-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Камери відеоспостереження для охоронних систем
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 статті 2 Закону. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Завершена
391 782.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 960.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 960.00 UAH
Період уточнення:
29.03.2021 18:20 - 04.04.2021 00:00
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
501e41cc7cd0489ca62f5b37b6a49cf6
Дата опублікування:
01.04.2021 12:53
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовнику, у зазначеному Вами відеореєстраторі Hikvision DS-7616NI-K2 не має POE портів, комутатори у системі, до якої повинні підключатись блоки живлення PPoE 48в, також відсутні. У такій комплектації система не працюватиме.
Пропонуємо удосконалити систему, а саме замінити в закупівлі блок живлення PPoE 48в 62 шт на POE Комутатор 8POE +2 Uplink в кількості 9 шт ( 1 шт. на об'єкт). Зазначені зміни у повній мірі забезпечать працездатність системи відеоспостереження.
Відповідь:
На Ваш лист повідомляємо, що у школах мережа проведена на керованих комутаторах, тому відеореєстратор Hikvision DS-7616NI-K2 згідно характеристик може підключатись до блоку живлення PPoE 48в, а також відповідає потребам та вимогам Замовника.
Дата відповіді:
06.04.2021 10:52
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
2548c4c25b3548f69ae1308df8284dc2
Дата опублікування:
31.03.2021 12:51
Опис:
Доброго дня! Дякуємо за оперативну відповідь на попереднє питання! Звертаємо Вашу увагу, що інформація про роботи з монтажу товару не зазначена ні в технічній специфікації, ні в умовах договору. Відповідно до п. 5.1. Проекту договору "Поставка Товару здійснюється Продавцем протягом 10 (десяти) днів з моменту отримання заявки від Покупця, але не пізніше ніж 01.05.2021р." Вказаний термін дуже стислий та недостатній для якісного проведення робіт з встановлення обладнання. Крім того в документації закупівлі не вказано вимоги до розміщення обладнання, умов його монтажу та підключення.
Враховуючи викладене просимо внести зміни до тендерної документації з зазначенням вищевказаної інформації щодо предмету закупівлі.
Відповідь:
ДОброго дня! Повідомляємо, що п.3.2 проекту договору передбачає: Загальна вартість Договору включає в себе витрати на транспортування за адресою Покупця, пакування, маркування, навантаження, розвантаження, МОНТАЖ, запуск, навчання персоналу Замовника, ПДВ, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат.
В технічному завданні зазначено установку відеокамер для зовнішнього спостереження на будівлях шкіл.
Дата відповіді:
02.04.2021 10:31
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
b0475ace79ee42f9849a915f6c04d42f
Дата опублікування:
29.03.2021 18:39
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовнику, будь-ласка, уточніть що є предметом закупівлі - Камери відеоспостереження для охоронних систем з послугами по встановленню чи постачання Камери відеоспостереження для охоронних систем без послуг по встановленню.
Відповідь:
Доброго дня! Закупівля включає в себе вартість товару, а також монтаж та інші витрати відповідно до документації.
Дата відповіді:
31.03.2021 12:16