• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

колодки гальмівні типу "Ф" -

колодка гальмівна чавунна типу "Ф" - 4 833 шт. (детальніше в Додатку 6 ТД)

Торги не відбулися

1 395 789.73 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 900.00 UAH
Період уточнення: 03.04.2017 14:01 - 23.04.2017 19:00
Відповідь надана

відстрочка платежу; вимоги, щодо інспекторського контролю

Номер: f3fb27a9799d4da8b5e82f0ba8ad53de
Дата опублікування: 05.04.2017 11:06
Опис: Уважно ознайомившись з тендерною документацію хочемо зазначити, що в даний не легкий час для металургійної галузі України підприємства не мають можливості надавати відстрочку платежу в 30 банківських днів, адже це унеможливлює закупівлю сировини, шихтових матеріалів (розрахунки, як правило, по яких відбуваються по передоплаті) для подальшого виготовлення продукції, вчасну оплату праці робітникам підприємства, сплату податків та зборів, тому просимо зменшити відстрочку платежу до 10 банківських днів. Також хочемо зазначити, що залізниця при реалізації металобрухту вимагає попередню оплату, а при закупівлях колодки гальмівної ставить відстрочку платежу протягом 30 банківських днів (по факту співпраці з залізницею відстрочка становить більше 30 банківських днів), чим ставить виробників продукції у складне становище. Щодо вимог проведення інспекторського приймання відповідно до вимог п. 2 наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044Ц, який до речі також суперечить Статті 16 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» та не регулюється жодним будь-яким Законом України чи законодавчим актом , зазначаємо, що згідно тарифів встановлених філією «НТКТІ» ПАТ «Укрзалізниця» за проведення даного виду робіт ціна на гальмівну колодку збільшиться на 9% так як приймання інспектором відбувається окремо по кожній партії (плавці) окремого виду гальмівної колодки, що також ускладнює виробництво та значно збільшує витрати на виготовлення продукції. Також хочемо зазначити, що згідно тендерної документації закупівлі Додатку 5 Проекту договору п.2.9 якість товару перевіряється кінцевим одержувачем – структурним підрозділом залізниці, згідно з вимогами Інструкції № П-7 та ГОСТ 24297-87 “Входной контроль продукции”, які не містять жодного порядку приймання продукції інспекторами ПАТ «Укрзалізниця», що суперечить п.7.1 та 2.6 цього ж Проекту договору. Вимоги наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044 Ц повинні відповідати діючим стандартам та законодавству України. Але по даний час філії ПАТ «Укрзалізниці» в вимогах до тендерних документацій посилаються на наказ ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044 Ц, який по суті, являється внутрішнім документом підприємства, та не зрозуміло на основу якого державного стандарту або закону посилається.
Відповідь: Вказане питання буде розглянуте на засіданні тендерного комітету та у разі позитивного рішення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 17.04.2017 09:17