• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Лампа світлодіодна дворежимна

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання (Лампа світлодіодна дворежимна) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 31530000-0, 31531000-7. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 052 000,00 грн. (два мільйони п’ятдесят дві тисячі гривень00 коп.) з ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.05.2021 18:00 11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 61 560,00 (шістдесят одна тисяча п’ятсот шістдесят гривень 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія або страхова гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 15.05.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 20 520,00 грн. (двадцять тисяч п’ятсот двадцять гривень 00 коп.) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

2 052 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 520.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2021 09:24 - 13.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 7e1b494422494d92a32c3574d254cce8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-000237-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Будучи вітчизняним виробником запасних частин до рухомого складу, а саме ламп світлодіодних дворежимних та маючи намір прийняти участь в тендерній закупівлі UA-2021-04-14-000237-c, просимо розглянути можливість переносу кінцевої дати подання документів для учасників на 2 тижні, оскільки наше підприємство розпочало процедуру атестації виробництва для отримання сертифікату системи управління якості, який вимагається за умовами тендерної документації п. 3.2 Розділу ІІ. Якщо нашу вимогу не буде задоволено, вважатимемо це корупційною складовою та запобіганню створенню здорової конкуренція під час торгів, яка позитивно впливає на заощадження бюджетних коштів держави. Отож вимушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши уважно Ваше прохання, повідомляємо: Умови оголошення та проведення процедури закупівлі товару є однакові для всіх учасників та відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Так як дана продукція являється гостро необхідною для виробничих підрозділів філії - внесення змін до тендерної документації є недоцільним. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.05.2021 18:02