• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з готування їжі (послуги з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи)

Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області

Торги відмінено

42 101 063.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 210 505.32 UAH
Період уточнення: 01.04.2021 15:55 - 26.04.2021 00:00
Відповідь надана

Кількість дітей

Номер: 70646f17034f4ebcbc7bd48bd174e494
Дата опублікування: 13.04.2021 15:53
Опис: Чому відрізняється кількість дітей? У технічному завданні додаток 1 - 11758, а у проекті договору 11742. вікова категорія 6-10 років 4959 чи 4944? вікова категорія 10-14 років 4383 чи 4382? Розясніть де правильна кількість дітей
Відповідь: Внесені відповідні зміни до додатку 2 проекту договору та оприлюднені у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 16.04.2021 13:30
Відповідь надана

Акт перевірки

Номер: 8f18f079dec94f819b6cbbb0763ee5ac
Дата опублікування: 12.04.2021 16:50
Опис: Згідно вимог ТД учасники повинні подати у складі тендерної пропозиції акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2020 рік, та виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, учаснику. Вважаємо дискримінаційною вимогу про те що акт має бути виключно за 2020 рік. Учасники можуть мати вищезазначені акти перевірки вже за поточний 2021 рік. Безальтернативне обмеження виключно 2020 роком є дискримінаційним. Просимо Вас внести зміни до ТД встановивши наступне «якщо учасник вказує про наявність у нього акту обстеження потужностей – у складі тендерної пропозиції надається акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2020 або 2021 рік, та виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, учаснику».
Відповідь: Умова щодо надання потенційним Учасником акту, складеного за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2020 рік, та який виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, не є складовою Кваліфікаційних критеріїв чи Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі і являється додатковим (неціновим) критерієм оцінки пропозиції, що передбачено ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а не «безальтернативним обмеженням». А отже, виконання даної вимоги не є обов’язковим для Учасників та усі бажаючі можуть взяти участь у цій закупівлі без жодної дискримінації. Таким чином підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 15.04.2021 17:03
Відповідь надана

Експлуатаційний дозвіл

Номер: c85f7ba4365f497d972658f390a695d6
Дата опублікування: 12.04.2021 16:48
Опис: Згідно вимог ТД учасники повинні подати у складі тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл, який виданий учаснику як оператору ринку, що провадить діяльність зі зберігання харчових продуктів на СКЛАДІ; Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки експлуатаційний дозвіл видається операторам ринку не тільки на склади а й на інші виробничі потужності. Вимога надати експлуатаційний дозвіл виключно на СКЛАД обмежує коло потенційних учасників, та конкуренцію. Просимо Вас внести зміни до ТД виключивши «….що провадить діяльність зі зберігання харчових продуктів на складі;» та встановивши наступне «Якщо учасник вказує про наявність у нього експлуатаційного дозволу – у складі тендерної пропозиції надається експлуатаційний дозвіл, який виданий учаснику як оператору ринку».
Відповідь: Умова щодо надання потенційним Учасником експлуатаційного дозволу, який виданий учаснику як оператору ринку, що провадить діяльність зі зберігання харчових продуктів, на сьогодні, є необхідною, так як впродовж останніх років на території Україні санітарно-епідемічна ситуація щодо групових захворювань на гострі кишкові інфекції, харчові отруєння, в т.ч. у навчальних закладах, залишалася напруженою. Також за умови застосування вказаного нецінового критерію Замовник, який не має відповідних повноважень на здійснення перевірок обігу харчових продуктів з метою встановлення відповідності законодавству про харчові продукти, отримує можливість пересвідчитись у дотриманні вимог санітарно-гігієнічного законодавства, в т.ч. в частині поводження з харчовими продуктами, що в свою чергу дозволяє запобігти груповим захворюванням на гострі кишкові інфекції та харчовим отруєнням дітей. Також, варто відмітити, що дана вимога не є складовою Кваліфікаційних критеріїв чи Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а являється додатковим (неціновим) критерієм оцінки пропозиції, що передбачено ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто її виконання не є обов’язковим для Учасників та усі бажаючі можуть взяти участь у цій закупівлі без жодної дискримінації, навіть за відсутності вказаного документа. Зважаючи на вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 15.04.2021 17:02
Відповідь надана

Сертифікати

Номер: 1aa91521bda94a59bdb8523220b73b84
Дата опублікування: 07.04.2021 17:09
Опис: Згідно вимог ТД учасники повинні подати копії сертифікатів на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007 або 22000:2019, а також ISO 9001:2015, ISO 14001:2015. Згідно діючого законодавства жодним нормативним документом не передбачено обов’язковість отримання суб’єктами господарювання будь-яких сертифікатів. Згідно вимог Вашої ТД документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України не подаються учасниками у складі свої тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у складі своєї тендерної пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та інформації. Отже, якщо ми у складі пропозиції надамо лист пояснення про неподання копії таких сертифікатів та надамо інформацію, яка підтверджує впровадження систем управління безпечністю харчових продуктів у своїй діяльності, чи вважатимете ви це невідповідністю вимогам ТД та чи буде це причиною відхилення нашої пропозиції Вами?
Відповідь: У Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, чітко визначено, що на підтвердження того, що Учасник застосовує санітарні заходи та належну практику виробництва, системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів, з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» надати: копії сертифікатів на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2007 IDT) та/або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), а також ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015). Отже, потенційний Учасник для відповідності вимогам, встановленим Замовником, повинен подати, документи, що визначені Тендерною документацією.
Дата відповіді: 12.04.2021 15:51
Відповідь надана

Визначення фінансової спроможності

Номер: f706f6eebc464cf6ac518ac272d84c67
Дата опублікування: 07.04.2021 17:08
Опис: Згідно вимог ТД учасники повинні подати звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 2019 або 2020 роки. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка «Чистий прибуток від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» і має бути у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Скажіть чим Ви керувались визначаючи фінансову спроможність на рівні 50% від вартості закупівлі? Чому саме 50%, а не 100% чи 25%? Даний показник не свідчить про наявність фінансових ресурсів на момент подачі пропозиції. Для підтвердження наявності фінансових ресурсів учасники подадуть довідки про наявність коштів чи копії договорів позики. Він також не впливає на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Так як ТД не містить прив’язки аналогічних договорів до суми закупівлі. Наше підприємство здійснює господарську діяльність із і має обсяги Чистого прибутку від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) у розмірі приблизно 12 млн грн. щороку. Вважаємо таких показник суттєвим підтвердженням активності підприємства. Проте таких показник не відповідатиме вимогам ТД до даного критерію. Просимо Вас внести зміни до ТД встановивши рівень фінансової спроможності у розмірі не менше 20-25% від очікуваної вартості закупівлі. Тим самим ви розширите коло потенційних учасників, не обмежите конкуренцію, що призведе до економії бюджетних коштів.
Відповідь: Замовник торгів в сфері публічних закупівель керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до ч. 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно з ч. 3 статті 16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Отже, визначення фінансової спроможності, у розмірі 50%, здійснено з огляду на специфіку предмета закупівлі та з дотриманням мети і принципів, закріплених Законом, відповідно вносити зміни до Тендерної документації немає необхідності.
Дата відповіді: 12.04.2021 15:50