-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення пожежної сигналізації для закладів освіти Лозуватської сільської ради
Торги відмінено
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
Період уточнення:
09.04.2021 10:55 - 15.04.2021 11:00
Відповідь надана
Сертифікати
Номер:
d51fa62b80bc4194bc4d9aeff2cf5a7e
Дата опублікування:
13.04.2021 16:55
Опис:
Відповідно до вимог Оголошення передбачено надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно надання послуг з проектування у частині дотримання вимог з пожежної безпеки).
Відповідно до Наказу №454 ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» передбачено, що ДСТУ EN ISO 9001:2018 аналогічний (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Відповідно, просимо надати уточнення чи може учасник у складі пропозиції cертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно надання послуг з проектування у частині дотримання вимог з пожежної безпеки?
Відповідь:
Так, може.
Дата відповіді:
15.04.2021 09:45
Відповідь надана
загальне питання
Номер:
1958a7b6dc7a4828a0c88b2bfe0f2d30
Дата опублікування:
12.04.2021 14:14
Опис:
Шановний замовник, для розрахунку вартості проектів пожежної сигналізації прошу вказати, яка загальна площа по кожній ЗОШ. Також прошу вказати проектну потужність кожного закладу та кількість викладацького складу і технічного персоналу.
Відповідь:
Шановний Учасник, відповідно до п.5. документації, для уточнення обсягів надання послуг Учасник торгів повинен провести огляд об’єкту. Де Ви зможете з’ясувати всі подробиці, для якісного надання послуг.Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції.
Дата відповіді:
14.04.2021 16:16
Відповідь надана
Щодо умов тендеру
Номер:
ea80dec3b1864412b3ea12361895aab6
Дата опублікування:
12.04.2021 13:34
Опис:
1. Шановний замовнику, вказана Вами вимога п. 9 «Кваліфікаційні вимоги та спосіб їх підтвердження» щодо «надання документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно надання послуг з проектування у частині дотримання вимог з пожежної безпеки)» є дискримінаційною. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати так як законодавство не передбачає обов'язкової наявності такого сертифіката), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас, як у Замовника, вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до ст.3 та ч.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Наголошуємо, що отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
2. Ваша вимога провести експертизу проєкту з таким формулюванням, як вказано в тендерній документації, є юридично невірною для експертних організацій, так як, згідно з чинним законодавством, експертизі підлягають об'єкти будівництва (переоснащення, реконструкції, капремонту). Експертні організаації відмовляються виконувати експертизу на виконання систем на діючих об'єктах. Для підтвердження вищевказаного, можете звернутись до експерта Дніпровської філії інституту "НДІ ПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" т. 0663611240, ТОВ "Експертиза МВК" м. Київ, т. 057-780-06-96 або інших.
Відповідь:
1. Шановний Учасник, здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Замовник розробляє документацію з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (надалі - Закон) . Текст закону не визначає ні перелік документів, ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів САМОСТІЙНО, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації, в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки робіт, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО». Дані документи потрібні для гарантії надання, вчасно та якісно, послуг, що є предметом даної закупівлі.
У відповідності до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до документації.
Позиція Замовника стосовно вимоги, викладеній в документації відповідно до п.1.1.9Кваліфікаційних вимог: виконані послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення пожежної сигналізації для закладів освіти Лозуватської сільської ради повинні відповідати вимогам системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Відповідно до наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 30.11.2018 № 454 на території України прийнятий, набрав чинності та застосовується національнийстандарти України, гармонізований з міжнародними нормативними документами: ДСТУ EN ISO 9001:2018. Системи управління якістю.
Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 це гарантія спроможності учасника надати послуги належної якості. Отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до цього стандартів, а наявність сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Враховуючи наведене, Замовник не бачить жодних дискримінаційних ознак даної вимоги.
Враховуючі велику відповідальність, яка виникає при проектуванні пожежної сигналізації для закладів освіти, замовник повинен бути впевненим у можливості переможця закупівлі надати відповідні послуги якісно та в встановлені терміни. Нам, як замовнику, доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість наданняпослуг належної якості. У свою чергу, застосування системи управління якістю гарантує якість надання послуг та їх безпечне виконання, оскільки одним з основних принципів побудови та застосування учасником вищевказаної системи є орієнтація на замовника та системний підхід до своєї діяльності, також наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, послуги чи роботи, які задовольняють вимоги замовника та законодавства. Зауважимо, що відсутність на підприємстві-виконавця таких систем є для нас неприйнятним ризиком.
2.Шановний Учасник, здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад проводиться відповідно до діючого законодавства.
Згідно діючого законодавства обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення.
Дата відповіді:
14.04.2021 16:14