• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Світильники

1. Більш детально викладено в тендерній документації. 2. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. 3. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 70 450,000 грн. (сімдесят тисяч чотириста п’ятдесят гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком 1 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є зазначити, наприклад: додатком 1 до тендерної документації; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: ___________ (зазначити розмір). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Торги відмінено

2 349 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 490.00 UAH
Період уточнення: 07.04.2021 12:18 - 19.04.2021 00:00
Відповідь надана

Чесні торги?

Номер: 92428a1a38444b078330241dea773112
Дата опублікування: 16.04.2021 13:00
Опис: Це не запитання до "Одесміськелектротранс", тому можете не відповідати! Хотів би звернутися до тих тих хто хоче прийняти участь в даному "Чесному" тендері. Зверніть увагу як проводить тендери КП "Одесміськелектротранс" на світлодіодні світильники, враховуючи попередні тендери на аналогічний товар! Тендери які проводило КП "Одесміськелектротранс" Світильник світлодіодний ССН-3 Оголошений - 14 лист 2019 11:12 Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-11-14-000762-b Сума 249 900 грн без ПДВ Переможець - ФОП КРОШКА ОЛЕКСАНДР СТАНІСЛАВОВИЧ З сумою 249 900 грн без ПДВ Світильник світлодіодний ССУ-75 Оголошений 12 черв 2019 13:51 Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-06-12-000896-a Сума 229 200 грн без ПДВ Переможець ФОП Панібратець Д.А З сумою 229 200 грн без ПДВ Світильник світлодіодний ССЛТ8, 220В Світильник світлодіодний ССУ-40 Оголошений 10 січ 2019 13:27 Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-01-10-000803-c Сума: 334 008 грн з ПДВ Переможець ТОВ "Світлолед" з сумою 334 008 грн з ПДВ Світильники світодіодні ССУ-75 Оголошена: 29 бер 2018 14:09 Ідентифікатор закупівлі:UA-2018-03-29-000405-c з Сума 195 000 грн без ПДВ Переможець ФОП Крошка О.С. з сумою 195 000 грн без ПДВ Світильник світлодіодний ССЛТ8, 220В, Світильник світлодіодний ССУ-40 Оголошений 5 бер 2018 16:18 Ідентифікатор закупівлі:UA-2018-03-05-001159-a Сума 328 002,4 грн з ПДВ Переможець ТОВ "Світлолед" з сумою 328 002,4 грн з ПДВ Світильник світлодіодний ССУ-75 Оголошена: 14 січ 2020 11:06 Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-01-14-000138-a Сума 573 000 грн без ПДВ Переможець ФОП ПАНІБРАТЕЦЬ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ з сумою 573 000 грн без ПДВ Світильник світлодіодний ССН-03 Оголошений 14 січ 2020 11:27 Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-01-14-000184-b Сума 105 000 грн без ПДВ Переможець ФОП Крошка Олександр Станіславович з Сумою 105 000 грн без ПДВ Світильник світлодіодний ССЛТ8, 220В Світильник світлодіодний ССУ-40 Оголошений 13 січ 2020 17:09 Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-01-13-000479-b Сума 302 100 грн з ПДВ Переможець ТОВ "СВІТЛОЛЕД" з сумою 302 100 грн з ПДВ Світильник світлодіодний ССУ-75 Оголошений 15 лист 2019 13:57 Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-11-15-000565-a Сума 110 780 грн без ПДВ Переможець ФОП ПАНІБРАТЕЦЬ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ з сумою 110 780 грн без ПДВ Світильник світодіодний ССУ-75 Оголошений 10 січ 2019 14:00 Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-01-10-000531-a Сума 229 200 грн без ПДВ Переможець ФОП Панібратець Д.А. з сумою 229 200 грн без ПДВ Світильник світлодіодний ССУ-40,Світильник світлодіодний ССУ-75 Оголошений 2 жовт 2017 11:00 Сума 53 875 грн без ПДВ Ідентифікатор закупівлі:UA-2017-10-02-000162-a Переможець ФОП Крошка О.С. з сумою 53 875 грн без ПДВ Світлодіодні світильники Оголошений 3 бер 2017 14:46 Ідентифікатор закупівлі:UA-2017-03-03-001164-b Сума 205 440 грн з ПДВ Переможець ТОВ "СВІТЛОЛЕД" з сумою 205 440 грн з ПДВ Подивившися хто є контактною особою в Світлолед, і Там бачимо що це : Крошка Олександр Станіславович. хммм... тобто компанія Світлолед та ФОП Крошка Олександр Станіславович це один і той самий постачальник?? На усіх вище написаних тендерах було рівно 1 учасник без ніякої боротьби. У всіх тендерах початкова сума тендеру була і остаточною. Яка вірогідність того що у даному тендері переможе "Світлолед та ФОП Крошка Олександр Станіславович" або ФОП Панібратець Д.А. ??? В даному тендері зроблені такі вимоги, щоб максимально не допустити нікого до участі! Але чомусь мені здається що хтось з цих двох компаній "Світлолед та ФОП Крошка Олександр Станіславович" або ФОП Панібратець Д.А. здатний виготовити 850 світильників за 2 робочих дні. Тому як кажуть "Робіть скрін і провіряйте", чи це всього лиш видумкі одного з Українських виробників світлодіодих світильників, чи ми виявимося праві!
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення та проведену аналітику закупівель КП «ОМЕТ». Закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-07-001255-b) відмінено на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути», а саме: В рамках проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-07-001255-b) до Замовника надійшла Вимога (Скарга)16.04.2021, 11:20. ID: UA-2021-04-07-001255-B.C3 про усунення дискримінаційних вимог щодо термінів поставки. Замовник, відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Однак, в процесі розміщення відповіді на вимогу (скаргу) в електронній системі закупівель помилково оприлюднена відповідь з іншої закупівлі, а саме з закупівлі: Елементи електричних схем - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 31220000-4 (Наконечники та гільзи), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-17-012819-c. Оскільки в електронній системі закупівель не передбачене дозавантаження правильної інформації (відповіді) на скаргу (вимогу) та фактично відповідь вважається не наданою, дану закупівлю відмінено через неможливості усунення порушень.
Дата відповіді: 20.04.2021 11:48