-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони території та приміщень спеціальними організаціями
Торги не відбулися
3 230 038.56
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 300.39 UAH
мін. крок: 1% або 32 300.39 UAH
Період уточнення:
09.04.2021 15:25 - 01.05.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо технологій надання послуг
Номер:
47febf6fed004931bb80f8b227dd7e43
Дата опублікування:
30.04.2021 15:49
Опис:
Шановний Замовник в кваліфікаційних критеріях заначено, що у листі в довільній формі про маттех базу має буди зазначена інформаія про наявність технологій надання послуг. Просимо роз'яснити, що саме мається на увазі.
Відповідь:
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установив кваліфікаційний критерій: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Керуючись зазначеною нормою Закону замовником в тендерній документації визначено вимогу щодо надання в листі інформації про наявність в учасника технологій надання послуг, які пропонуються до закупівлі. Інформація надається в довільній формі та повинна відповідати вимогам встановленого критерію.
Дата відповіді:
07.05.2021 10:16
Відповідь надана
сума аналогічних договорів
Номер:
d6f931bc0ff848568df67dd6483e16b9
Дата опублікування:
30.04.2021 15:42
Опис:
Доброго дня! Замовником у тендерній документації визначено вимгу про "надання аналогічних договорів(не менше одного) ......на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі".
Просимо надати, роз'яснення: чи всі разом надані учасником аналогічні договори можуть у сумі скласти не менше третини від вартості предмету закупі чи загальна сума кожного з наданих аналогічних договорів має бути не менше третини від вартості предмету закупівлі?
Відповідь:
Добрий день! Ваше питання розглянуто та повідомляємо, що відповідно тендерної документації невід’ємною частиною цього листа є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують надання послуг на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, акти наданих послуг для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі. Тобто, учасник має надати аналогічні договори (не менше одного), на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі.
Дата відповіді:
07.05.2021 10:15
Відповідь надана
Щодо працевлаштування
Номер:
fe837179223c4421bf915cdaea20a61d
Дата опублікування:
30.04.2021 14:55
Опис:
Якщо працівники працюють за сумісництвом, і відповідно немає запису у трудовій (бо це не обов'язково для сумісників) і трудова знаходиться за основним місцем роботи - чи можна надати накази про прийняття працівників за сумісництвом?
Відповідь:
Добрий день! Ваше питання розглянуто та повідомляємо, що відповідно тендерної документації на підтвердження наявності охороників (охоронників зазначених в листі) надаються наступні документи (на кожного охоронника окремо), в тому числі: 1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/співиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником співиконавця) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше). Дана вимога Замовника містить примітку "або таке інше", тому на підтвердження прийняття на роботу працівника за сумсництвом буде достатньо надання наказу виданого роботодавцем встановленим законодавством порядком.
Дата відповіді:
07.05.2021 10:14
Відповідь надана
Питання
Номер:
41df0acd794d435eb3241194a4a7faaf
Дата опублікування:
30.04.2021 14:46
Опис:
9 осіб та начальник охорони з п’ятиденним робочим днем – 1 особа - 9 осіб цілодобово, а начальник охорони в робочі дні - також цілодобвоо? чи у нього інший графік?
Відповідь:
Добрий день! Ваше питання розглянуто та повідомляємо, що відповідно до п.8 таблиці ч.2 Структура фізичної охорони ТПС «Дарниця» додатку №4 тендерної документації начальник об’єкта з п’ятиденним робочим днем, 1 особа працює з 8:00-17:00 пн.-пт.
Дата відповіді:
07.05.2021 10:13
Відповідь надана
Обсяг закупівлі
Номер:
4894ef5e81054b65a2f2124e44d0cd62
Дата опублікування:
26.04.2021 10:06
Опис:
Тобто 9 цілодобвих постів на 24 години і на 8 міс (245 днів) = 52920 годин охорони? Вірно?
Відповідь:
Добрий день! Ваше питання розглянуто, та повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації кількість постів цілодобової охорони складає 8 одиниць, кількість працівників цілодобової охорони – 9 осіб та начальник охорони з п’ятиденним робочим днем – 1 особа. Оскільки Замовником не встановлено вимог щодо кількості годин охоронних послуг, надавати коментар щодо правильності математичних розрахунків охоронних послуг учасником є недоцільно
Дата відповіді:
29.04.2021 09:52
Відповідь надана
Щодо пояснень до Тендерної документації
Номер:
cfd51bda1ffe43ebac092b27e15c3536
Дата опублікування:
23.04.2021 18:05
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовнику, у п. 7 Додатку 3 до Тендерної документації вимагається надання довіреності на особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, на право отримання інформації щодо відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених в частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, оформлену відповідно до вимог цивільного заканодавства. Поясніть, будь-ласка, на який строк має бути видана довіреність, на ортимання якої саме інформації та від яких конкретно державних органів.
З повагою, Учасник.
Відповідь:
Добрий день! Ваше питання розглянуто, та повідомляємо, що в тендерній документації не встановлено вимоги до строку, на який має бути видана довіреність. Довіреність має бути видана для можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації.
Дата відповіді:
28.04.2021 17:07
Відповідь надана
Щодо невизначенності у Тендерній документації
Номер:
1a9efed1a6c24c29854ea385402acf0b
Дата опублікування:
22.04.2021 09:51
Опис:
Добого дня! Шановний Замовнику, в Додатку № 7 "Комерційна пропозиція" до Тендерної документації у Зведеному розрахунку вартості послуг охорони території та приміщень (по постах) зазначено кількість місяців надання послуг - 8, але ж аукціон призначено на 16.06.2021 р.. Тож, з урахуванням дотримання часу на прийняття та оскарження рішення, вкажіть, будь ласка, кількість людино-годин охоронних послуг, що закуповуються, або внесіть зміни до Тендерної документації. З повагою та розумінням. Учасник.
Відповідь:
Період надання послуг:
Очікувана вартість закупівлі згідно умов тендерної документації розрахована на 8 місяців поточного року. Надання послуг по факту буде здійснюватися після підписання договору з переможцем процедури закупівлі. Розрахунок вартості здійснено на момент початку процедури закупівлі, а не на момент її завершення.
Дата відповіді:
23.04.2021 09:33
Відповідь надана
Питання
Номер:
d50afb2d0bdb4552af38ba5bcd907f34
Дата опублікування:
20.04.2021 14:24
Опис:
Ви можете надати конкретну відповідь на питання? А не писати - подивіться в технінчому! Якщо ми питаємо, отже, в технінчому не зрозуміло! Чи Ви самі не розумієте, яка у Вас кількість годин охорони?
Відповідь:
Кількість людино-годин охоронних послуг:
Тендерною документацією не встановлено вимог щодо кількості та вартості людино-годин охоронних послуг. Розрахунок вартості послуг Учасниками повинен бути здійснений на 8 місяців, згідно форми встановленої в додатку №7 тендерної документації. За бажанням Учасник може надати інформацію щодо вартості людино-годин охоронних послуг та самостійно здійснити розрахунок їх кількості, на період надання послуг 8 місяців.
Дата відповіді:
23.04.2021 09:33
Відповідь надана
Питання
Номер:
e01f18064dec4eb38b3b0317e9ee0730
Дата опублікування:
14.04.2021 16:56
Опис:
Обсяг закупівлі становить 46224 години? Орієнтовно послуги надаються з 01.06.2021? Прохання уточнити.
Відповідь:
Обсяг послуг визначений в технічному завданні, що знаходиться в складі тендерної локументації.
Дата відповіді:
15.04.2021 09:23
Відповідь надана
Питання
Номер:
8ee4be5c258a4f279f901c38b9e98d7c
Дата опублікування:
14.04.2021 16:55
Опис:
Послуги надаються протягом 365 днів?
Відповідь:
Доброго дня! Розрахунок строку надання послуг відповідно технічного завдання, та проекту договору, що знаходиться в складі тендерної документації.
Дата відповіді:
15.04.2021 09:18