• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання території порту та інші

за кодом ДК 021:2015 – 90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць»

Торги відмінено

6 788 892.80 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 67 888.93 UAH
Період уточнення: 31.05.2017 14:01 - 23.06.2017 09:30
Відповідь надана

Наявність обладнання та матеріально-технічної бази

Номер: 7d876877f4234c6295dfa272dad0a4ee
Дата опублікування: 22.06.2017 17:57
Опис: Згідно Додатку 2 до ТД є перелік послуг п.11-15 в яких зазначено механізоване прибирання, будь-ласта дайте орієнтовний перелік механізованої техніки, кількість одиниць, необхідної для виконання даних робіт. Чи можна використовувати орендавану техніку, яка буде залучатися на час виконання роботи, та не буде постійно перебувати на території?
Відповідь: Відповідно до вимог ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" дкумент з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Перелік та кількість механізованої техніки, необхідної учаснику для надання послуг за предметом закупівлі, визначається учасником згідно обсягу послуг, вказаних у Додатку 2 до тендерної документації. Крім того, відповідно до вимог п. 5 розділу ІІІ та п. 1 Додатку до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником надаються, зокрема, у разі залучення до надання послуг обладнання та матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, копії документів, що підтверджують права користування таким майном (договори управління/оренди тощо).
Дата відповіді: 27.06.2017 19:00
Відповідь надана

Наявність диспетчерської поблизу (або на) території Одеського порту

Номер: 8be20a9fd1ae451ea8e35d3f12e4b7e5
Дата опублікування: 22.06.2017 16:24
Опис: Поясніть будь-ласка, диспетчерська поблизу Одеського порту - це в якому радіусі?
Відповідь: Відповідно до вимог ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" дкумент з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Таким чином, підтвердження відповідності учасника вимогам п.п. 3.8 п. 3 Додатку 1 до тендерної документації надається учсаником з урахуванням обов'язку виконавця надавати послуги у строки, визначені у Додатку 2 до тендерної документації та проекті договору (Додаток 5 до тендерної документації).
Дата відповіді: 27.06.2017 18:56
Відповідь надана

Вимога стосовно ISO 9001-2008

Номер: 3b4922b6d1334ad199fa8712a167fd5d
Дата опублікування: 22.06.2017 12:19
Опис: Доброго дня. В ТД зазначено що послуги повинні відповідати діючим вимогам з якості, а саме "Системі менеджменту якості. Вимоги" ISO 9001-2008 (надається сертифікат відповідного зразка).Учасник може на цю вимогу надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009? (Цей стандарт є тотожний переклад ISO 9001:2008 Quality management systems — Requirements(Системи управління якістю. Вимоги).)
Відповідь: Тендерна пропозиція подається учасником відповідно до вимог ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі". Так, документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Дата відповіді: 27.06.2017 18:50
Відповідь надана

Очікувана вартість

Номер: 58d8772d7c1b4c3098a74736ce8e662d
Дата опублікування: 09.06.2017 11:10
Опис: Доброго дня! Звертаємося до Вас з проханням розгляду можливості повторного формування бюджету закупівлі, враховуючи те, що згідно статті 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" установити у 2017 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 3200 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня - 19,34 гривні. Дякуємо за розуміння!
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що закупівля послуг: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» за кодом ДК 021:2015 − 90610000-6 (Послуги з прибирання території порту та інші) оголошена згідно вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідності до Річного плану закупівель ДП «АМПУ» на 2017 рік.
Дата відповіді: 14.06.2017 16:56
Відповідь надана

Сертифікат ISO

Номер: c5bf2f984ef649dbb94cf7ab3a539530
Дата опублікування: 09.06.2017 10:42
Опис: Доброго дня! Згідно п. 3.9. Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати чинний сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14001:2006 (ISO 14001:2004, IDT) "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" або ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування". В свою чергу у Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що послуги повинні відповідати діючим вимогам з якості, а саме "Системи менеджменту якості. Вимоги" ISO 9001-2008 (надається сертифікат відповідного зразка); ДСТУ ISO 14001:2006 (ISO 14001:2004, IDT) "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" або ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування". Підкажіть, будь-ласка, сертифікат ISO якого саме зразка потрібно надати Учаснику, враховуючи те, що Додатком 2 до тендерної документації вимагається надання сертифікату зразка "Системи менеджменту якості. Вимоги" ISO 9001-2008, окрім сертифікатів "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування". Дякую за розуміння!
Відповідь: Учаснику потрібно надати сертифікати ISO згідно Додатку 1 та Додатку 2, а саме: - «Системи менеджменту якості. Вимоги» ISO 9001-2008 (надається сертифікат відповідного зразка); - ДСТУ ISO 14001:2006 (ISO 14001:2004, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
Дата відповіді: 14.06.2017 16:52
Відповідь надана

На скількі місяців обчислювался бюджет закупівлі: "Послуги з прибирання території порту та інші"

Номер: 0dfaf92849bd4a5ea3b3b735901128fd
Дата опублікування: 06.06.2017 17:04
Опис: Шановні панове! Мене цікавить точна кількість місяців, оказання послуг, для якої вираховувался бюджет закупівлі. З ТД незрозуміло на протязі якого саме часу планується надавати послуги. Ось формулювання з проєкту договору: "9.1. Цей договір набирає чинності з дати його підписання та скріплення печатками сторін (за їх наявності) і діє протягом 2017-2018 р.р., але в будь-якому разі до повного виконання сторонами зобов’язань за цим договором." Іншими словами термін закінчення надання послуг зрозумілий - грудень 2018 року, а термін початку їх надання - ні. Уточніть, будь-ласка, на скількі саме місяців надання послуг вирахуваний бюджет цієї закупівлі
Відповідь: Відповідно Специфікації №1 до проекту договору у п. 1, 3, 5, 7 - прибирання об’єктів території відбувається в літній період з квітня по листопад (8 місяців), ті ж об’єкти згідно п. 2, 4, 6, 8 - в зимовий період з грудня по березень (4 місяці), відповідно п. 1, 2; п.3, 4; п.5, 6; п.7, 8 – складають цілісний об’єкт, що в сумі складає 12 місяців із зазначенням кількості кв.м. та режимом надання послуг.
Дата відповіді: 08.06.2017 16:43