• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Лампа світлодіодна дворежимна

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання (Лампа світлодіодна дворежимна) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 31530000-0, 31531000-7. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 052 000,00 грн. (два мільйони п’ятдесят дві тисячі гривень00 коп.) з ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.05.2021 18:00 11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 61 560,00 (шістдесят одна тисяча п’ятсот шістдесят гривень 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія або страхова гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 15.05.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 20 520,00 грн. (двадцять тисяч п’ятсот двадцять гривень 00 коп.) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

2 052 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 520.00 UAH
Період уточнення: 14.04.2021 09:24 - 07.05.2021 00:00
Відповідь надана

діскрімінаційні кваліфікаційні вимоги

Номер: b5bb4544681e4e249ee3810917a7a4ea
Дата опублікування: 28.04.2021 11:41
Опис: Згідно статті 5. ЗУ «Про публічні закупівлі», де закріплені Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Відповідно до пункту 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: серед яких визначено: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Тендерною документацією п.3.3.1 встановлена вимога, згідно якої: Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник повинен надати: - Аналогічний/аналогічні договір/договори що підтверджують постачання товару в період з 2019 по 2021 роки включно; - «За наданим (ми) договором (ми), копії податкових(ої) накладних (ої) для платників Податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками Податку на додану вартість за договором(и), на загальну суму не менше третини від очікуваної вартості закупівлі» 1. Вимога Замовника про необхідність надання «копії податкових(ої) накладних (ої) для платників Податку на додану вартість» встановлена у тендерній документації є дискримінаційною оскільки Безпідставно звужує коло потенційних учасників, та позбавляє можливості учасника прийняти участь зі своєю тендерною пропозицією та бути визнаним переможцем. Вимога Замовника про «копії податкових(ої) накладних (ої) для платників Податку на додану вартість» суперечить вимогам закону, а саме статті 16, 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», адже досвід у виконанні аналогічних за предметом закупівлі договорів може бути як у платника ПДВ так і у платника Єдиного податку, чи суб’єкта господарювання який знаходиться на будь-якій іншій системі оподаткування. Наявність та відсутність податкових накладних не може ставитися як умова доведення досвіду виконання договорів аналогічних за предметом закупівлі, оскільки податкова накладна абсолютно не впливає і не доводить цей досвід. Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010, визначає податкову накладну як електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі – ПК України) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України передбачено обов'язок платника податку складати в електронній формі податкову накладну на дату виникнення у нього податкових зобов'язань з ПДВ з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлені абзацами чотирнадцятим - шістнадцятим пункту 201.10 статті 201 ПК України терміни. Форма та порядок заповнення податкової накладної затверджені наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307. Особи які не є платником ПДВ не можуть виготовляти і реєструвати податкові накладні, але не повинні бути позбавлені можливості приймати участь у відкритих торгах та бути визнаними переможцями у цих торгах, але зі змісту тендерної документації не вдається встановити чим обґрунтована необхідність встановлення такого обмеження до інших учасників. Тому податкова накладна це документ податкової звітності який має можливість виготовляти обмежене коло суб’єктів що зареєстровані платниками ПДВ і жодним чином не доводить досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. В той же час визначення у тендерній документації вимоги до учасника щодо необхідності надання копії податкової накладної безпідставно звужує коло учасників чим спотворює добросовісну конкуренцію та є дискримінаційною умовою яка повинна бути виключена. 2. Зумовлює недобросовісну конкуренцію дискримінує та завідомо ставить учасника у ситуацію, що його тендерну пропозицію відхилять за умови що він не постачав товару «на загальну суму менше третини від очікуваної вартості закупівель». Більше того така вимога направлена на те, щоб позбавити можливості участі та перемоги тих учасників які мають досвід виконання договорів аналогічних за предметом, але дискримінаційна вимога щодо обсягу такого досвіду є необґрунтованою та повністю виключає можливості підписати договір та поставити товар, добросовісним учасникам ринку продажу товарів що є предметом цих торгів. Як вище зазначено у п.п. 3 ч. 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» закон вимагає досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Варто зауважити що вимога про необхідність учаснику надати «За наданим (ми) договором (ми), копії податкових(ої) накладних (ої) для платників Податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками Податку на додану вартість за договором(и), на загальну суму не менше третини від очікуваної вартості закупівлі» повинна бути виключена Замовником з тендерної документації як дискримінаційна та така що направлена на спотворення добросовісної конкуренції. На думку скаржника не вдається встановити, що якої частини вимоги що зазначена у п.п. 3.3.1. повинна бути застосована вимога «на загальну суму не менше третини від очікуваної вартості закупівлі» до «податкових(ої) накладних (ої) для платників Податку на додану вартість» чи тільки до «видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками Податку на додану вартість за договором(и)». Зі змісту вказаної у тендерній документації вимоги не вдається прозоро, чітко, зрозуміло та однозначно тлумачити цю вимогу тендерної документації. У зв’язку з цим приходимо до висновку що Замовник, не дивлячись на вимогу закону визначену у п.3 ч.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» намагається створити додаткові «не прозорі» переваги для інших учасників встановлюючи вимоги які не дають можливості іншим учасникам прозоро визначити вимогу Замовника. Більше того, така умова дає можливість Замовнику, зловживати своїм правом та перейти на сторону «потрібного Замовнику» учасника та визнати його переможцем. Крім того, вимога про надання документів «на загальну суму не менше третини від очікуваної вартості закупівлі» є дискримінаційною в силу того, розмір, обсяг та ціна поставки не спростовує факту поставки, велика чи мала сума поставки, але обох випадках факт поставки відбувся і це свідчить про досвід виконання договору як того вимагає закон, а значить така вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам та принципам ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключеною зі змісту тендерної документації.
Відповідь: Ваше звернення опрацьовано та повідомляється наступне. До тендерної документації будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 28.04.2021 17:34
Відповідь надана

Характеристики

Номер: d1fb0363f34d48f5a8a6573eb0441ffb
Дата опублікування: 20.04.2021 12:31
Опис: Доброго дня. Цікавить який тип підключення повинен бути у даних ламп ? (односторонній чи двосторонній)
Відповідь: Розглянувши уважно Ваше питання, повідомляємо: Тип підключення у лампи дворежимної повинен бути двосторонній. З однієї сторони підключення основного освітлення, а з іншого боку – чергового освітлення. Лампи повинні працювати в незалежності від сторони підключення. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 21.04.2021 18:12