• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Світильники

1. Більш детально викладено в тендерній документації. 2. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. 3. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 70 450,000 грн. (сімдесят тисяч чотириста п’ятдесят гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком 1 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є зазначити, наприклад: додатком 1 до тендерної документації; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: ___________ (зазначити розмір). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Торги відмінено

2 349 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 490.00 UAH
Період оскарження: 07.04.2021 12:18 - 25.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Усунення дискримінаційних вимог щодо термінів поставки

Номер: dfa685f1b49742d0b12154085665fedf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-001255-b.c3
Назва: Усунення дискримінаційних вимог щодо термінів поставки
Вимога:
Наше підприємство спеціалізується на виготовленні освітлювального обладнання 10 років. Маємо великий штат кваліфікаційних працівників та достатню матеріально-технічну базу для виконання даного замовлення. Маємо бажання прийняти участь у аукціоні. Однак у тендерній документації Замовника присутні дискримінаційні вимоги, які не дозволяють участь всіх бажаючих. У тендерній документації Замовника зазначено, що термін поставки продукції повинен бути протягом 2 робочих днів з дня отримання рознарядки. Зазначено, що підставою для відвантаження служить рознарядка Замовника. Також зазначено, що кількість продукції може бути зменшена. Потенційні учасники не виготовляють продукцію, щонайменше до заключення договору. Якщо всі потенційні учасники будуть робити обладнання на етапі кваліфікації, то вони збанкрутяться. Тим паче, що Замовник закуповує обладнання з відтермінуванням платежу. Також в тендерній документації зазначені великі штрафи за прострочення термінів поставки. Виготовити 850 світильників за один день та ще зробити доставку цього обладнання до складу Замовника за один день Новою поштою (тому що є потенційні постачальники, які фактично не знаходяться у місті Одеса). Ви встановили дискримінаційну вимогу, яка порушує закон України. Для можливості участі у даному аукціоні ВСІМ ПОТЕНЦІЙНИМ ПОСТАЧАЛЬНИКАМ НА РІВНИХ УМОВАХ, просимо вас внести зміни у тендерну документацію та подовжити термін поставки продукції щонайменше на 20-30 календарних днів. Право звернення до АМКУ залишаємо за собою.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Скаржник! Відповідно до п. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» КП «Одесміськелектротранс» надає роз’яснення (інформацію) щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ "ЛАЙТ СИСТЕМС" умовам тендерної документації (Додаток в файлі)
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Скасована

Дискримінаційні вимоги

Номер: f32ef0233ed74e36ac36173a867befde
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-001255-b.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Деталі у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 25.04.2021 00:02
Автор: ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД", Сергій Бачук 380930844546 TOWTWT@META.UA
Вимога
Є відповідь

Усунення порушення під час проведення тендеру.

Номер: 6177df18fd0c4bd8867c179cc00d3c45
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-001255-b.b1
Назва: Усунення порушення під час проведення тендеру.
Вимога:
Маємо намір взяти участь у аукціоні та запропонувати до поставки вітчизняний еквівалент світильників належної якості, 2021 року випуску. Вивчивши умови тендерної документації, ми вимушені звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Згідно п.1 Розділу 2 Тендерної документації Замовника: «Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення вимоги/звернення надати роз’яснення по суті питання та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. У п. 3.1 Проекту договору (Додаток 3 тендерної документації Замовника) зазначено: «Строк поставки Товару 2 (два) робочі дні з дня отримання письмової заявки Замовника в залежності від потреби на електронну чи поштову адресу Постачальника. У п. 7.1 Проекту договору (Додаток 3 тендерної документації Замовника) зазначено: «У разі затримки строків поставки Товару, або поставки не в повному обсязі, заявленому Замовником, Постачальник сплачує пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості ненаданого Товару за кожен день прострочення, включаючи день фактичного виконання зобов’язань та штраф в розмірі 10% від вартості партії Товару, поставленої з порушенням строку». Кількість освітлювальних приладів – 850 одиниць. Тобто, наприклад, за 10 днів затримки поставки продукції, постачальник сплатить штраф, якій дорівнює повній сумі закупівлі (2 349 000,00 гривень з ПДВ) та, додатково, зробити поставку зазначеної продукції, до повного виконання умов договору. Згідно Додатку № 2 (технічна специфікація) тендерної документації: «Товар повинен бути новим, таким, що не був у використані, рік випуску 2020-2021». 2021 рік закінчується 31.12.2021р. Згідно п.14.1 Проекту договору (Додаток 3 тендерної документації Замовника): «Термін дії договору – до 31.12.2021р.». Це свідчить про те, що Замовник не виключає виготовлення та поставку продукції протягом 2021 року, до 31.12.2021р. Зазначені у тендерній документації Замовника нестандартні світильники, які не є продукцією загального використання, з певними габаритними розмірами, видами плат, світловіддачою, є специфічної продукцією та виготовляються виключно під замовлення. На етапі подання тендерних пропозиції учасниками, кваліфікації учасників, термінів оскарження рішень Замовника, учасники закупівлі не виготовляють продукцію під замовлення, наперед, не маючи підписаного з двох сторін договору поставки продукції. Термін виробництва якісних, не контрафактних світильників у такій кількості, з зазначеними технічними параметрами складає не 2 дня робочих дня, а щонайменше 45 банківських (60 календарних) днів. Є певний цикл виготовлення таких світильників та виготовлення має певні поетапні технологічні операції, які йдуть одна за одною та не можуть бути проведені одночасно. Жодне виробниче підприємство не має фізичної можливості виготовити таку кількість світильників за 2 робочих дня. Зробити поставку світильників протягом 2 робочих днів з дати отримання рознарядки та бути впевненими, що не будуть оплачувати безумні 10% штрафи за кожен день прострочки поставки товару, можуть тільки ті постачальники, хто вже виготовив продукцію під замовлення КП "Одесміськелектротранс" та має її в готовому вигляді на складі. Потенційні учасники не витрачають шалені гроші на виготовлення продукції, до моменту обрання переможця торгів та факту підписання договору з боку Замовника. Це означає, що є організації, які впевнені у перемозі та виготовили продукцію під замовлення, наперед. Вимога Замовника щодо поставки продукції протягом 2 робочих днів є дискримінаційною та такою, яка суттєво звужує коло потенційних учасників. Зазначена вимога порушує загальні принципи закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі»: не дискримінація учасників та рівне ставлення до них; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; добросовісна конкуренція серед учасників. Для збереження конкурентоспроможного середовища та уникнення порушення закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо змінити вимогу п. 3.1 Проекту договору (Додаток 3 тендерної документації Замовника), а саме: «Строк поставки Товару 2 (два) робочих днів з дня отримання письмової заявки Замовника, в залежності від потреби на електронну чи поштову адресу Постачальника, але не раніше ніж 45 банківських днів з дати оприлюднення договору на торгівельній площадці Prozzoro» Або «Строк поставки Товару 45 (сорок п’ять) робочих днів з дня отримання письмової заявки Замовника, в залежності від потреби на електронну чи поштову адресу Постачальника».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом КП «ОМЕТ» розглянута Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації. Запропоновані зміни не будуть внесені до тендерної документації в рамках проведення даної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено