• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівлі (літера Г) відділення поліції №1 Херсонського районного управління поліції ГУНП в Херсонській області, що розташована за адресою: Херсонська область, Білозерський район, смт. Білозерка, провулок Торгівельний 11

для потреб ГУНП в Херсонській області, вулиця Лютеранська, 4, Херсон, Херсонська область, 73000, центральний орган виконавчої влади

Завершена

1 254 498.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 544.98 UAH
Період уточнення: 13.04.2021 15:30 - 19.04.2021 16:00
Відповідь надана

Недотримання вимог Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: b66943829cf745368f3665e4f783ea9d
Дата опублікування: 16.04.2021 18:43
Опис: Просимо привести у відповідність вимоги пункту 3 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ОГОЛОШЕННЯ НА ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ (ДОКУМЕНТАЦІЯ), які не відповідають вимогам частини 6 статті 14 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон), згідно якої Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 Закону, а саме: Замовником не враховано, що забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 19.04.2021 15:22
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 8cefeee53f684125a241f7ecd3325427
Дата опублікування: 16.04.2021 18:40
Опис: Відповідно до п. 2 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ОГОЛОШЕННЯ НА ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ (ДОКУМЕНТАЦІЯ) забезпечення пропозиції підтверджується електронною банківською гарантією з обслуговуючого банку (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639). Замовник вищезазначеною вимогою суттєво обмежує коло потенційних учасників та порушує їх право на оформлення банківської гарантії в банку, який не є обслуговуючим для учасника, на більш вигідних для учасника умовах. Чинне законодавство України не обмежує учасників публічних закупівель у їх праві оформлювати банківські гарантії для участі у торгах у банках, які не є постійно обслуговуючими для такого учасника. Отже, учасники мають право оформлювати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у будь-якому банку, який має ліцензію, видану НБУ. Відповідно до частини 5 статті 14 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Встановлення в документації неправомірних, дискримінаційних вимог має наслідком обмеження конкуренції та дискримінацію учасників. Шляхом включення до документації дискримінаційної умови Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у закупівлі. Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника виключити зі складу ОГОЛОШЕННЯ НА ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ (ДОКУМЕНТАЦІЯ) вимогу щодо підтвердження забезпечення пропозиції електронною банківською гарантією саме з обслуговуючого банку, а надати можливість учасникам отримувати банківську гарантію в будь-якому банку.
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі можуть зазначатися вимоги щодо надання тендерного забезпечення пропозиції Учасника. Таким чином, Замовник має право встановлювати будь - які вимоги на власний розсуд, якщо вони не заборонені законом, в тому числі щодо умов надання тендерного забезпечення. Обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) - це банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Враховуючи вищевикладене, банківська гарантія може бути надана будь-яким банком, який здійснює послуги надання забезпечення виконання зобов’язань. Надання Учасником банківської гарантій з обслуговуючого банку не є дискримінаційною вимогою та не може обмежувати конкуренції учасників.
Дата відповіді: 19.04.2021 15:52
Відповідь надана

Порушення порядку оприлюднення

Номер: be5790666e0a469bbe9e9d257a66d53d
Дата опублікування: 16.04.2021 18:40
Опис: Шановний Замовнику. Відповідно вимог пункту 2 Розділу ІІІ Оголошення На проведення спрощеної закупівлі (Документація) передбачається надання забезпечення пропозиції. На виконання вимог частини 3 статті 14 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначаються, в тому числі, розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати). В недотримання вимог Закону ОГОЛОШЕННЯ НА ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ (ДОКУМЕНТАЦІЯ) на закупівлю: Робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі будівлі (літера Г) відділення поліції №1 Херсонського районного управління поліції ГУНП в Херсонській області, що розташована за адресою: Херсонська область, Білозерський район, смт. Білозерка, провулок Торгівельний 11» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (посилання в електронній системі закупівель UA-2021-04-13-005029-c) не містить зазначеної інформації.
Відповідь: Доброго дня. Згідно з Законом «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати під час проведення спрощеної закупівлі надати забезпечення тендерної пропозиції. Вимоги зазначаються у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Замовник повинен вказати розмір, строк дії забезпечення, випадки, при яких забезпечення не повертається Учаснику. Документація на закупівлю: Робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі будівлі (літера Г) відділення поліції №1 Херсонського районного управління поліції ГУНП в Херсонській області, що розташована за адресою: Херсонська область, Білозерський район, смт. Білозерка, провулок Торгівельний 11» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (посилання в електронній системі закупівель UA-2021-04-13-005029-c) містить всі необхідні вимоги щодо надання учасником забезпечення пропозиції. Оголошення даної закупівлі у системі Прозорро не містить інформації щодо забезпечення тендерної пропозиції, так як функція відображення інформації щодо тендерного забезпечення для спрощених закупівель безпосередньо у системі Прозорро технічно не передбачена. Також інформація щодо забезпечення тендерної пропозиції в закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі (літера Г) відділення поліції №1 Херсонського районного управління поліції ГУНП в Херсонській області, що розташована за адресою: Херсонська область, Білозерський район, смт. Білозерка, провулок Торгівельний 11» зазначена в оголошенні на електронному майданчику Замовника.
Дата відповіді: 19.04.2021 15:27
Відповідь надана

Строк виконання робіт

Номер: 6e975b7365134d1591ad0da5d76e9952
Дата опублікування: 15.04.2021 21:59
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк виконання капітального ремонту - 01.06.2021 року. Разом з цим, відповідно п. 2.1. Проєкту договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів (Додаток 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) «Початок та закінчення робіт, зазначених у п. 1.2. Договору визначається календарним графіком виконання робіт (Додаток 2), який є невід’ємною частиною Договору, але не раніше 7 (семи) днів з дня виконання Замовником зобов’язань щодо: - передачі проектної документації; - передачі дозвільної документації; - надання будівельного майданчика та/або фронту робіт». Календарний графік виконання робіт (помісячний) розробляється учасником та надається в складі пропозиції. В зв’язку з тим, що електронною системою закупівель кінцевий строк надання пропозицій 22 квітня 2021 16:00, і ще, навіть, не призначено, початок аукціону по закупівлі, то при самому оптимістичному розрахунку розгляд пропозицій учасників може бути проведено протягом 1 дня після розкриття пропозицій, і можливо припустити, що договір про закупівлю буде укладено лише в першій декаді травня за умови дотримання п. 2.1. . Проєкту договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів , то фактично для виконання робіт залишається близько трьох тижнів (якщо працювати без вихідних та святкових днів). Виникає питання, як учасникам розробляти помісячний Календарний графік виконання робіт, якщо місяць взагалі лише один та неповний? Враховуючи вищевикладене, просимо розглянути можливість внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині подовження строку виконання робіт, так як згідно «ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ» на належне та якісне виконання всього обсягу робіт буде потрібно не менше ніж два календарних місяці. В іншому випадку, Генпідряднику доведеться у стислі стоки забезпечити постачання матеріалів для виконання робіт, швидко виконувати роботи, що може вплинути на якість виконаних робіт, та, можливо, призведе до недотримання строків виконання робіт і, відповідно, невиконання Генпідрядником своїх зобов’язань по договору.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за поставлене питання. Закон України ,,Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Умовами оприлюдненого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі на виконання вимог п.5 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником виконано норму та зазначено строк виконання робіт до 01.06.2021р. Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. З огляду на викладене вище, зміни до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі не плануються вноситися.
Дата відповіді: 16.04.2021 14:57
Відповідь надана

Щодо Плану фінансування робіт

Номер: 298778b044284568ba5f29b6b8dba44a
Дата опублікування: 15.04.2021 21:58
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасники повинні надати у складі своєї пропозиції План фінансування робіт (помісячний). Разом з цим, Проєктом договору про закупівлю (Додаток 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) передбачено наступне: «12.6. Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 12.7. Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Обов’язок Замовника щодо сплати (розрахунків) за цим Договором виникає тільки за умови наявності відповідного бюджетного призначення (згідно з частиною І статті 23 Бюджетного кодексу України) та наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист про спроможність розпочати та виконувати роботи без отримання попередньої оплати. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі зміни бюджетного фінансування Замовника, він письмово повідомляє про це Генпідрядника». Не розуміємо, в якому вигляді Учасники повинні зробити зазначений План фінансування робіт (помісячний), якщо оплата за виконання робіт, враховуючи вищевказані умови, не залежать ні від Генпідрядника, ні від Замовника. Враховуючи викладене, просимо видалити вимогу щодо надання у складі пропозиції Плану фінансування робіт (помісячного).
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Таким чином, Замовник має право встановлювати будь - які вимоги на власний розсуд, якщо вони не заборонені законом. Вимогами пункту 21.2 та 21.3 додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена вимога, що Учасник в складі своєї пропозиції надає календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт (помісячний). Дані документи повинні бути складені Учасником у сканованому друкованому вигляді, за підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника. Календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт (помісячний) складається Учасником самостійно з урахуванням технічного завдання Замовника, яке викладено у додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Оскільки Учасник самостійно складає календарний план виконання робіт, який включає необхідні роботи, а отже Учасник їх самостійно і оцінює й дану інформацію наводить у плані фінансування. Враховуючи викладене вище, відсутні підстави для внесення змін в цій частині.
Дата відповіді: 16.04.2021 14:54