• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з технічного нагляду за об’єктом: «Капітальний ремонт госппобутового водопроводу по вул. Сільськогосподарській в смт Бородянка Київської області»

Торги не відбулися

56 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 284.00 UAH
Період уточнення: 07.04.2021 18:01 - 13.04.2021 18:00
Відповідь надана

вимогою щодо усунення порушення

Номер: 7444bcfc80c64e7baad3f846fb840d93
Дата опублікування: 13.04.2021 11:59
Опис: На Відповідь 12.04.2021 виникли зауваження та вимогою щодо усунення порушення: 1.Ненадана відповідь на 4запитаня. 2. Щодо другого питання. Замовник надал відповідь: Щодо другого питання. Відповідно до ч.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Крім того, відповідно до ч.11 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Враховуючи вищезазначене, Замовником і оприлюднена інформація у пункті 14 «Оголошення на закупівлю робіт з технічного нагляду», не порушуючи цього Закону. Звертаю увагу звернення з вимогою щодо усунення порушення зазначалось: Стаття 14. Спрощені закупівлі не вимогает кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі відповідно до статті 16 цього Закону, Підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені статтею 17 цього Закону. Із Відповідь 12.04.2021 свіче що замовник установлює вимоги іншіх Статтей : Стаття 13. Процедури закупівлі 1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Стаття 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі Стаття 22. Тендерна документація Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій.Що е грубим порушення ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі (Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції). Так в оприлюдненой інформація у пункті 14. Зазначаетьця :7) Крім того, учасник має надати довіку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка подається у довільній формі з інформацією про керівника(ів), інженерно-технічних працівників, а також робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації. Зазначена довідка має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».( вимоги Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) 11) інформацію про те, що учасник закупівлі не є особою, щодо якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» наступного змісту(вимоги Стаття 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі) 12) інформаційну довідку в довільній формі про виконання аналогічного** договору(вимоги Стаття16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі)-------- Крім того, учасник надає інформаційний лист складений в довільній формі із посиланням на відповідний реєстр дозвільних документів на сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України з інформацією про видачу сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів або видача дозволу на виконання будівельних робіт (статус документа – діючий).????(Наоснове якого нормотівно-правового документа: закон,пкму,пріказ тощо,) учасник забовязан. 14) інші документи, визначені замовником. 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Ітак далее в п.4—п.12.( вимоги Стаття 22. Тендерна документація) Вимагаю: 1. виключить із пункта 14 » Інша інформація» оголошення умови, та вимоги до предмета закупівлі що не відповідає Статті 14. Спрощені закупівлі , Статті 41. Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього п.2 та Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозиці( п.11. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.) 3. Щодо третього питання. Відповідно до ч.6 ст.11 Закону України «Про архітектурну діяльність» та постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в даному законодавстві мова йдеться про договори підряду. Крім того, слід зазначити, що жодної вимоги щодо обов’язкового використання Замовником примірних форм договорів на здійснення робіт з технічного нагляду, не зазначено. Надайте відповідь на запитання,Ви мали наувазі наказ ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ наказ 27.10.2005 N 3 Про затвердження Примірного договору підряду в капітальному будівництві. Так він ні е предметом закупівлі. Згідно закону Про публічні закупівлі Стаття 1. Визначення основних термінів 22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; (Роботи з технічного нагляду за об’єктом: (ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДК 021:2015 - 71247000-1 нагляд за будівельними роботами) Звертаю увагу згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ от 15.04.2020 № 708 Зареєстровано в Міністерствіюстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі П.4. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону(Про публічні закупівлі.) за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 Зміна № 2 , а так «До глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) вклю-чаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1 – 9, графа 7 ЗКР. (1.) Якщо замовник будівництва залу-чає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функ-цій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками вклю-чаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та (2.) на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%). Додатково можуть включатися кошти (3.) на надання послуг інженера-консультанта (як правило, в розмірі до 3%) у разі його залучення Закон України "Про архітектурну діяльність"( Цей Закон визначає правові та організаційні засади здійснення архітектурної діяльності) статтю 11.» Авторський та технічний нагляд» "Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури"; Наказом Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві». Згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Статті 41: 1.Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Надайте відповідь « Крім того, слід зазначити, що жодної вимоги щодо обов’язкового використання Замовником примірних форм договорів на здійснення робіт з технічного нагляду, не зазначено». А як КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України Господарського кодексів України( Стаття 1. Предмет регулювання 1. Цей Кодекс визначає основні засади господарювання в Україні і регулює господарські відносини, що виникають у процесі організації та здійснення господарської діяльності між суб'єктами господарювання, а також між цими суб'єктами та іншими учасниками відносин у сфері господарювання.) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так Стаття 184. Господарського кодекса України «Особливості укладання господарських договорів на основі вільного волевиявлення сторін, примірних і типових договорів » Укладення господарських договорів на основі примірних і типових договорів повинно здійснюватися з додержанням умов, передбачених статтею 179 цього Кодексу, не інакше як шляхом викладення договору у вигляді єдиного документа, оформленого згідно з вимогами статті 181 цього Кодексу та відповідно до правил, встановлених нормативно-правовими актами щодо застосування примірного або типового договору. Стаття 186. Укладання організаційно-господарських договорів 1. Договірне оформлення організаційно-господарських зобов'язань може здійснюватися учасниками господарських відносин як на основі вільного волевиявлення сторін, так і на основі примірних договорів, якщо укладання таких договорів передбачено відповідними нормативно-правовими актами. Спрощений спосіб укладання організаційно-господарських договорів не допускається. Вимагаю : 2. додаток 5 «Проект договору» прівесті к чинному законодавству України: Про публічні закупівлі Стаття 41. Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до ньогоГосподарського кодексів України Стаття 184; Стаття 186. Закон України "Про архітектурну діяльність" статтю 11.» Авторський та технічний нагляд» . Наказу Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду. 3. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначить та оприлюднить інформацію про Календарний графік виконання будівельних робіт що е складовою проекту організації будівництва (додаток Е ДБН А.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»).
Відповідь: Доброго дня! Департаментом житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації повторно розглянута вимога, щодо усунення порушень та повідомляємо, що зміст вашої вимоги не є достатньо зрозумілим та послідовним. Щодо другого питання. Відповідно до п.19 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) зазначено: «переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю». Крім того, відповідно до ч.3 ст. 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Відповідно до ч.11 ст.14 Закону, замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Враховуючи вищевикладене, для підтвердження відповідності пропозиції учасника Замовником зазначена в довільній формі інформація у пункті 14 «Оголошення на закупівлю робіт з технічного нагляду» з метою визначення найбільш кваліфікованих та досвідчених Учасників спрощеної процедури закупівлі. Щодо третього питання. Слід зазначити, що проект Договору, який викладений Замовником у додатку 5 не суперечить примірній формі договорів про здійснення технічного нагляду та про надання консультаційних послуг у будівництві, затверджених Наказом Мінрегіону № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві». Крім того, примірна форма договору не містить посилання на ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої укладається договір за результатами спрощеної процедури закупівлі. Поряд з цим, проект договору розроблений Замовником з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 року №903 (зі змінами та доповненнями) «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури» відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахування особливостей визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.11 Закону України «Про архітектурну діяльність» обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Разом з цим, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації в гл.10 не передбачено коштів на надання послуг інженера-консультанта. Щодо четвертого питання. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» календарний графік виконання робіт, що є складовою проекту організації будівництва зазначається для підряної або субпідрядної організації. Таким чином, календарний графік виконання робіт з технічного нагляду не застосовується (не оприлюднюється).
Дата відповіді: 13.04.2021 17:54
Відповідь надана

звернення з вимогою щодо усунення порушення

Номер: 0e4371e4aa644c388aa491fd4d140461
Дата опублікування: 11.04.2021 16:53
Опис: звернення з вимогою щодо усунення порушення: 1. Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель указана тип закупівлі - Спрощена процедура. В оприлюдненом ОГОЛОШЕННі ( відповідно до статті 10 закону Про публічні закупівлі ) на закупівлю робіт, ЗАТВЕРДЖЕНОй Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації, визначен предмет закупівлі : роботи з технічного нагляду за об’єктом (ДК 021:2015 - 71247000-1 нагляд за будівельними роботами) , але не зазначена яка закупівля. Згідно закону Про публічні закупівлі Стаття 1. Визначення основних термінів 22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; 28) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону;) Спрощена закупівля Стаття 14 закону «Про публічні закупівл». Стаття 14. Спрощені закупівлі не вимогает кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі відповідно до статті 16 цього Закону, Підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені статтею 17 цього Закону. Вимагаю: 1.1 оприлюдненом ОГОЛОШЕННі на закупівлю робіт, ЗАТВЕРДЖЕНОй Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації, визначить тип закупівлі : спрощена закупівля, відповідно до статті 10 п1. пп2)( оголошення про проведення спрощеної закупівлі) 1.2 виключить із пункта 14 » Інша інформація» оголошення умови, та вимоги до предмета закупівлі що не відповідає Статті 14. Спрощені закупівлі , Статті 41. Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього та Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозиці (вчастине спрощені закупівлі). 2. У додатоку 5 «Проект договору» Згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Статті 41: 1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так Стаття 184. Господарського кодекса України «Особливості укладання господарських договорів на основі вільного волевиявлення сторін, примірних і типових договорів » Укладення господарських договорів на основі примірних і типових договорів повинно здійснюватися з додержанням умов, передбачених статтею 179 цього Кодексу, не інакше як шляхом викладення договору у вигляді єдиного документа, оформленого згідно з вимогами статті 181 цього Кодексу та відповідно до правил, встановлених нормативно-правовими актами щодо застосування примірного або типового договору. Стаття 186. Укладання організаційно-господарських договорів 1. Договірне оформлення організаційно-господарських зобов'язань може здійснюватися учасниками господарських відносин як на основі вільного волевиявлення сторін, так і на основі примірних договорів, якщо укладання таких договорів передбачено відповідними нормативно-правовими актами. Спрощений спосіб укладання організаційно-господарських договорів не допускається. Так На виконання вимог Закону України від 17 жовтня 2019 року № 199-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва». Закон України "Про архітектурну діяльність" статтю 11.» Авторський та технічний нагляд» доповнили частиною шостою такого змісту: "Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури"; Наказом Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві». Відповідно до частини шостої статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» та з метою удосконалення договірних відносин у будівництві Затвердженно: --- Примірну форму договору про здійснення технічного нагляду у будівництві; (додатки додаютця) --- Примірну форму договору про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві. Вимагаю : 2.1 додаток 5 «Проект договору» прівесті к чинному законодавству україни. 2.2 в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначить та оприлюднить інформацію про Календарний графік виконання будівельних робіт що е складовою проекту організації будівництва (додаток Е ДБН А.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»).
Відповідь: Доброго дня! Щодо першого питання. Замовником будуть внесені зміни до «Оголошення про закупівлю робіт» та оприлюднені в електронній системі закупівель, щодо зазначення типу закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» статті 14 п.7 абз.2, що оприлюднюється замовником відповідно до цього Закону. Щодо другого питання. Відповідно до ч.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Крім того, відповідно до ч.11 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Враховуючи вищезазначене, Замовником і оприлюднена інформація у пункті 14 «Оголошення на закупівлю робіт з технічного нагляду», не порушуючи цього Закону. Щодо третього питання. Відповідно до ч.6 ст.11 Закону України «Про архітектурну діяльність» та постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в даному законодавстві мова йдеться про договори підряду. Крім того, слід зазначити, що жодної вимоги щодо обов’язкового використання Замовником примірних форм договорів на здійснення робіт з технічного нагляду, не зазначено.
Дата відповіді: 12.04.2021 17:32