• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне ДГ (13-100), Брикет паливний на основі вугілля

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону. Сума забезпечення: 90000.00 (дев’яносто тисяч гривень 00 копійок) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 3 до тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Житомир (код ЄДРПОУ 08492505), IBAN: UA918201720355109004008000838 в Державній казначейській службі України у м. Києві МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком № 3 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Більш детально в частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації.

Завершена

3 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 250.00 UAH
Номер: 5bd33d7bb7a943839308fd50a6cb0318
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-26-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.05.2021 16:34 - 17.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 26.05.2021 № 329 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.05.2021 № 329. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2021-04-07-006236-a Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 01.06.2021 року №319 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель КЕВ м. Житомир (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Енік Енерджі Груп», ТОВ «Славресурс» та ТОВ «Паливна Енергетична Компанія», тендерна пропозиція переможця ТОВ «Газенерго-Трейд», протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.05.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2021 року, договір про закупівлю від 01.06.2021 року №319 з додатковою угодою від 01.06.2021 року. За результатами моніторингу розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації від учасників в складі тендерних пропозицій на підтвердження статусу легального виробника (вугілля виробництва якого пропонується до постачання) вимагалось надання довідки в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність діяльності виробника щодо виконання Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». На виконання вказаної вимоги тендерної документації, учасником ТОВ «Газенерго-Трейд» надано в складі пропозиції довідку від 30.04.2021 року №19 про наявність в Єдиному реєстрі з оцінки впливу довкілля інформації про відповідність діяльності виробника товару ТОВ «Оптім-Паливо» щодо виконання Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» за посиланням http://eia.menr.gov.ua/uk/case/id-5978. Однак, відповідно до інформації, розміщеної за вказаним посиланням встановлено, що в отриманні висновку оцінки впливу на довкілля виробнику ТОВ «Оптім-Паливо» 07.05.2021 року відмовлено, тобто, не підтверджено даним виробником виконання Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Газенерго-Трейд», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 16.06.2021 17:19 - 03.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2021 17:19

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником прийнято рішення оскаржити Висновок про результати моніторингу UA-M-2021-05-26-000036 у порядку передбаченому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Номер судового провадження 240/13160/21
Дата публікації: 13.07.2021 10:19
Дата відкриття провадження: 06.07.2021 15:00
Номер відкриття провадження: 240/13160/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Квартирно - експлуатаційний відділ м. Житомир розглянув висновок про результати моніторингу закупівлі UA-M-2021-05-26-000036. За результатами розгляду надаємо аргументовані заперечення до висновку, що зазначені в додатку до опису
Дата публікації звіту: 24.06.2021 16:28