• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне ДГ (13-100), Брикет паливний на основі вугілля

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону. Сума забезпечення: 90000.00 (дев’яносто тисяч гривень 00 копійок) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 3 до тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Житомир (код ЄДРПОУ 08492505), IBAN: UA918201720355109004008000838 в Державній казначейській службі України у м. Києві МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком № 3 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Більш детально в частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації.

Завершена

3 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 250.00 UAH
Період уточнення: 07.04.2021 12:58 - 01.05.2021 00:00
Відповідь надана

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 87c621d246234f5e8357c121965a4ebf
Дата опублікування: 13.04.2021 14:46
Опис: Відповідно до п.п. 5.2.10 Тендерної документації замовником вимагається : "Надати роз’яснення державного органу, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, або висновок спеціаліста у сфері охорони навколишнього природного середовища, рівень професійних знань якого засвідчений державним органом, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища (його комісією), про те, що господарська діяльність, яку здійснює учасник процедури закупівлі, відповідає вимогам діючого законодавства України про охорону навколишнього природного середовища". Хочемо зазначити те, що дана вимога суперечить вимогам ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", якою встановлено те, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Чинним законодавством провадження господарської діяльності з оптової торгівлі твердим паливом не передбачено та не встановлено обов'язок Учасника отримувати роз’яснення державного органу, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, або висновок спеціаліста у сфері охорони навколишнього природного середовища, рівень професійних знань якого засвідчений державним органом, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища (його комісією), про те, що господарська діяльність, яку здійснює учасник процедури закупівлі, відповідає вимогам діючого законодавства України про охорону навколишнього природного середовища. Таким чином замовник умисно обмежує конкуренцію та дискримінує учасників, які не отримували зазначейний вище документ, що в свою чергу, суперечить вимогам п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаємо виключення із тендерної документації дискримінаційної, та такої, що обмежує коло Учасників вимоги про надання роз’яснення державного органу, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, або висновок спеціаліста у сфері охорони навколишнього природного середовища, рівень професійних знань якого засвідчений державним органом, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища (його комісією), про те, що господарська діяльність, яку здійснює учасник процедури закупівлі, відповідає вимогам діючого законодавства України про охорону навколишнього природного середовища задля усунення зазначеної вище вимоги замовником без втручання колегії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України до якої ми вимушені будемо звернутись, якщо замовником не буде приведено Тендерну документацію у відповідність із Законом.
Відповідь: Доброго дня, тендерний комітет Квартирно-експлуатаційного відділу міста Житомира детально ознайомився з Вашим питанням та повідомляє наступне. Відповідно до вимога пункту 5.2.10 частини 2 «Інша інформація» Розділу IV «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасники повинні надати в складі пропозиції роз’яснення державного органу, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, або висновок спеціаліста у сфері охорони навколишнього природного середовища, рівень професійних знань якого засвідчений державним органом, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища (його комісією), про те, що господарська діяльність, яку здійснює учасник процедури закупівлі, відповідає вимогам діючого законодавства України про охорону навколишнього природного середовища, а саме Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про питну воду, питне водопостачання»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про екологічний аудит»; Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». Повідомляємо, що дана вимога документації встановлена з метою підтвердження, що діяльність учасника, пов’язана із постачанням вугілля та брикетів та їх транспортуванням до Замовника, не здійснює негативний вплив на навколишнє середовище, та не є дискримінаційною умовою. Будь-яка зацікавлена особа, діяльність якої відповідає вимогам діючого законодавства України про охорону навколишнього природного середовища, може отримати такий документ. Додатково звертаємо Вашу увагу, що позиція Замовника повністю співпадає з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яку вказана колегія вказала в рішеннях № 5214-р/пк-пз від 18.03.2020 року, № № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 року, № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 року, № 2606- р/пк-пз від 11.02.2020 року. Колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та відповідність вказаної вимоги принципам публічних закупівель.
Дата відповіді: 16.04.2021 15:41
Відповідь надана

Щодо невідповідності тендерної документації вимогам абзацу 2 частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно надання сертифікатів ISO.

Номер: 8823cef4e1784d079a419efc6838c4fc
Дата опублікування: 13.04.2021 13:04
Опис: Відповідно до вимог підпунктів 3 та 4 пункту 6 Розділу ІІІ та підпункту 5.2.10 пункту 2 Розділу V тендерної документації замовник вимагає від учасників надання сертифікатів ISO (ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 28000:2007, ISO 27001:2013 та ISO 45001:2018) не зазначивши при цьому ким (яким органом) повинні бути видані вказані сертифікати учаснику, що не відповідає вимогам абзацу 2 частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Відповідно до абзацу 2 частини 5 статті 23 Закону маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Згідно із ст.6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. Положення про національний орган України з акредитації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку є Міністерство економічного розвитку і торгівлі України. На виконання ст. 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Мінекономрозвитку України затвердило наказом від 08.02.2017 No 161. Положення про національне агентство з акредитації України (НААУ), де зазначено, що національним органом з акредитації є Національне агентство з акредитації України (НААУ) та в п.7 наказу визначило основні функції НААУ відповідно до покладених на нього завдань, в тому числі: - акредитація органів з оцінки відповідності, у тому числі прийняття рішень про акредитацію, відмову в акредитації, розширення та обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і поновлення дії та скасування атестата про акредитацію; - проведення моніторингу за відповідністю акредитованих ним органів з оцінки відповідності вимогам акредитації (далі – моніторинг) шляхом здійснення нагляду, проведення повторних та позачергових оцінок. Враховуючи вищевикладене, з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» просимо доповнити підпункти 3 та 4 пункту 6 Розділу ІІІ та підпункт 5.2.10 пункту 2 Розділу V тендерної документації щодо надання учасниками сертифікатів ISO (ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 28000:2007, ISO 27001:2013 та ISO 45001:2018) фразою наступного змісту: «який виданий учаснику органом з оцінки відповідності, який пройшов акредитацію в Україні відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» та внесений до реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності НААУ МЕРТУ».
Відповідь: Доброго дня, тендерний комітет Квартирно-експлуатаційного відділу міста Житомира детально ознайомився з Вашим питанням та повідомляє наступне. Відповідно до вимога підпунктів 3,4 пункту 5 частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 5.2.10 частини 2 «Інша інформація» Розділу IV «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник повинен: - використовувати систему управління якістю стосовно послуг торгівлі твердим паливом (вугіллям кам’яним, брикетом торфовим тощо). Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції скановану копію оригіналу , діючого сертифікату ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, який виданий учаснику; - Учасник повинен використовувати систему екологічного управління стосовно послуг оптової торгівлі твердим паливом. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції скановану копію оригіналу діючого сертифікату, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи екологічного управління. - підтвердити використання системи менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно оптової торгівлі твердим паливом шляхом надання у складі тендерної пропозиції діючого сертифікату ISO 28000:2007, що засвідчує використання учасником вказаної системи, який виданий на ім’я учасника торгів. Учасник в складі пропозиції повинен надати сертифікат системи менеджменту інформаційної безпеки ISO 27001:2013 та системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018. Шановний Учаснику звертаємо Вашу увагу, що у своєму запитанні Ви посилаєтеся та обґрунтовуєте положення ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», яке поширюється виключно на пропоновані учасниками товари, послуги чи роботи. Проте, вимогами тендерної документації, що закріплені в підпунктах 3,4 пункту 5 частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 5.2.10 частини 2 «Інша інформація» Розділу IV «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається надання сертифікатів ISO (ДСТУ), які засвідчують саме відповідність діяльності учасника вимогам вказаних ISO (ДСТУ). Відповідно до положень пункту 4 частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при здійсненні закупівель Замовник повинен дотримуватись принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до них. З метою недопущення звуження кола потенційних учасників закупівлі ми не будемо доповнювати документацію вимогою до органу з оцінки відповідності, який пройшов акредитацію в Україні відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» та внесений до реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності НААУ МЕРТУ. Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що сертифікат ISO є міжнародним сертифікатом та може видаватись неурядовими організаціями по всьому світу, враховуючи вищевикладене Сертифікати, що вимагаються у тендерній документації, можуть бути видані будь-якою уповноваженою установою на видачу таких сертифікатів.
Дата відповіді: 16.04.2021 15:41
Відповідь надана

Відповідно до пп. 4 п. 6. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ»

Номер: 2bcc7ae85c234b0dbb637d244c14b73b
Дата опублікування: 12.04.2021 13:23
Опис: Відповідно до пп. 4 п. 6. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації встановлено, що: На підтвердження статусу легального виробника (вугілля виробництва якого пропонується до постачання) учасники повинні надати у складі пропозиції довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність діяльності виробника щодо виконання Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Поясніть, якщо Учасник надасть у складі пропозиції довідку в довільній формі про те, що виробник (вугілля виробництва якого пропонується до постачання) не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» і тому не внесений до Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, то цей Учасник буде дискваліфікований, чи ні.
Відповідь: Доброго дня, тендерний комітет Квартирно-експлуатаційного відділу міста Житомира детально ознайомився з Вашим питанням та повідомляє наступне. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 3 частини 3 ст. 3 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" друга категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включає видобувну промисловість: - видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; - перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення. Тому, всі виробники вугілля, що зареєстровані та здійснюють діяльність в Україні підпадають під сферу дії Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Враховуючи вищевикладене у разі відсутності довідки в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність діяльності виробника щодо виконання Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» Замовником буде прийнято рішення у відповідності до положень статей 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді: 15.04.2021 15:14
Відповідь надана

аналогічні договори

Номер: 8a2f70e718e84170b539c009cd37e12a
Дата опублікування: 12.04.2021 09:24
Опис: Доброго дня, чи достатньо буде надати 2 договори на поставку вугілля марки г і дг чи потрібно на брикети ?
Відповідь: Доброго дня, тендерний комітет Квартирно-експлуатаційного відділу міста Житомира детально ознайомився з Вашим питанням та повідомляє наступне. Відповідно до умов закупівлі «код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне ДГ (13-100), Брикет паливний на основі вугілля)» для підтвердження відповідності встановленому в підпункті 3 пункту 3.5.2. частини 5 «» Розділу ІІІ «» тендерної документації кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» необхідно надати аналогічні договори за відповідник кодом ДК 021:2015, а саме договори де предметом закупівлі є товар за кодом ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо».
Дата відповіді: 15.04.2021 15:13
Відповідь надана

Відповідно до пп. 2 п. 6. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ»

Номер: bab60a6b74a64bd6bf3caba69a546d52
Дата опублікування: 09.04.2021 18:39
Опис: Відповідно до пп. 2 п. 6. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації встановлено, що: Також учасник надає оригінал протоколу випробувань на вугілля, що є предметом закупівлі, (з посиланням на акт відбору об’ємної проби палива на складі ) та оригінал сертифікату якості на пропоновану (або минулу) партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2021 року державною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025, з показниками зольності, загальної вологи, загальної сірки, нижчої теплоти згорання, вищої теплоти згорання, а також оригінал акту відбору об’єднаної проби палива на складі із вказаної партії (яка належить учаснику, та яка випробувалась), складеного у відповідності до вимог ДСТУ 4096-2002 та за участі посадової особи лабораторії, в якій здійснювалось випробування (дослідження) якості товару (у разі проведення відібрання проб не на території належній (орендованій), учасником надати документи, які підтверджують право власності учасника на відповідну партію вугілля та документи що підтверджують транспортування вугілля відповідної партії до території де здійснювалось відібрання проб); копію атестату про акредитацію лабораторії, яка видала протоколи випробування та сертифікат якості на товар, що пропонується до постачання;а також документи, які підтверджують надання послуги інспекторського контролю за відбором і підготовкою проб вугільної продукції (акт надання даної послуги учаснику, платіжне доручення оплати вказаної послуги учасником). Поясніть, вказані вимоги відносяться до випадку, якщо учасник має в наявності весь необхідний обсяг товару, визначений цією документацією. Поясніть також, вказані вимоги відносяться тільки до вугілля чи і до брикетів паливних в тому числі.
Відповідь: Доброго дня, тендерний комітет Квартирно-експлуатаційного відділу міста Житомира детально ознайомився з Вашим питанням та повідомляє наступне. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 2 частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник надає оригінал протоколу випробувань на вугілля, що є предметом закупівлі, (з посиланням на акт відбору об’ємної проби палива на складі ) та оригінал сертифікату якості на пропоновану (або минулу) партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2021 року державною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025, з показниками зольності, загальної вологи, загальної сірки, нижчої теплоти згорання, вищої теплоти згорання, а також оригінал акту відбору об’єднаної проби палива на складі із вказаної партії (яка належить учаснику, та яка випробувалась), складеного у відповідності до вимог ДСТУ 4096-2002 та за участі посадової особи лабораторії, в якій здійснювалось випробування (дослідження) якості товару (у разі проведення відібрання проб не на території належній (орендованій), учасником надати документи, які підтверджують право власності учасника на відповідну партію вугілля та документи що підтверджують транспортування вугілля відповідної партії до території де здійснювалось відібрання проб); копію атестату про акредитацію лабораторії, яка видала протоколи випробування та сертифікат якості на товар, що пропонується до постачання;а також документи, які підтверджують надання послуги інспекторського контролю за відбором і підготовкою проб вугільної продукції (акт надання даної послуги учаснику, платіжне доручення оплати вказаної послуги учасником) Шановний Учаснику повідомляємо, що вказані вимоги відносяться до всіх Учасників, в тому числі і тих, що мають в наявності весь необхідний обсяг товару, визначений цією документацією та встановлені Замовником для перевірки якісних показників даного товару, що пропонується в рамках даної закупівлі. Додатково повідомляємо, що вказані вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 2 частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації відносяться саме до вугілля, що є предметом закупівлі.
Дата відповіді: 14.04.2021 13:08