• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля марки Г (0-100) (або еквівалент)

Вугілля для опалення бюджетних установ, закладів освіти, охорони здоров’я.

Завершена

815 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 076.00 UAH
Період уточнення: 30.05.2017 14:15 - 04.06.2017 15:00
Відповідь надана

невідповідність жаних в тендерної документації та оголошенні

Номер: 7d6a240ce3aa4c4080372e6ba1899871
Дата опублікування: 04.06.2017 11:21
Опис: Відповідно до п.1 розділу 4 тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14.06.2017 до 12 год. 00 хв.(Київський час), що не відповідає та суперечить оглошенню в якому зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14.06.2017 до 15год 00 хв. Просимо внести зміни у тендерну документацію та привести у відповідність дані оголошення та тендерної документації.
Відповідь: Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної документації та оголошення закупівлі
Дата відповіді: 06.06.2017 17:36
Відповідь надана

Документ, який підтверджує наявність вугілля

Номер: 8fe63b96756a4cc1b0e3f2b2e32770c4
Дата опублікування: 01.06.2017 01:15
Опис: Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено надання документів, що підтверджують наявність предмета закупівлі у власності учасника у кількості, передбаченій тендерною документацією та тендерною пропозицією. Просимо внести зміни до тендерної документації та уточнити, який саме документ повинин надати Учасник для підтвердження наявності вугілля у власності Учасника?
Відповідь: Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної документації (стор. 6 розділ 3 п.5)
Дата відповіді: 06.06.2017 17:34
Відповідь надана

свідоцтво про атестацію

Номер: 75ec7bcf9b7e4b3a853d585bb3c54230
Дата опублікування: 01.06.2017 01:06
Опис: Додатком4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі пропозиції свідоцтва про атестацію лабораторії. Свідоцтво про атестацію видається лабораторії та знаходиться в лабораторії, як документ, який надає право лабораторії проводити вимірювання. Тобто, лабораторія в змозі надати лише копію свідоцтва про атестацію лабораторії. Тобто, жоден з учасників торгів не зможуть виконати умови додатку4 до тендерної документації в частині надання свідоцтва про атестацію лабораторії. Вимога в наданні саме свідоцтва про атестацію лабораторії є дискримінаційною, бо таку вимогу може виконати лише лабораторія. Замовнику необхідно внести зміни в тендерну документацію та вимагати надання копії свідоцтва про атестацію лабораторії.
Відповідь: Замовником внесено відповідні зміни до Додатку 4 Технічні вимоги
Дата відповіді: 06.06.2017 17:33
Відповідь надана

Додаток4 щодо свідоцтва про атестацію лабораторії

Номер: a65500090f0f4d449628bd6e51ea32b1
Дата опублікування: 01.06.2017 01:05
Опис: Вимога в наданні саме свідоцтва про атестацію лабораторії є дискримінаційною, бо таку вимогу може виконати лише лабораторія.
Відповідь: Замовником внесено відповідні зміни до Додатку 4 Технічні вимоги
Дата відповіді: 06.06.2017 17:32
Відповідь надана

Додаток4 - перевірка наявності вугілля - дискримінаційна вимога

Номер: aa71d4affc7940e9a7f6b3e974acded3
Дата опублікування: 01.06.2017 00:36
Опис: В Додатоку 4 Тендерної документації визначені дискримінаційні умови до Учасників процедури закупівлі, а саме, Замовником встановлено, що " Після закінчення аукціону, учасники мають надати можливість (транспорт та дозвіл на доступ) представникам замовника перевірити наявність вугілля, зазначеного в тендерній пропозиції (в повному обсязі та потрібної якості), на складському майданчику за адресою, вказаною у Додатку 2 Кваліфікаційні критерії, про що повинен бути складений відповідний акт. Учасники мають надати представникам Замовника можливість відбору зразків вугілля зі складського майданчика для попередньої практичної перевірки якості. Договір може бути укладено лише після попередньої перевірки якості вугілля безпосередньо в умовах котельної однієї або двох установ сільської ради. ". Встановивши в Документації вимогу стосовно наявності вугілля на складі в повному обсязі після аукціону Замовник обмежив коло учасників Процедури закупівлі та позбавив можливості суб’єктів господарювання, які не мають на момент розкриття на складі вугілля, подати свої тендерні пропозиції та взяти участь в Процедурі закупівлі. Зазначені дії Замовника порушують вимоги абзацу п’ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Антимонопольний комітет України з таких обставин зобовязує Замовників вносити зміни до тендерної документації (Рішення АМУ № 165-р/пк-ск від 02.02.2016) Тому, у звязку з вищезазнченим вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині наявності вугілля на складі учасника після проведення аукціону. Попереджаємо, що у разі ігнорування Вами наших вимог будемо вимушені звернутися до органів, які здійснюють нагляд за додержання законодавства з питань публічних закупівель.
Відповідь: Серед принципів здійснення закупівель в Законі зазначено принцип максимальної ефективності (абз.3 п.1 ст.3), про який забувають ті хто вбачає в кожному кроці Замовника дискримінацію. Досвід закупівлі вугілля показує, що ефективною може вважатись закупівля, яка забезпечила установи якісним (тобто таким, що дозволяє підтримувати у приміщеннях установлену санітарними нормами температуру при нормованих витратах вугілля) паливом у потрібні терміни. На жаль, недобросовісні постачальники намагаються підмінити конкуренцію товарів конкурсом на краще оформлену пропозицію. В таких умовах, без практичної перевірки якості вугілля не можливо здійснити ефективну закупівлю та попередити зловживання серед недобросовісних постачальників. В свою чергу, неможливо перевірити товар, якого немає в наявності у продавця. У зв’язку із вищесказаним, та опираючись на досвід попередніх закупівель вугілля, тендерний комітет не вважає можливим відмовитись від перевірки якості вугілля до виникнення договірних відносин.
Дата відповіді: 06.06.2017 17:30
Відповідь надана

еквівалент

Номер: b33132cb0fd74921b49726cb1097250b
Дата опублікування: 01.06.2017 00:22
Опис: Згідно оголошення предмет закупівлі - Вугілля кам’яне марки Г (0 -100) або еквівалент. Чи є вугілля марок Гк (0-100), ДГ (0-100) та ДГк (0-100) еквівалентом Вугілля кам’яне марки Гк (0 -100) ? Яке саме вугілля Замовник вважає еквіваленктом?
Відповідь: На думку Замовника еквівалентом вугілля марки Г (0-100) може бути вугілля марок ГПк (0-100), Гк (0-100) із показниками зольності не більше 10% та вологості не більше 10%, як вказано в тендерній документації.
Дата відповіді: 06.06.2017 17:11
Відповідь надана

щодо додатку 2 до ТД - негативний досвід

Номер: 672bb4f067b64b1f8486603b16bc28c8
Дата опублікування: 01.06.2017 00:11
Опис: Відповідно до п.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (МЕРТ) неоднарозово в своїх поясненнях зазначав, що Замовник зобовязаний встановлювати кваліфікаційні критерії з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Вимога, висунута Замовником у Додатку 2 до тендерної документації цілком суперечить нормам Закону, а саме. Додатком 2 до тендерної документації зазначено, що "Наявність негативного досвіду договірних стосунків Замовника з Учасником є безумовною підставою для відхилення пропозиції і розглядається як невідповідність кваліфікаційним критеріям. Інформація про розірвання договірних стосунків з Учасником через постачання неякісного (невідповідного характеристикам зазначеним в тендерній пропозиції або договорі) товару, або через порушення строків (графіка) постачання від інших Замовників (не менше двох) є підставою для відхилення пропозиції і розглядається як невідповідність кваліфікаційним критеріям". Зазначена вище вимога тендерної документації порушує ст.16 та ст. 30 Закону. Жодна стаття Закону не містить норми щодо відхилення пропозиції у зв'язку з негативним досвідом договірних відносин саме з Замовником. Замовник не має права переписувати Закон. Нагадуємо Замовнику, що відповідно до Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України в договірних зобов'язаннях беруть участь як мінімум дві сторони. Винною у невиконанні умов договору може бути як одна, так і друга сторона. Вирішення спорів за договором, у разі недосягнення згоди між сторонами, здійснюється у судовому порядку. Тобто, висновок щодо сторони, яка порушила умови договору або негативно виконала договір, може зробити лише суд. Тобто, підтвердженням невиконання умов договірних зобовязань, неякісного виконання договору, порушення умов договору тощо є рішення суду. Замовник крім того, що переписує Закон, ще й визначає себе судовою владою. Тобто, вимога, визначена Змовником в тендерній документації порушує ст.5, ст.3, ст. 16 та ст.30 Закону. Тому, просимо внести зміни в тендерну документацію. Залишаємо за собою право звернутися до компетентних органів з питань закупівель.
Відповідь: Внесено зміни в додаток 2 Кваліфікаційні критерії та в додаток 5 Проект договору
Дата відповіді: 06.06.2017 17:08
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору

Номер: f09598189a7540acb0926986fc51c742
Дата опублікування: 31.05.2017 16:35
Опис: Згідно тенд.документації Відомості про виконання аналог.договору ви вимагаете:Номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель»). Ми вважаемо, що ця інформація вигадана для того, щоб "зайві" учасники не подавали пропозиції, т.як чим більше вигадано непотрібних і несуттевих вимог, як у вас, то чим меньше учасників! Ви повинні керуватись основними принципами закупівель, а не вигадувати дрібні несуттеві вимоги, задля зменшення конкуренції. Адже це є дискримінація учасників! Просимо усунути цю вимогу.
Відповідь: Вимога надати інформацію про договір, якщо аналогічний договір був укладений за результатами проведеної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі», повністю відповідає принципу відкритості та прозорості (абз.4 п.1ст.3 Закону)
Дата відповіді: 06.06.2017 17:03
Відповідь надана

Щодо тех.вимог

Номер: fed43aeda6864596a5b9b51279f16841
Дата опублікування: 31.05.2017 16:32
Опис: Шановний замовнику! Згідно технічних вимог, у Вас міститься така інформація:"Після закінчення аукціону, учасники мають надати можливість (транспорт та дозвіл на доступ) представникам замовника перевірити наявність вугілля, зазначеного в тендерній пропозиції (в повному обсязі та потрібної якості), на складському майданчику за адресою, вказаною у Додатку 2 Кваліфікаційні критерії, про що повинен бути складений відповідний акт. Учасники мають надати представникам Замовника можливість відбору зразків вугілля зі складського майданчика для попередньої практичної перевірки якості. Договір може бути укладено лише після попередньої перевірки якості вугілля безпосередньо в умовах котельної однієї або двох установ сільської ради." Підкажіть відповідний акт має бути складено як зразок і міститься в тендерній пропозиції чи він буде складений безпосередньо в день відбору проби вугілля?
Відповідь: Відповідний акт буде складено безпосередньо в день відбору проби вугілля. Надавати зразок в складі тендерної пропозиції не потрібно
Дата відповіді: 06.06.2017 16:38
Відповідь надана

проект договору

Номер: 3ad8d10ebaf64a31b6ad9cf463db2e93
Дата опублікування: 31.05.2017 16:11
Опис: Чому термін поставки у Додатоку 2 до Договору в "Проекті договору" не відповідає терміну поставки товару?
Відповідь: Внесені відповідні зміни в додаток 5 Проект договору, в оголошення закупівлі та Тендерну документацію
Дата відповіді: 06.06.2017 16:33