• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина)

Завершена

238 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 190.00 UAH
Період уточнення: 06.04.2021 08:34 - 10.05.2021 00:00
Відповідь надана

Оптимізація експлуатаційних витрат

Номер: 87455c54c76740d7adf631a72d82c7ad
Дата опублікування: 09.04.2021 10:50
Опис: Використання комплектів продукції від різних виробників, виходячи з досвіду, вважається неефективним, оскільки для забезпечення гарантійних зобов’язань Постачальник буде вимушений звертатись за виконанням цих зобов’язань до сервісних центрів не одного а декількох виробників, що призводить до зайвих логістичних витрат а також (!що набагато важливіше!) зайвих витрат часу на усунення та/або діагностику невідповідностей чи пошкоджень. Для замовника швидкість і терміни виконання гарантійних зобов’язань являються пріоритетними оскільки вони безпосередньо впливають на робочі процеси у Замовника. Отже використання комплектів продукції від одного виробника є найбільш економічно доцільним та дозволяє більш якісно та оперативно вирішувати питання, пов’язані з виконанням гарантійних зобов’язань і не являється дискримінаційною вимогою, оскільки, дану продукцію виробляє не один а декілька виробників. З метою забезпечення оптимізації експлуатаційних витрат пропонуємо додати в тендерну документацію вимогу: «З метою забезпечення оптимізації експлуатаційних витрат системний блок та монітор повинні бути продуктом від одного виробника.»
Відповідь: Шановний Учаснику! На Вашу пропозицію повідомляємо, що тендерна документація викладена відповідно до вимог ст. 22 Закону. На думку Замовника вимога стосовно закупівлі монітору та системного блоку від одного виробника, штучно приведе к обмеженню конкуренції серед учасників. Відповідно до ч.4. ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги, викладені у Додатку 1 до тендерної документації, є достатніми та визначені замовником з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону. Вважаємо Вашу пропозицію щодо внесення змін недоцільною.
Дата відповіді: 09.04.2021 13:06
Відповідь надана

Щодо зменшення ризику закупівлі неліцензійної (піратської) продукції Microsoft

Номер: 504a3f79c395436a942386b7be065c62
Дата опублікування: 09.04.2021 10:17
Опис: Відповідно до інформації міжнародної організації BSA Global Software Survey більше 80% програмного забезпечення в Україні є неліцензійним. На сьогодні, більшість постачальників, свідомо порушуючи вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права», виконують закупівлю програмного забезпечення, використовуючи нелегальні джерела, які знаходяться в загальному доступі. При цьому вартість такого програмного забезпечення значно менша за вартість офіційних дистрибутивів та ліцензійних ключів активації. Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі неліцензійного програмного забезпечення, яке є значно дешевшим, ніж ліцензійне, порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують неліцензійну продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість неліцензійного програмного забезпечення є нижчою. Корпорація Microsoft розробила новий процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM активації 3.0 (ОА 3.0) для виробників комп'ютерних систем. Ця технологія створена саме для того, щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера, де розташована SLIC (Software Licensing Description Table), тобто таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш кращий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво і який є партнером компанії Microsoft, для запобігання розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків з предінстальованою операційною системою Windows, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Ми не володіємо інформацією про точну кількість вітчизняних виробників системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак за результатами аналізу відкритих джерел інформації можна дійти висновку, що зазначену технологію активації використовує велика кількість виробників, зареєстрованих в Україні персональних комп’ютерів (системних блоків) - Lenovo, ASUS, Dell, HP, а також щонайменше два вітчизняних виробника. Зважаючи на те, що умови Ліцензії на програмний продукт Microsoft однакові, незалежно від способу його активації, вважаємо що закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому. Для запобігання розповсюдження та закупівлі неліцензійної продукції пропонуємо додати в тендерну документацію наступну вимогу: «Програмне забезпечення, операційна система Microsoft® Windows® 10 Pro україномовна, предінстальована з відповідною ліцензією та необмеженим терміном використання, з технологію ОЕМ активації ОА 3.0). Кожний примірник програмного забезпечення Microsoft Windows 10 Pro Ukr має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою. Учасник повинен надати лист вiд виробника системного блоку, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві системного блоку. (надати: копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, про підтвердження статусу партнера Microsoft; копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві.»
Відповідь: Шановний Учаснику! Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право Замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію. Під час розробки тендерної документації Замовником були враховані та зазначені вимоги достатні та обґрунтовані для закупівлі ліцензійної продукції. Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до предмета закупівлі . Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 09.04.2021 13:08