на утримання служби технічного нагляду; • витрати на здійснення авторського нагляду; • витрати на виконання державної експертизи (при необхідності). Водночас, проведення проектних та вишукувальних робіт, отримання топографічної основи для проектування, отримання технічних умов від власників інженерних мереж та погодження проекту з власниками інженерних мереж, впровадження системи автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії, а також виконання державної експертизи є обов’язковими етапами, які має виконати Виконавець, що зумовлює відокремити такі витрати від витрат на утримання служби технічного нагляду та здійснення авторського нагляду, які мають бути передбачені в зведеному кошторисі, але будуть виконуватися іншими виконавцями. Поряд з цим, в технічному завданні та проекті договору на закупівлю не зазначено, що Замовник уповноважує виконавця робіт на проходження державної експертизи, отримання технічних умов тощо. Враховуючи, присутність ризику неефективного використання коштів на проекти, які у подальшому не буть реалізовані, через не отримання технічних умов, або не погодження проектно-кошторисної документації власниками інженерних мереж, Замовником відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону, прийнято рішення, щодо відміни спрощеної закупівлі «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71240000-2 (Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт вуличного освітлення») (за ідентифікатором: UA-2021-04-14-006104-c). Таким чином, Замовник відмінить Закупівлю відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону оскільки неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови.

Номер: 59618dccfd744559b7e3861f84c486f0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-006104-c.c1
Назва: Дискримінаційні умови.
Вимога:
Пунктом 8 іншої інформації ТЗ передбачено:"До пропозиції надається розрахунок вартості, бажано виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ). У складі тендерної документації додати скановану копію ліцензії та Договір, що підтверджують використання ліцензійних програм для створення робочих документів, кошторисної документації" Відповідно До ДСТУ Б Д.1.1.1-7:2013 п.1.2 пропозіції участника конкурсних торгів повинна відповідати вимогам цьому ДСТУ. ці розрахунки можливо виконати калькулятором використовуючи положення ДСТУ . Наявність у участника програмних комплексів не передбачена . тим паче АВК не призначена для розрахунків вартості проектних робіт. Просимо видалити дискримінаційні умови.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до ч. 7 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Разом з тим, у вимозі (ідентифікатор Вимога UA-2021-04-14-006104-c.c1, яка надійшла 16.04.2021 року) не зазначено жодної норми Закону, яку порушив Замовник при проведенні Закупівлі. Отже, встановлені у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги не є дискримінаційними та не обмежують право учасників для участі у закупівлі, а тому Замовник не вбачає підстав для внесення змін до оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено