• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015, код 09130000-9 - Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин моторний марки А-92, А-95)

ДК 021:2015, код 09130000-9 - Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин моторний марки А-92, А-95). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Місцезнаходження Замовника: Україна, 18036, Черкаська обл., місто Черкаси, вул. Пастерівська, будинок 76. Мова складання документів: українська. Курс НБУ станом на 01.04.2021 року - 32,629 грн/1 Євро. Розмір, вид та умови тендерного забезпечення: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації та оголошенні про закупівлю. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.25 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Окрім цього, банківська гарантія повинна містити умову, що замовник набуває права стягнення коштів за наслідками настання випадків, що передбачені ч. 3 ст.25 Закону лише у випадку письмового звернення замовника до банку-гаранта в строк, що не перевищує 5 робочих днів з дати, коли замовнику стало відомо про відповідний юридичний факт Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії(детально в тендерній документації)

Завершена

4 339 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 390.00 UAH
Період уточнення: 01.04.2021 12:55 - 16.05.2021 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги лист від виробника автоцистерни

Номер: ebeccae3a21b4dffb69888dbd408d779
Дата опублікування: 08.04.2021 23:58
Опис: Шановний Замовник! Вимагається в документації : «Учасники надають також лист від виробника автоцистерни ТЗ-паливозаправника щодо наявності в автоцистерні обладнання для перекачування палива.» Учасник, який має договори з надання послуг з перевезення нафтопродуктів , не має жодного зв’язку з виробником автоцистерн .а тому вимога про лист від виробника автоцистерни є цілком недоведеним та невідповідним до предмету закупівлі. Нагадуємо, що предметом закупівлі є ТОВАР (паливо) , а не устаткування автоцистерни. Дана вимоги цілком є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників, так як Учасник може мати «договори надання послуг з перевезення нафтопродуктів автотранспортом», Вашою вимогою порушено принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, усунути порушення в частині «лист від виробника автоцистерни.»
Відповідь: Вказана вимога повинна надати докази технологічної можливості здійснити поставку товару в місці призначення Замовника з дотриманням норм та стандартів перекачування пального з спеціально призначеної для цього автоцистерни паливозаправника до ємкостей Замовника. Запитуваний лист від виробника автоцистерни засвідчить її заводське оснащення та призначеність, а отже забезпечить спричинення неконтрольованого переміщення палива від постачальника до замовника. Учасником не надано доказів та не доведено, що ним або його контрагентом, який володіє такою автоцистерною не вдасться отримати зазначений документ від виробника товару, яким вони володіють.
Дата відповіді: 12.04.2021 14:25
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги Бензовози

Номер: f67795f327e04812b72b5db408ff6477
Дата опублікування: 08.04.2021 23:54
Опис: Шановний Замовник! Вимагається в документації : У складі тендерної пропозиції додаються копії свідоцтв про реєстрацію спеціально призначених для перевезення пального транспортних засобів, а також ТЗ- паливозаправника з повною масою не менше 10000 куб.см разом із документами, що засвідчують правовий зв'язок між учасником закупівлі та зазначеними транспортними засобами. Відповідно до чинного законодавства України використання майна можливе на підставі різних правочинів. Зокрема, поставка палива паливо возами (бензовози) може здійснюватися на підставі «договору про надання послуг з перевезення нафтопродуктів автотранспортом», порядок укладення якого регламентується главою 66 Цивільного Кодексу України. Тому, статус «власний чи орендований» для бензовозу зовсім не впливає на виконання умов договору. Враховуючи вищезазначене, Дана вимоги є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників, так як Учасник може мати «договори надання послуг з перевезення нафтопродуктів автотранспортом», тому в нього правовий зв’язок саме з ПЕРЕВІЗНИКОМ , а не транспортним засобом. У такому разі ПРАВОВИЙ ЗВ’ЯЗОК з транспортним заомобом має ПЕРЕВІЗНИК, а не учасник. Наявність правового зв'язку між учасником закупівлі та зазначеними транспортними засобами свідчить про інтерес замовника до учасників, які мають власні або орендовані бензовози, що є дискримінацією до інших учасників. Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо власного та орендованого майна (рішення від 30.11.2018 № 12247-р/пк-пз у процедурі UA-2018-10-31-001568-с.), вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника. Вашою вимогою порушено принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, усунути порушення в частині «разом із документами, що засвідчують правовий зв'язок між учасником закупівлі та зазначеними транспортними засобами.» У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь: Серед вимог за тендерною документацією вимагається підтвердження вимог за статтею 16 Закону саме учаснику процедури закупівлі, зокрема вимагається підтвердити наявність спеціально призначених для перевезення пального транспортних засобів, а також ТЗ- паливозаправника з повною масою не менше 10000 куб.см разом із документами, що засвідчують правовий зв'язок між учасником закупівлі та зазначеними транспортними засобами. Саме у зв’язку із цим, вимога про надання запитуваної інформації є правомірною. Звертаємо увагу, що учасник закупівлі, має можливість залучати до виконання умов Договору субпідрядника/субвиконавця/субнадавача послуг, а відтак надавати на таких осіб окремий перелік документів, в тому числі і дану техніку, яку надає транспортні послуги, технологічними транспортними засобами. Зазначена вимога тендерної документації відповідає положенням частини 2 статті 16 Закону на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а також узгоджується із особливостями та характером виконання умов Договору із поставки рідкого палива, яке неможливе без залучення спеціальних технологічних транспортних засобів (власних, орендованих або на праві отримання відповідних послуг). Більш цього, запитувана документи є офіційним бланком державного контролю в сфері постачання товару, що свідчить про рівні можливості для всіх без винятку учасників закупівлі отримати запитуваний документ. Учасником не надано доказів та не доведено, що ним або його контрагентом, який володіє технологічними транспортними засобами не вдалось отримати зазначений документ.
Дата відповіді: 12.04.2021 14:25
Відповідь надана

Вимога, яка не стосується предмету зкупівлі

Номер: 67b5763f2a514b0b9f1b81d16104b088
Дата опублікування: 08.04.2021 23:46
Опис: Замовник вимагає "Відповідно до статті 22 Закону України “Про охорону праці” і статті 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2020 та або 2021 років. " Дана ПоСТАНОВА КМУ відноситься до тих суб'єктів господарювання, у яких відбувається ВИРОБНИЦТВО ТОВАРУ. Дана закупівля передбачає ПОСТАВКУ ТОВАРУ , а не ВИРОБНИЦТВО, тому вимагати про наявність/відстутність нещасних випадків НЕ СТОСУЄТЬСЯ учасників даної закупівлі, які ПОСТАЧАЮТЬ ТОВАР, а не виробляють. Вимагаємо усунути дану умову як невідповдіність до законодавства про ПОСТАВКУ товарів. У разі незадоволення вимоги будео звертатися до АМКУ.
Відповідь: Статтею 2 Закону України «Про охорону праці» передбачено: «Дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих». Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Статтею 13 Закону України «Про охорону праці» задекларовано наступну вимогу: «Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання …» Підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об’єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій - стаття 70 Кодексу ЦЗУ. Наявність та відсутність надзвичайних ситуацій у діяльності суб’єкта господарювання, що призвели до факту нещасного випадку або професійного захворювання фіксується уповноваженим представником підприємства, відповідальним за охорону праці у Журналі реєстрації осіб, які потерпіли від нещасних випадків та/або гострих професійних захворювань (отруєнь) на виробництві. Поряд з цим, облік та контроль державою покладено на територіальне відділення Держпраці або Фонду соціального страхування. Враховуючи, що постачання пальне, яке включає в себе налив його перевезення та зберігання є складним технологічним процесом, що може завдати шкоди здоров’ю працівників, які задіяні у вказаній діяльності, вимога про надання інформації стосовно стану обліку та наявності або відсутності нещасних випадків є цілком та повністю вмотивованою, оскільки надасть змогу Замовнику врахувати можливі ризики в своєчасному отримані замовленої партії товару. Більш цього, запитувана інформація від Держпраці або Фонду соціального страхування є формою державного контролю в сфері охорони праці, що свідчить про рівні можливості для всіх без винятку учасників закупівлі отримати запитуваний документ. Учасником не надано доказів та не доведено, що ним подавались звернення до Держпраці або Фонду соціального страхування, і державним органом надано відмову в оформленні запитуваного документу або роз’яснення стосовно відсутності потреби заявнику оформлювати зазначений документ.
Дата відповіді: 12.04.2021 14:24
Відповідь надана

працівники

Номер: 97ed676d4d6248fd80528d874c39075e
Дата опублікування: 08.04.2021 23:40
Опис: Замовник вимагає надати : "Для підтвердження реальності найманих працівників учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період або оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом." підтвердження прийняття працівника на роботу є наказ, який вимагається вами. Інформація про доходи фізичних осіб, податки є захищеною інформацію відповідно до Закону " Про захист персональних даних", тому надається лише в податкові установи та за запитом правоохоронних органів. Відсутня аргументація Замовника яким чином інофрмація про доходи впливає на умови викоання договору з поставки палива. тому вимагаємо усунути дану неаргументовану умову. У разі незадоволення вимоги будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Скаржником заявляється про дискримінаційність та незаконність встановлення вимоги щодо підтвердження учасником наявності найманих працівників шляхом надання сканкопії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. Зокрема Вами заявляється про порушення прав працівників на захист своїх персональних даних. Не можемо погодитись із таким припущенням з двох причин: По-перше: Вимога за тендерною документацією передбачає можливість збереження персональної інформації та даних працівників, про що свідчить застереження безпосередньо вимогою тендерної документації: «(з метою забезпечення захисту особистої інформації працівників, учасник може затонувати інформацію про ІПН таких осіб)». По-друге: В підтвердження законності формування даної вимоги та відсутності підстав дискримінації учасників закупівлі в розумінні Закону інформуємо, що статтею 505 Цивільного кодексу України передбачено: «Комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.». Конфіденційна інформація є підвидом комерційної інформації, оскільки наповнена тими ж ознаками, що зазначені вище. Як зазначалося вище, постановою Кабінету Міністрів України «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» №611 від 09 серпня 1993 року передбачено перелік тих відомостей, що не можуть бути віднесені до комерційної таємниці, зокрема: «Установити, що комерційну таємницю не становлять: установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами; інформація за всіма встановленими формами державної звітності; Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою.». Розділом ІІІ Порядку передбачено: «Страхувальники, крім зазначених у пунктах 5, 6 цього розділу, а також страхувальники, зазначені у пунктах 2, 4 цього розділу, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФО - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), у частині подання Звіту за таких осіб, зобов'язані формувати та подавати до органів доходів і зборів Звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду.». Страхувальниками згідно цього Порядку є платники єдиного внеску, зазначені в пункті 1 частини першої статті 4 Закону, на яких покладено обов'язки нараховувати, обчислювати та сплачувати єдиний внесок, а також платники єдиного внеску, які зазначені в пунктах 4, 5 частини першої статті 4 Закону. Тобто, юридичні особи та фізичні особи-підприємці, що використовують найману працю. Наведене узгоджується із Законом України «Про захист персональних даних», який допускає, що інші закони можуть забороняти віднесення персональних даних певних категорій фізичних осіб або певних персональних даних до інформації з обмеженим доступом. Крім того, згідно частини 6 статті 6 України «Про захист персональних даних» дозволяє поширення персональних даних без згоди відповідної особи у випадках, визначених законом, в інтересах економічного добробуту і прав людини (надання інформації про витрати на відрахування із заробітної плати працівників відповідає інтересам держави в частині детінізації економіки, що є необхідним процесом для економічного добробуту, а також забезпечує право особи на належне соціальне забезпечення та соціальний захист). Отже, інформація про заробітну плату працівнику не є конфіденційною, не може бути обмежена в доступі і підлягає наданню на запит. Доступ до такої інформації санкціонований законом і не потребує згоди особи. Оскільки, звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування до органів доходів і зборів за останній звітній період, є офіційною формою державної звітності, вимога про її надання у складі тендерної пропозиції є законною та не підлягає вилученню, оскільки, створить ризики для подання учасниками закупівлі недостовірної інформації про наявність працівників. Дана вимога, за тендерною документацією надає можливості Замовнику перевірити не інформацію про відповідність працівників учасника займаній посаді, а встановити безпосередньо кількість тих осіб, що є працівниками учасника в розумінні законодавства про працю. Мета цієї вимоги, з’ясувати, чи кількість працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників є достовірною та не меншою, ніж та, що офіційно подається уповноваженому державному органу у вигляді сканкопії звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування до органів доходів і зборів за останній звітній період з відміткою органу Державної фіскальної служби або з електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом. Такі документи, що виготовлені безпосередньо учасником закупівлі, як наказ про призначення особи на посаду та/або виписка із трудової книжки, яка є необов’язковою для формування та ведення згідно чинного законодавства, можуть містити недостовірну інформацію або неповну інформацію або інформацію з ознаками підробки. При цьому, відповідна форма державної звітності є належним доказом факту наявності зазначеної кількості працівників. Саме тому вказана вимога за тендерною документацією є законною та правових підстав для її виключення зі змісту тендерної документації не встановлено.
Дата відповіді: 12.04.2021 14:24
Відповідь надана

невідповідність документації до умов проекту договору

Номер: 0115a332e3c74d9aaceecb7dae08e4cf
Дата опублікування: 08.04.2021 23:28
Опис: У докумнетації вимагається надати довідку про те, що: "учасник гарантує не формувати претензій до Замовника стосовно можливих порушень строків оплати отриманого товару. " Однак, це суперечить умовам проекту договору в частині відповідальності Замовника, а саме: 6.1. Замовник зобов'язаний: 6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати кошти за поставлені товари Просимо усунути порушення щодо надання довідки.
Відповідь: Щодо довідки про відсутність претензій з боку учасника за своєчасність оплати Замовника за отриманий товар. Інформуємо, що Черкаська дослідна станція біоресурсів Національної академії аграрних наук України є бюджетною організацією, і фінансується за рахунок Державного бюджету України. Відтак, фінансові зобов’язання виникають лише за наявності відповідного бюджетного асигнування. Зобов’язання, що не забезпечені реальними коштами не вважаються бюджетним зобов’язанням і за ними не виникає бюджетна заборгованість – стаття 48 Бюджетного кодексу України. З огляду на вказане, маючи потребу в отриманні товарів за Договором про закупівлю на певний період часу може бути наявний розрив у частині оплати за товар. Саме тому, усі учасники повинні розуміти, що взяті зобов’язання Замовником будуть беззастережно виконані, однак існує вірогідність несвоєчасності оплати із об’єктивних причин, затримки у фінансуванні. Поряд з цим, учасники не повинні спекулювати можливим розривом в оплаті для створення умов щодо формування та застосування оперативно-господарських санкцій. З огляду на вказане довідка є превентивним характером для Замовника запобігти в отриманні претензій від учасника та штрафуванні за обставини, які Замовник не міг передбачити.
Дата відповіді: 12.04.2021 14:24
Відповідь надана

ЕЦП

Номер: 35727a976b0e431eb71f9868436ab64b
Дата опублікування: 08.04.2021 23:23
Опис: Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «3. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".». Одним із важливих нововведень про електронні довірчі послуги є те, що він запроваджує поняття «кваліфікований електронний підпис», яке замінило поняття «електронного цифрового підпису». Тобто, ЕЦП – не існує. Новий формат – КЕП. Враховуючі вищезазначене, вимагаємо внести зміни в документацію та усунути вимогу щодо накладання ЕЦП на пропозицію.
Відповідь: Відповідно до частини 2 статті 22 Закону та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок» 15 квітня 2020 року N 710 Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки: «Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання)». Враховуючи обставини, що відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" станом на сьогодні електронний цифровий підпис функціонує лише в режимі «кваліфікованого електронного підпису (КЕП)», учасники не мають технічної змоги підписати свою пропозицію в інший спосіб. Поряд з цим, вимога про накладання кваліфікованого електронного підпису без зазначення формату «незахищений» або «захищений» була зазначена свідомо задля уникнення підстав невідповідності тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі з підстав неточного використання сертифікату підпису. Відтак усі потенційні учасники закупівлі можуть підписати свою тендерну пропозицію будь-яким кваліфікованим електронним підписом, що діє на день його використання, а під поняттям «електронний цифровий підпис» необхідно розуміти можливість застосування «кваліфікованого електронного підпису» «захищеного» або «незахищеного» формату.
Дата відповіді: 12.04.2021 14:23
Відповідь надана

поставка

Номер: 3c3b66c17d674efba4e51b13b2a4be1b
Дата опублікування: 08.04.2021 23:22
Опис: Умовами пункту 4.3. Розділу 1 вказано , що умова поставки по дизелю та бензину А-92 (НАЛИВ) є "АЗС (Автозаправна станція), а також додатково за адресами Замовника*". НАЛИВ не відноситься до роздрібної торгівлі, тому просимо уточнити, яким чином НАЛИВ можна постачати через АВТОЗАПРАВНУ станцію?? Через автозаправні станції Замовник може отримати паливо лише через талони., а це вже інший спосіб поставки - роздріб!
Відповідь: На Ваше питання щодо вимог за тендерною документацією в частині технічних вимог до предмету закупівлі повідомляємо наступне: 1. Потреба Замовника полягає у можливості отримати від постачальника товар - Бензин моторний марки А-92, А-95, дизельне паливо для своїх підпорядкованих структурних підрозділів як через відпуск товару безпосередньо на АЗС через пред’явлення довірчого документу (скретч-карта, талон, паливна картка або інший довірчий документ) та шляхом наливу з ємкостей Постачальника – підземних резервуарів та/або транспортних засобів з функцією паливозаправника в будь-якій точці, що визначена додатком 3 тендерної документації. З огляду на вказане умови тендерної документації у формі налив можуть бути використані як через стаціонарні потужності Постачальника – склади зберігання нафтопродуктів, АЗС, тощо так і шляхом їх підвозу до складів зберігання Замовника або транспортних засобів Замовника на території ввірених місць знаходження об’єктів. Зазначені вимоги тендерної документації не порушують положення постанови КМУ «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20 грудня 1997 р. N 1442.
Дата відповіді: 12.04.2021 14:23