• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015, код 09130000-9 - Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин моторний марки А-92, А-95)

ДК 021:2015, код 09130000-9 - Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин моторний марки А-92, А-95). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Місцезнаходження Замовника: Україна, 18036, Черкаська обл., місто Черкаси, вул. Пастерівська, будинок 76. Мова складання документів: українська. Курс НБУ станом на 01.04.2021 року - 32,629 грн/1 Євро. Розмір, вид та умови тендерного забезпечення: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації та оголошенні про закупівлю. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.25 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Окрім цього, банківська гарантія повинна містити умову, що замовник набуває права стягнення коштів за наслідками настання випадків, що передбачені ч. 3 ст.25 Закону лише у випадку письмового звернення замовника до банку-гаранта в строк, що не перевищує 5 робочих днів з дати, коли замовнику стало відомо про відповідний юридичний факт Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії(детально в тендерній документації)

Завершена

4 339 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 390.00 UAH
Період оскарження: 01.04.2021 12:55 - 22.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірні дії замовника щодо надання 24 годин на виправлення для неон груп

Номер: 819a734a6ec447d3bc7cc68ca1c144b6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-003075-b.c8
Назва: Неправомірні дії замовника щодо надання 24 годин на виправлення для неон груп
Вимога:
Зазначаємо, що скарга не буде стосуватися відсутності гарантійних листів, а саме про неправомірність замовником встановлених 24 годин на виправлення порушень, які стосуються ТЕХНІЧНОЇ частини. Тому це дві різні скарги, в якій очевидно Замовник порушив статті 26 та 29. Замовник невірно трактує рішення АМКУ, так як ТЕ, що вказано у тексті рішення не стосується остаточної ПОСТАНОВИ АМКУ, де чітко вказано ЛИШЕ «Зобов'язати Черкаську дослідну станцію біоресурсів національної академії аграрних наук України скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НЕОН ГРУП" переможцем процедури закупівлі…» Тобто, АМКУ ПОСТАНОВИЛА лише скасувати рішення про Переможця, а не надавати 24 години на виправлення. Таким чином, Замовник прийняв рішення про надання 24 годин для виправлення невідповідностей для учасника ТОВ «НЕОН ГРУП» в частині, яка НЕ відноситься до кваліфікаційних критеріїв та/або до документів права підпису. Таким чином, пропозиція ТОВ «НЕОН ГРУП» має бути відхиленою через відсутність гарантійних листів, а тому звертаємось до Вас, з метою дотримання статей 26,29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відхилити учасника ТОВ «НЕОН ГРУП» згідно до статті 31: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уважно вивчивши Вашу вимогу повідомляємо про наступне: в системі Prozorro наявні дві ідентичні за суттю, змістом та правовими підставами Вимоги про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції для учасника ТОВ «НЕОН ГРУП». Вказані некоректні дані на сторінці оголошення закупівлі допущені не з вини Замовника торгів, а з вини технічної недосконалості роботи та взаємодії Майданчика «Закупки.пром.юа» та системи Prozorro. Іншим чином ніж, той що відображений на сторінці оголошення про закупівлю Замовник не міг виконати рішення АМКУ №14994-р/пк-пз від 02.07.2021 року, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (07 липня 2021 року о 19:58), внаслідок технічного алгоритму взаємодії Авторизованого майданчика та системи Prozorro. Вказане підтверджується відповіддю Авторизованого майданчика «Закупки.пром.юа» (додається у вкладенні). З огляду на вказане та отримане підтвердження від Майданчику заявляємо про відповідність усіх дій Замовника Закону та Вимогам Регламенту Prozorro. Отже, Замовником не вчинено порушень, про які Вами заявляється в Вимозі. Підстав для перегляду прийнятих рішень також не маємо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Порушення статті 29

Номер: 029dde091d9049e99bcf97502a35438d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-003075-b.a7
Назва: Порушення статті 29
Вимога:
Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» « Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Замовник прийняв рішення про надання 24 годин для виправлення невідповідностей для учасника ТОВ «НЕОН ГРУП» БІЛЬШЕ НІЖ ОДИН раз, а саме : перша вимога публікована 08-07-21 о 16:42:17, наступна – о 17:23:50 . Крім того, наданий час на виправлення в частині, яка НЕ відноситься до кваліфікаційних критеріїв та/або до документів права підпису. Таким чином, Замовником порушені статті 26, 29 Закону, а тому вимагаємо негайно відхилити учасника ТОВ «НЕОН ГРУП» на підставі статті 31 - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Щодо питання №2. Номер вимоги: UA-2021-04-01-003075-b.a7 «Замовник прийняв рішення про надання 24 годин для виправлення невідповідностей для учасника ТОВ «НЕОН ГРУП» БІЛЬШЕ НІЖ ОДИН раз, а саме : перша вимога публікована 08-07-21 о 16:42:17, наступна – о 17:23:50 . Крім того, наданий час на виправлення в частині, яка НЕ відноситься до кваліфікаційних критеріїв та/або до документів права підпису.» Повідомляємо, що внаслідок недосконалої системи роботи Prozorro разом із авторизованим майданчиком Закупки.пром. https://zakupki.prom.ua/ інформація щодо публікації рішень Замовником після прийняття рішення АМКУ та для виконання такого рішення Органу оскарження некоректно відображається в електронній системі Prozorro не з вини Замовника. Замовник не надавав двічі одному і тому ж самому учаснику – ТОВ «НЕОН ГРУП» Повідомлення з вимогою усунути невідповідності протягом 24 годин. Підтвердженням цього слугує єдиний протокол Уповноваженої особи №8 від 08.07.2021 року, що містить наступну інформацію: «Тендерною документацією вказаний порядок дій передбачений за частиною 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Опис порушень учасника: Рішенням постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14994-р/пк-пз від 02.07.2021 року, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (07 липня 2021 року о 19:58) встановлено: «У складі Пропозиції Переможця, зокрема, міститься: - Довідка про наявність АЗС, в якій зазначається: "Цією довідкою, ми ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕОН ГРУП" в особі директора МИХАЙЛОВСЬКОГО МИКОЛИ МИКОЛАЙОВИЧА, гарантуємо, відпуск палива на користь замовника торгів, а також повідомляємо про наявність не менше ніж 3 (трьох) АЗС за адресами: 1. вул. Митницька,18, м. Черкаси 2. вул. Чигиринський шлях 21, с. Червона Слобода, Черкаський район 3. вул. Смілянська, 167, м. Черкаси, 19602, Черкаська обл., Черкаський р-н, сільрада Руськополянська, урочище "Кленове", будинок 1а" (файл 2. Правоустановчі документи.pdf). Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні гарантійні листи від власника АЗС, за яким він гарантує можливість використання учасником закупівлі відпуск пального з від-повідних АЗС у місті Черкаси та Черкаській області, які зазначені у документі від 04.12.2018 ТОВ "Лівай торг" та від власника АЗС за адресою вул. Смілянська, 167, м. Черкаси, 19602, Черкаська обл., Черкаський р-н, сільрада Руськополянська, урочище Кленове, будинок 1а. …Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.» Отже, Уповноваженим органом з питань оскаржень рішень, дій та бездіяльності замовника встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «НЕОН ГРУП» буде відповідати умовам тендерної документації, а відтак підлягатиме визначенню переможцем у випадку надання Замовником можливості усунути ТОВ «НЕОН ГРУП» недоліків в складі тендерної пропозиції, що пов’язані із підтвердженням кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до статті 16 Закону протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Так частиною 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містяться наступні вимоги про надання учасниками документів: «Учасник повинен документально гарантувати наявність не менше однієї АЗС в радіусі не більшому ніж 2 км від місцезнаходження Замовника: Черкаська обл., місто Черкаси, вулиця Пастерівська, будинок 76. Учасники подають гарантійні листи від власників АЗС, за якими гарантують можливість використання учасником закупівлі відпуск пального з відповідних АЗС у місті Черкаси та Черкаській області.». В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НЕОН ГРУП» міститься документи, які декларують можливість використання учасником 3 АЗС за наступними адресами: 1. вул. Митницька,18, м. Черкаси 2. вул. Чигиринський шлях 21, с. Червона Слобода, Черкаський район 3. вул. Смілянська, 167, м. Черкаси, 19602, Черкаська обл., Черкаський р-н, сільрада Руськополянська, урочище "Кленове", будинок 1а" (файл 2. Правоустановчі документи.pdf). А також Договір із ТОВ «Лівайн торг» на можливість відпуску через мережу ТОВ «Лівайн торг» скрейтч-карток (довірчих документів) учаснику ТОВ «НЕОН ГРУП» та наступним його споживачам. У складі тендерної пропозиції ТОВ «НЕОН ГРУП» згідно рішення АМКУ №14994-р/пк-пз від 02.07.2021 року, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (07 липня 2021 ро-ку о 19:58) відсутні гарантійні листи від власників АЗС на використання АЗС ТОВ «НЕОН ГРУП» за наступними адресами: - вул. Смілянська, 167, м. Черкаси, 19602, Черкаська обл., Черкаський р-н, сільрада Руськополянська, урочище Кленове, будинок 1а; - від ТОВ «Лівайн торг» на реалізацію скрейтч-карток на товар через його мережу АЗС. Відтак учасник отримує право на усунення недоліків у його тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту публікації даної вимоги в системі публічних закупівель Prozorro: Для цього Учасник повинен надати наступні документи, що складені поточними датами або датами, не раніше дати оголошення закупівлі: - Гарантійний лист (дозвіл, довідка, лист, інший документ із наявним зобов’язанням у вигляді гарантій) на використання АЗС за адресою «вул. Смілянська, 167, м. Черкаси, 19602, Черкаська обл., Черкаський р-н, сільрада Руськополянська, урочище Кленове, будинок 1а» від власника такої АЗС, виданої на ім’я ТОВ «НЕОН ГРУП». - Гарантійний лист (дозвіл, довідка, лист, інший документ із наявним зобов’язанням у вигляді гарантій) на використання скрейтч-карток ТОВ «Лівайн торг» в мережі АЗС ТОВ «Лівайн торг» виданої на ім’я ТОВ «НЕОН ГРУП».». Вами може самостійно бути перевірено, що інформація за опублікованим сповіщенням в системі Prozorro «Вимога про усунення невідповідностей до 09 липня 2021 16:42» та «Вимога про усунення невідповідностей до 09 липня 2021 17:23» є ідентичною і тотожною як по змісту так і по підставі її оприлюднення. Зважаючи на вказане Замовником не допущено порушень при прийнятті рішення про надання учаснику ТОВ «НЕОН ГРУП» 24 годин на виправлення невідповідностей. Підсумовуючи вказане вище повідомляємо про відсутність правових підстав для перегляду прийнятих рішень Замовником та відсутність перспектив розгляду поданої Вами Скарги в АМКУ, оскільки заявлені Вами вимоги по суті вже були предметом розгляду Скарги. Вказане узгоджується із пунктом 12 статті 18 Закону: «Орган оскарження залишає скаргу без розгляду в разі, якщо: 1) суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірні дії замовника щодо надання 24 годин на виправлення для неон груп

Номер: 4fbf9c691c814b0a990fcf0c0a2b2440
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-003075-b.a6
Назва: Неправомірні дії замовника щодо надання 24 годин на виправлення для неон груп
Вимога:
Відповідно до Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовник прийняв рішення про надання 24 годин для виправлення невідповідностей для учасника ТОВ «НЕОН ГРУП» в частині, яка НЕ відноситься до кваліфікаційних критеріїв та/або до документів права підпису. Пояснення: Вимога про гарантійні листи міститься у пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, що свідчить про відповідність до ТЕХНІЧНОЇ частини. Вищезазначена вимога НЕ відноситься до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, тому не підлягає виправленню протягом 24 годин відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Приймаючи до уваги рішення Антимонопольного комітету України щодо аналогічного питання (виправлення технічної чатини замість кваліфікації) рішення рішення від 16.02.2021 № 2837, вважаємо що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши формальний підхід до оцінки пропозиції та порушив законні інтереси Скаржника. Вимоги до кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 містяться в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації і в даному пункті жодних вимог щодо гарантійних листів від АЗС.! Примітка* У тексті рішення Антимонопольного комітету (АМКУ) є помилка в частині що «Замовник мав надати час для виправлення», так як в АМКУ не звернули увагу, що вимога про гарантійні листи знаходиться у технічній частині пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації. Таким чином, пропозиція ТОВ «НЕОН ГРУП» має бути відхиленою через відсутність гарантійних листів, а тому звертаємось до Вас, з метою дотримання статей 26,29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відхилити учасника ТОВ «НЕОН ГРУП» згідно до статті 31: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Щодо питання №1. Номер вимоги: UA-2021-04-01-003075-b.a6 «Замовник прийняв рішення про надання 24 годин для виправлення невідповідностей для учасника ТОВ «НЕОН ГРУП» в частині, яка НЕ відноситься до кваліфікаційних критеріїв та/або до документів права підпису.. Примітка* У тексті рішення Антимонопольного комітету (АМКУ) є помилка в частині що «Замовник мав надати час для виправлення», так як в АМКУ не звернули увагу, що вимога про гарантійні листи знаходиться у технічній частині пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації. Таким чином, пропозиція ТОВ «НЕОН ГРУП» має бути відхиленою через відсутність гарантійних листів, а тому звертаємось до Вас, з метою дотримання статей 26,29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відхилити учасника ТОВ «НЕОН ГРУП» згідно до статті 31: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.». Позиція Скаржника щодо безпідставності надання учаснику ТОВ «НЕОН ГРУП» 24 годин на виправлення у зв’язку із тим, що Органом оскарження нібито допущено «помилку» є недоведеним. Частиною 22 статті 18 Закону передбачено: «Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.». У Замовника не має підстав не виконувати рішення АМКУ, тим більше припускати про факт допущення АМКУ помилки при розгляді Скарги. Звертаємо увагу на витяг із рішення постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14994-р/пк-пз від 02.07.2021 року, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (07 липня 2021 року о 19:58): «У складі Пропозиції Переможця, зокрема, міститься: - Довідка про наявність АЗС, в якій зазначається: "Цією довідкою, ми ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕОН ГРУП" в особі директора МИХАЙЛОВСЬКОГО МИКОЛИ МИКОЛАЙОВИЧА, гарантуємо, відпуск палива на користь замовника торгів, а також повідомляємо про наявність не менше ніж 3 (трьох) АЗС за адресами: 1. вул. Митницька,18, м. Черкаси 2. вул. Чигиринський шлях 21, с. Червона Слобода, Черкаський район 3. вул. Смілянська, 167, м. Черкаси, 19602, Черкаська обл., Черкаський р-н, сільрада Руськополянська, урочище "Кленове", будинок 1а" (файл 2. Правоустановчі документи.pdf). Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні гарантійні листи від власника АЗС, за яким він гарантує можливість використання учасником закупівлі відпуск пального з відповідних АЗС у місті Черкаси та Черкаській області, які зазначені у документі від 04.12.2018 ТОВ "Лівай торг" та від власника АЗС за адресою вул. Смілянська, 167, м. Черкаси, 19602, Черкаська обл., Черкаський р-н, сільрада Руськополянська, урочище Кленове, будинок 1а. …Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.» З огляду на вказане Замовник зобов’язаний був надати для виконання рішення АМКУ №14994-р/пк-пз від 02.07.2021 року Повідомлення на 24 години стосовно можливості виправлення ТОВ «НЕОН ГРУП» недоліків, що пов’язані із оформленням тендерної пропозиції. В протилежному випадку Замовник вчинив би порушення, що передбачено статтею 164-14 КпАП України в частині невиконання рішення Органу Оскарження. Отже Ваша вимога не підлягає задоволенню, оскільки суперечить позиції Органу оскарження.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"

Номер: 4bcb9c7c3165440dbc273651a98a2bd9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-003075-b.c5
Назва: Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"
Скарга:
Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.06.2021 20:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.07.2021 19:58
Дата виконання рішення Замовником: 08.07.2021 16:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення АМКУ виконано згідно протоколів, що додаються
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Притикін Сергій Ігорович 380686893844 bristontender@gmail.com
Скарга
Скасована

Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"

Номер: 46eceb282b52429eacc0d17e6a5ef142
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-003075-b.c4
Назва: Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"
Скарга:
Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 08.06.2021 00:03
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Притикін Сергій Ігорович 380686893844 bristontender@gmail.com
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення

Номер: 720ba1b9b8624ce0bc52c7889a541e82
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-003075-b.c3
Назва: неправомірне відхилення
Вимога:
Звертаємося Відповідно до п.14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «БРИСТОН» категорично не погоджується з відхиленням. 1. Щодо довідок без підпису керівника Відповідно до пункту 1 розділу Загальні положення до ТД наявні визначення: (p) СЛУЖБОВА (ПОСАДОВА) ОСОБА УЧАСНИКА, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, – керівник учасника – юридичної особи, АБО СЛУЖБОВА (ПОСАДОВА) ОСОБА УЧАСНИКА, ЯКА ПІДПИСУЄ (ПІДПИСАЛА) ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ ВІДПОВІДНО ДО НАДАНИХ УЧАСНИКОМ ПОВНОВАЖЕНЬ, АБО СЛУЖБОВА (ПОСАДОВА) ОСОБА УЧАСНИКА, ЯКА СПЕЦІАЛЬНО УПОВНОВАЖЕНА УЧАСНИКОМ ПРЕДСТАВЛЯТИ ЙОГО ІНТЕРЕСИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЯКУ ЗАЗНАЧЕНА У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА. Учасником надано Довідка-пояснення відсутності документів/підписів, у якій зазначається: «ТОВ БРИСТОН» повідомляє, що згідно з Довіреністю № 04/12/20 від 04.12.2020 року право представляти інтереси Товариства та підписувати документи тендерної пропозиції має уповноважена особа Голяка Роман Петрович, а тому всі документи даної документації завіряються підписом Голяки Романа Петрович і підпис керівника не є обов’язковим (крім підпису договору в разі акцепту).» Також, надана окрема Довідка про уповноважених осіб , в якій зазначається що згідно з Довіреністю № 04/12/20 від 04.12.2020 року Голяка Р.П. уповноважений на підпис документів тендерної пропозиції , а директор Притикін С.І. – на підпис договору в разі акцепту.» У складі пропозиції надана Довіреність № 04/12/20 від 04.12.2020 року у файлі «Повноваження директор, фахівець-аналітик», який позначений як конфіденційний (містяться персональні дані Голяки Р.П.) Примітка * Замовник «не помітив» довіреність ЙМОВІРНО у зв’язку з тим, що один з учасників, який формував для Замовника відхилення ТОВ «БРИСТОН»,- не мали доступу до конфіденційних файлів, які доступні лише для Замовника, тому відхилення містить інформацію про відсутність довіреності в складі пропозиції.)). Враховуючи вищезазначене, у складі пропозиції ТОВ «БРИСТОН» надав у повному обсязі пояснення щодо відсутності підпису керівника та правомірності підпису всіх документів уповноваженою особою Голяка Р.П., що свідчить про відсутність підстав для відхилення в цій частині. Якщо замовника не задовольнять вищенаведені правомірні дії ТОВ «БРСИТОН», то додатково повідомляємо, що підпис документів відноситься до оформлення пропозиції та підпадають під дію частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, тендерною документацією передбачені формальні помилки, серед яких: - Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції ,що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. - Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). - Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. Таким чином, Замовник безпідставно відхилив ТОВ «Бристон» в частині відсутності підпису керівника на окремих довідках. 2. Щодо проекту доручення Замовником вимагалося : «проект доручення на посадову особу замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками.» Вимога НЕ МІСТИТЬ окремої умови щодо відповідності ПРОЕКТУ доручення до Цивільного Кодексу та інших норм законодавства. Тобто, Замовник не передбачив як саме має виглядати доручення і тому учасник на власний розсуд сформував ПРОЕКТ доручення на особу замовника. Крім того, ПРОЕКТ доручення не є остаточним варіантом, так як це є ПРОЕКТ і він підлягає коригуванню як і будь-який ПРОЕКТ задля відповідності до законодавства, але в документації відсутні умови відповідності ПРОЕКТУ доручення до будь-яких Кодексів або Законів України. Таким чином, учасник ТОВ «БРИСТОН» надав ПРОЕКТ доручення на особу замовника, яка підписана уповноваженою особою, і таким чином повністю виконавши вимогу. Неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «БРИСТОН» Замовником порушені принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення ТОВ «БРИСТОН». У разі незадоволення нашої вимоги будемо звертатися в Антимонопольний комітет.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу детально в прикріпленому файлі
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

оскарження умов документації

Номер: 22f153cb51284ef59c289653c173d637
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-003075-b.b2
Назва: оскарження умов документації
Скарга:
оскарження умов документації Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.04.2021 11:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.05.2021 18:18
Дата виконання рішення Замовником: 18.05.2021 11:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноваженою особою прийнято рішення внести зміни до тендерної документації на виконання рішення АМКУ №10474-р/пк-пз від 12.05.2021 року за результатами частково задоволеної Скарги ТОВ "НАФТОСФЕРА" від 14.04.2021 року (номер скарги UA-2021-04-01-003075-b.b2 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09130000-9 - Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин моторний марки А-92, А-95)» (номер закупівлі UA-2021-04-01-003075-b) (надалі – Процедура закупівлі) Черкаською дослідною станцією біоресурсів Національної академії аграрних наук України та з метою запобіганню у обмеженні участі потенційних учасників закупівлі
Автор: ТОВ "НАФТОСФЕРА", Олімова Дільбар Парпієвна 380506571876 naftosferat@gmail.com
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 7335fc90ead54acea9ee731064464cb8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-01-003075-b.a1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
ЗАМОВНИК МОЖЛИВО НАВМИСНО УСКЛАДЮЄ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ З МЕТОЮ БАЧИТИ УЧАСНИКОМ, А ПОТІМ І ПЕРЕМОЖЦЕМ КОНКРЕТНОГО ПОСТАЧАЛЬНИКА ПАЛИВА, ЯКИЙ МАЄ ЧИ ПІДГОТУВАВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ ВИЩЕОПИСАНІ ДОКУМЕНТИ У ПОВНОМУОБСЯЗІ. Вимагаємо вилучити НАДМІРНО ВСТАНОВДЕНІ дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі, ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ВИМОГИ МІСТИТТЬСЯ У ДОДАНОМУ ФАЙЛІ. У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ, ДАСУ з метою моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем та корупційної змови.
Вирішення: Відповідь в прикріпленому файлі.
Статус вимоги: Відхилено