• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення пожежної сигналізації для закладів освіти Лозуватської сільської ради

Торги відмінено

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
Період оскарження: 09.04.2021 10:55 - 15.04.2021 11:00
Вимога
Відхилено

Вимоги

Номер: 1324149f1efd4a8389cb450c4b0c8e33
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-001930-c.b3
Назва: Вимоги
Вимога:
1. Шановний замовнику, вказана Вами вимога п. 9 «Кваліфікаційні вимоги та спосіб їх підтвердження» щодо «надання документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно надання послуг з проектування у частині дотримання вимог з пожежної безпеки)» є дискримінаційною. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати так як законодавство не передбачає обов'язкової наявності такого сертифіката), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас, як у Замовника, вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до ст.3 та ч.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»). Наголошуємо, що отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. 2. Ваша вимога провести експертизу проєкту з таким формулюванням, як вказано в тендерній документації, є юридично невірною для експертних організацій, так як, згідно з чинним законодавством, експертизі підлягають об'єкти будівництва (переоснащення, реконструкції, капремонту). Експертні організаації відмовляються виконувати експертизу на виконання систем на діючих об'єктах. Для підтвердження вищевказаного, можете звернутись до експерта Дніпровської філії інституту "НДІ ПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" т. 0663611240, ТОВ "Експертиза МВК" м. Київ, т. 057-780-06-96 або інших.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Шановний Учасник, здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник розробляє документацію з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (надалі - Закон) . Текст закону не визначає ні перелік документів, ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів САМОСТІЙНО, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації, в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки робіт, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО». Дані документи потрібні для гарантії надання, вчасно та якісно, послуг, що є предметом даної закупівлі. У відповідності до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до документації. Позиція Замовника стосовно вимоги, викладеній в документації відповідно до п.1.1.9Кваліфікаційних вимог: виконані послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення пожежної сигналізації для закладів освіти Лозуватської сільської ради повинні відповідати вимогам системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018. Відповідно до наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 30.11.2018 № 454 на території України прийнятий, набрав чинності та застосовується національнийстандарти України, гармонізований з міжнародними нормативними документами: ДСТУ EN ISO 9001:2018. Системи управління якістю. Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 це гарантія спроможності учасника надати послуги належної якості. Отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до цього стандартів, а наявність сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Враховуючи наведене, Замовник не бачить жодних дискримінаційних ознак даної вимоги. Враховуючі велику відповідальність, яка виникає при проектуванні пожежної сигналізації для закладів освіти, замовник повинен бути впевненим у можливості переможця закупівлі надати відповідні послуги якісно та в встановлені терміни. Нам, як замовнику, доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість наданняпослуг належної якості. У свою чергу, застосування системи управління якістю гарантує якість надання послуг та їх безпечне виконання, оскільки одним з основних принципів побудови та застосування учасником вищевказаної системи є орієнтація на замовника та системний підхід до своєї діяльності, також наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, послуги чи роботи, які задовольняють вимоги замовника та законодавства. Зауважимо, що відсутність на підприємстві-виконавця таких систем є для нас неприйнятним ризиком. 2.Шановний Учасник, здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад проводиться відповідно до діючого законодавства. Згідно діючого законодавства обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги оголошення

Номер: c71429b638fb463f9f66ea6f11d83d7c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-001930-c.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги оголошення
Вимога:
Відповідно до вимог Оголошення передбачено: " Для уточнення обсягів надання послуг Учасник торгів повинен провести огляд об’єкту, про що обов’язково складається довідка або акт з обов’язковим посиланням на закупівлю, підписами та печатками обох сторін (Замовника та Учасника), який надається у складі тендерної пропозиції.." Зазначена вимога є протиправною та дискримінаційною, умисно звужує коло потенційних учасників! При цьому, посилаючись на практику колегії АМКУ доводимо до відома Замовника, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, неодноразово була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 . У зв'язку з цим вимагаємо виключити дану вимогу з положень оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник розробляє документацію з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (надалі - Закон) . Текст закону не визначає ні перелік документів, ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів САМОСТІЙНО, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги документації, в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки робіт, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО». Дані документи потрібні для гарантії надання, вчасно та якісно, послуг, що є предметом даної закупівлі. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта без перешкод до кінцевої дати подачі пропозицій, оцінити стан об’єкту та, за потреби, отримати необхідні для аналізу технічного стану відомості, що тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Оголошення про проведення спрощеної закупівлі складеним у відповідності до вимог ст.14 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Замовник не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єкту в присутності уповноваженої особи замовника, який має забезпечити умови для його проведення. Крім того, згідно вимог оголошення про проведення закупівлі до пропозиції учасника у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 7ba1b475719c45b69a09fd11665ef257
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-001930-c.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно вимог оголошення "Для уточнення обсягів надання послуг Учасник торгів повинен провести огляд об’єкту, про що обов’язково складається довідка або акт з обов’язковим посиланням на закупівлю, підписами та печатками обох сторін (Замовника та Учасника), який надається у складі тендерної пропозиції.." Дана вимога є дискримінаційною, такою що відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ . Вимагаємо виключити зазначені вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник розробляє документацію з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (надалі - Закон) . Текст закону не визначає ні перелік документів, ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів САМОСТІЙНО, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги документації, в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки робіт, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО». Дані документи потрібні для гарантії надання, вчасно та якісно, послуг, що є предметом даної закупівлі. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта без перешкод до кінцевої дати подачі пропозицій, оцінити стан об’єкту та, за потреби, отримати необхідні для аналізу технічного стану відомості, що тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Оголошення про проведення спрощеної закупівлі складеним у відповідності до вимог ст.14 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Замовник не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єкту в присутності уповноваженої особи замовника, який має забезпечити умови для його проведення. Крім того, згідно вимог оголошення про проведення закупівлі до пропозиції учасника у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні