-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з технічного нагляду за об’єктом: «Капітальний ремонт госппобутового водопроводу по вул. Сільськогосподарській в смт Бородянка Київської області»
Торги не відбулися
56 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 284.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 284.00 UAH
Період оскарження:
07.04.2021 18:01 - 13.04.2021 18:00
Вимога
Вирішена
Кваліфікація
Номер:
d95b6abc22aa440ea57bdb6567a00268
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-07-011688-a.b2
Назва:
Кваліфікація
Вимога:
Доброго дня. Я вимагаю так само уважно ставитись до документів і до інших учасників; чи все надається що Ви вимагаєте. Зауважу, що окремі позиції, вказані Вами в протоколі абсолютно не коректні.
У Вас не одна закупівля на технічний нагляд, буду слідкувать, допомагати так сказати в кваліфікації.
Розраховую на об`єктивність до усіх однакову.
Дякую за увагу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2021 10:36
Вирішення:
Доброго дня!
Замовником розглянута вимога, щодо уважного ставлення до документів інших учасників, та повідомляємо.
Відповідно до ч.11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Враховуючи вищевикладене, для підтвердження відповідності пропозиції учасника, Замовник діє виключно в межах чинного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
вимога щодо усунення порушення
Номер:
b1446f4ab6024200818e640405f27980
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-07-011688-a.c1
Назва:
вимога щодо усунення порушення
Вимога:
1. Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель указана тип закупівлі - Спрощена процедура.
В оприлюдненом ОГОЛОШЕННі ( відповідно до статті 10 закону Про публічні закупівлі ) на закупівлю робіт, ЗАТВЕРДЖЕНОй Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації, визначен предмет закупівлі :
роботи з технічного нагляду за об’єктом (ДК 021:2015 - 71247000-1 нагляд за будівельними роботами) , але не зазначена яка закупівля.
Згідно закону Про публічні закупівлі Стаття 1. Визначення основних термінів
22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
28) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону;)
Спрощена закупівля Стаття 14 закону «Про публічні закупівл».
Стаття 14. Спрощені закупівлі не вимогает кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі відповідно до статті 16 цього Закону, Підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені статтею 17 цього Закону.
Вимагаю:
1.1 оприлюдненом ОГОЛОШЕННі на закупівлю робіт, ЗАТВЕРДЖЕНОй Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації, визначить тип закупівлі : спрощена закупівля, відповідно до статті 10 п1. пп2)( оголошення про проведення спрощеної закупівлі)
1.2 виключить із пункта 14 » Інша інформація» оголошення умови, та вимоги до предмета закупівлі що не відповідає Статті 14. Спрощені закупівлі , Статті 41. Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього та Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозиці (вчастине спрощені закупівлі).
2. У додатоку 5 «Проект договору»
Згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Статті 41:
1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так Стаття 184. Господарського кодекса України
«Особливості укладання господарських договорів на основі вільного волевиявлення сторін, примірних і типових договорів »
Укладення господарських договорів на основі примірних і типових договорів повинно здійснюватися з додержанням умов, передбачених статтею 179 цього Кодексу, не інакше як шляхом викладення договору у вигляді єдиного документа, оформленого згідно з вимогами статті 181 цього Кодексу та відповідно до правил, встановлених нормативно-правовими актами щодо застосування примірного або типового договору.
Стаття 186. Укладання організаційно-господарських договорів
1. Договірне оформлення організаційно-господарських зобов'язань може здійснюватися учасниками господарських відносин як на основі вільного волевиявлення сторін, так і на основі примірних договорів, якщо укладання таких договорів передбачено відповідними нормативно-правовими актами. Спрощений спосіб укладання організаційно-господарських договорів не допускається.
Так На виконання вимог Закону України від 17 жовтня 2019 року № 199-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва».
Закон України "Про архітектурну діяльність" статтю 11.» Авторський та технічний нагляд» доповнили частиною шостою такого змісту:
"Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури";
Наказом Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві».
Відповідно до частини шостої статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» та з метою удосконалення договірних відносин у будівництві
Затвердженно:
--- Примірну форму договору про здійснення технічного нагляду у будівництві; (додатки додаютця)
--- Примірну форму договору про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві.
Вимагаю :
2.1 додаток 5 «Проект договору» прівесті к чинному законодавству україни.
2.2 в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначить та оприлюднить інформацію про Календарний графік виконання будівельних робіт що е складовою проекту організації будівництва (додаток Е ДБН А.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.04.2021 17:11
Вирішення:
Доброго дня!
Щодо першого питання. Замовником будуть внесені зміни до «Оголошення про закупівлю робіт» та оприлюднені в електронній системі закупівель, щодо зазначення типу закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» статті 14 п.7 абз.2, що оприлюднюється замовником відповідно до цього Закону.
Щодо другого питання. Відповідно до ч.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Крім того, відповідно до ч.11 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Враховуючи вищезазначене, Замовником і оприлюднена інформація у пункті 14 «Оголошення на закупівлю робіт з технічного нагляду», не порушуючи цього Закону.
Щодо третього питання. Відповідно до ч.6 ст.11 Закону України «Про архітектурну діяльність» та постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в даному законодавстві мова йдеться про договори підряду. Крім того, слід зазначити, що жодної вимоги щодо обов’язкового використання Замовником примірних форм договорів на здійснення робіт з технічного нагляду, не зазначено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.04.2021 17:56
Задовільнена:
Ні