• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина)

Завершена

238 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 190.00 UAH
Період оскарження: 06.04.2021 08:34 - 16.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні вимоги

Номер: 0308b00878cd484fa3ad9499ff37af87
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-000282-a.b3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.04.2021 12:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.04.2021 22:06
Дата виконання рішення Замовником: 12.05.2021 10:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення АМКУ №8921-р/пк-пз від 23.04.2021 року Комунальним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Покровської міської ради Донецької області 12.05.2021 року внесено зміни до тендерної документації з метою усунення порушень,зазначених у мотивувальній частині цього рішення .
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАНДУЧКА ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ, Павло Хандучка 380982036967 handuckpk@gmail.com
Вимога
Вирішена

Щодо контрафактної продукції

Номер: cca9181800744a7b88d32131e0598661
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-000282-a.a2
Назва: Щодо контрафактної продукції
Вимога:
Шановний замовнику, Рекомендуємо в тендерній документації встановити вимогу надання Авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника в Україні щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro для запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, що ввезена на територію України незаконним шляхом, а також постачання неякісної продукції. Оскільки закупівля здійснюється для державної організації, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовник повинен встановити відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Зокрема надання Авторизаційного листа від виробника – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм, запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, що ввезеної на територію України незаконним шляхом, а також запобігання постачання неякісної продукції. Також цей документи підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкілля та безпосередньо користувачам в освітніх закладах. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає нормам чинного законодавства України. Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить). Право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки необхідного товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! За результатами розгляду повідомляємо наступне: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація до предмету закупівлі ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), що є додатком № 1 до тендерної документації, містить вимогу - У зв’язку з великою кількістю контрафактної продукції учасник повинен надати у складі пропозиції авторизаційний лист від виробника або їх офіційних представників в України запропонованого Учасником товару із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 4f761095ff2e416396abfb21038e2fbc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-000282-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується вказанням конкретного виробника і моделі продукції, а саме: Ноутбук ACER ASPIRE 5 A515-56G-58NL (NX.A1DEU.006. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо прибрати із тендерної документації зазначених конкретних виробників і моделі продукції а також передбачити надання еквівалентних товарів. Оскільки вами зазначено конкретного виробника і моделі продукції запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників згідно практики Антимонопольного комітету України. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Замовник під час проведення процедури закупівлі повністю дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону. Еквівалентом чи аналогом вважається товар, що повністю відповідає вимогам Замовника, тобто не гірший за технічними та якісними характеристиками. Тендерна документація складена відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У тендерній документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент» відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».Тендерний комітет детально розглянув Ваше питання і вважає, що встановлені вимоги до ноутбуку не є обмежувальними чи дискримінаційними. При виборі та затверджені саме таких характеристик було враховано всі переваги та недоліки різних типів для забезпечення якісної і швидкої роботи у закладі.
Статус вимоги: Відхилено