-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з готування їжі (послуги з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи)
Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області
Торги відмінено
42 101 063.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 210 505.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 210 505.32 UAH
Період оскарження:
01.04.2021 15:55 - 02.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення прав Учасника
Номер:
217a5060647c4118a6de33afcdb82c17
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-004690-a.b2
Назва:
Порушення прав Учасника
Вимога:
Документація містить вимогу, що УСІ ДОВІДКИ, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством ПОВИННІ БУТИ ВИДАНІ НЕ РАНІШЕ ДАТИ ОГОЛОШЕННЯ про проведення цієї процедури закупівлі або на більш пізню дату, якщо це передбачено умовами Документації.
Я є фізичною особою-підприємцем і маю намір взяти участь у даній процедурі. Проте така вимога унеможливлює подання мною всіх необхідних документів, не порушуючи умов Документації. Повноваження особи-підприємця підтверджується паспортом та документом про присвоєння ідентифікаційного номеру. Саме ці документи ФОП повинен завантажити у складі пропозиції. Документ про присвоєння мені ідентифікаційного номеру є «ДОВІДКА про присвоєння ідентифікаційного номеру» яка видана 18.06.2001 року, що значно РАНІШЕ ДАТИ ОГОЛОШЕННЯ про проведення цієї процедури.
Згідно Закону Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Дана вимога обмежує можливість фізичним особам та фізичним особам-підприємцям брати участь у даній процедурі закупівлі.
У зв’язку із цим вимагаю убрати дану вимогу яка порушує права учасників-фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2021 23:13
Вирішення:
Вимога у Тендерній Документації, яка зазначає, що «Усі довідки, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї процедури закупівлі або на більш пізню дату, якщо це передбачено умовами Документації» жодним чином не обмежує можливість взяти участь у закупівлі та відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі». А також, впливає на актуальність відомостей зазначених потенційними Учасниками у поданих документах, так як Замовник хоче бути впевненим в тому, що інформація, надана Учасником, є достовірною.
Зважаючи на вищенаведене, вносити зміни до Тендерної документації немає необхідності.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.05.2021 08:01
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога у тендерній документації
Номер:
b358560879a14d7c921f0d624d1b3568
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-01-004690-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога у тендерній документації
Вимога:
Дискримінаційна вимога у тендерній документації
Шановний замовник. Тендерна документація, оприлюднена Вами містить дискримінаційну вимогу, яка грубо порушує основні принципи Закону та права Учасників, а саме:
у п.1.5 розділу V. "Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця" зазначено:
Якщо учасник вказує про наявність у нього експлуатаційного дозволу – у складі тендерної пропозиції надається експлуатаційний дозвіл, який виданий учаснику як оператору ринку, що провадить діяльність зі зберігання харчових продуктів на складі. Якщо учасник вказує про наявність у нього акту обстеження потужностей – у складі тендерної пропозиції надається акт, складений за результатом проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2020 рік, та виданий територіальним органом Держпродспоживслужби учаснику.
Отже Учасники повинні надати документ, який був виданий у 2020 році.
В той же час процедура закупівлі оголошена 01.04.2021 року. Отже учасники, які ознайомились із умовами тендерної документації, яка опилюдненя вже в 2021 році, не можуть отримати, на виконання даної вимоги акт, складений за результатом проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2020 рік.
Така вимога грубо дискримінує Учасників, які не були зобов’язані у 2020 році отримувати такий документ. Така вимога унеможливлює добросовісну конкуренцію серед учасників, так як у випадку відсутності такого акту пропозиція учасника не матиме 10% критерію оцінки.
Згідно ч. 1 ст.5 Закону
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Згідно ч. 4 ст.5 Закону
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч.4 ст.22 Закону
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховучи наведене вище вимагаємо внести зміну у тендерну документацію, убрати дискримінаційну вимогу і привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2021 13:18
Вирішення:
Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднені у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Задоволено