• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Камери відеоспостереження для охоронних систем

Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 статті 2 Закону. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету

Завершена

391 782.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 960.00 UAH
Період уточнення: 29.03.2021 18:20 - 04.04.2021 00:00
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 501e41cc7cd0489ca62f5b37b6a49cf6
Дата опублікування: 01.04.2021 12:53
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, у зазначеному Вами відеореєстраторі Hikvision DS-7616NI-K2 не має POE портів, комутатори у системі, до якої повинні підключатись блоки живлення PPoE 48в, також відсутні. У такій комплектації система не працюватиме. Пропонуємо удосконалити систему, а саме замінити в закупівлі блок живлення PPoE 48в 62 шт на POE Комутатор 8POE +2 Uplink в кількості 9 шт ( 1 шт. на об'єкт). Зазначені зміни у повній мірі забезпечать працездатність системи відеоспостереження.
Відповідь: На Ваш лист повідомляємо, що у школах мережа проведена на керованих комутаторах, тому відеореєстратор Hikvision DS-7616NI-K2 згідно характеристик може підключатись до блоку живлення PPoE 48в, а також відповідає потребам та вимогам Замовника.
Дата відповіді: 06.04.2021 10:52
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 2548c4c25b3548f69ae1308df8284dc2
Дата опублікування: 31.03.2021 12:51
Опис: Доброго дня! Дякуємо за оперативну відповідь на попереднє питання! Звертаємо Вашу увагу, що інформація про роботи з монтажу товару не зазначена ні в технічній специфікації, ні в умовах договору. Відповідно до п. 5.1. Проекту договору "Поставка Товару здійснюється Продавцем протягом 10 (десяти) днів з моменту отримання заявки від Покупця, але не пізніше ніж 01.05.2021р." Вказаний термін дуже стислий та недостатній для якісного проведення робіт з встановлення обладнання. Крім того в документації закупівлі не вказано вимоги до розміщення обладнання, умов його монтажу та підключення. Враховуючи викладене просимо внести зміни до тендерної документації з зазначенням вищевказаної інформації щодо предмету закупівлі.
Відповідь: ДОброго дня! Повідомляємо, що п.3.2 проекту договору передбачає: Загальна вартість Договору включає в себе витрати на транспортування за адресою Покупця, пакування, маркування, навантаження, розвантаження, МОНТАЖ, запуск, навчання персоналу Замовника, ПДВ, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. В технічному завданні зазначено установку відеокамер для зовнішнього спостереження на будівлях шкіл.
Дата відповіді: 02.04.2021 10:31
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: b0475ace79ee42f9849a915f6c04d42f
Дата опублікування: 29.03.2021 18:39
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, будь-ласка, уточніть що є предметом закупівлі - Камери відеоспостереження для охоронних систем з послугами по встановленню чи постачання Камери відеоспостереження для охоронних систем без послуг по встановленню.
Відповідь: Доброго дня! Закупівля включає в себе вартість товару, а також монтаж та інші витрати відповідно до документації.
Дата відповіді: 31.03.2021 12:16