• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування об’єднаних диспетчерських систем (ОДС) житлових будинків Дарницького району м Києва

Завершена

3 375 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 750.00 UAH
Період уточнення: 25.03.2021 17:15 - 16.05.2021 00:00
Відповідь надана

Прохання про виключення дискримінаційних вимог

Номер: c16a0c54f44f43b3aef22f69a477d0c8
Дата опублікування: 01.04.2021 20:18
Опис: Добрий день. Плануємо взяти участь у оголошеній вами процедурі закупівлі UA-2021-03-25-010019-c. При детальному розгляді тендерної документації нами було встановлено низку вимог, які суперечать принципам, викладеним у статті 5 Закону України про «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та, на нашу думку, є дискримінаційними. 1. Згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації, а саме розділу «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам предмета закупівлі», учасник закупівлі повинен надати у складі пропозиції довідку про огляд об’єктів в період уточнень за підписом Учасника та Замовника. Також, у цьому пункті було наведено телефон Замовника для зв’язку. Відповідно до статті 12 Закону замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 3 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Тобто, саме в період розкриття тендерних пропозицій стає відомим перелік учасників, які подали свої тендерні пропозиції для участі у даній закупівлі. Але, факт звернення учасника до Замовника з приводу отримання зазначеної довідки буде свідчити про те, що даний суб’єкт господарювання (потенційний учасник) має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі, та ще до моменту розкриття тендерних пропозицій Замовнику буде відомий перелік учасників, що може призвести до різного роду зловживань з боку Замовника. Також дана інформація стане відома іншим особам, а саме представникам житлово-експлуатаційних дільниць Замовника, які повинні будуть надати доступ до об’єктів для здійснення огляду. Таким чином, згідно даної вимоги, потенційні учасники закупівлі повинні пройти примусову «попередню реєстрацію» у Замовника та у представників ЖЕД Замовника, що може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Така ситуація може скластися у разі не підписання «Довідки про огляд об’єктів» представником Замовника (чи представником ЖЕД Замовника) після проведення такого огляду. Крім того, дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами м. Києва, і проведення такого огляду об’єктів призведе до додаткових витрат часу та коштів з їхнього боку. Тому, така вимога обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону, одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога Замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Про заборону встановлення таких самих (ідентичних) дискримінаційних вимог зазначено і в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року та № 2159-р/пк-пз від 08.02.2021 року. 2. У пункті 1.2 Додатку 1 тендерної документації міститься вимога надання довідки у довільній формі про наявність сервісного центру у м. Києві ТА Київській області. Ми розуміємо, що наявність сервісного центру у м. Києві обґрунтована міркуванням оперативності, але, наявність другого сервісного центру, та обов’язково саме у Київській області, на нашу думку, є ознакою дискримінаційної вимоги, яка суперечить основним принципам Закону. Враховуючи вищенаведене, просимо: 1. Виключити вимогу щодо надання Довідки про огляд об’єктів, та внести відповідні зміни до тендерної документації. 2. Змінити вимогу про надання довідки про наявність одразу двох сервісних центрів. Можлива редакція – довідка у довільній формі про наявність сервісного центру у м. Києві та/або Київській області. Дякуємо.
Відповідь: Під час формування вимог тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: частиною третьою статті 22 Закону, відповідно до якої, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Враховуючи складну специфіку даного виду надання послуг, послуги з технічного обслуговування об’єднаних диспетчерських систем (ОДС) житлових будинків Дарницького району м. Києва мають: а) складне територіальне розгалуження; б) включають у себе технічне обслуговування різного та специфічного за технічними характеристиками телекомунікаційного обладнання. Для оцінки Учасником власних можливостей та наявності власних кваліфікованих фахівців, вимога про огляд об’єктів дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості телекомунікаційного обладнання, його технічний стан і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 3 Закону. Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні (вся Україна), і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. 2. До пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 02.04.2021 10:55
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 81347a220c5141aebd05544980513520
Дата опублікування: 01.04.2021 20:17
Опис: Добрий день. Плануємо взяти участь у оголошеній вами процедурі закупівлі UA-2021-03-25-010019-c. При детальному розгляді тендерної документації нами було встановлено низку вимог, які потребують уточнень, а саме: 1. У пунктах 1 та 3 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає надання у складі пропозиції «Інформації про маркування або протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)». Уточніть, будь ласка, про яке маркування або протоколи випробувань або сертифікати йдеться? Чи є потреба у наданні такої інформації? 2. У частині «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Додатку 4 наведено «Обов’язкові умови щодо надання документів на підтвердження технічної можливості виконання послуг учасником: …». Далі по тексту вимагається надання Довідки в довільній формі щодо гарантування якості послуг та перелічені нормативні документи. Уточніть, будь ласка, чи є це вимогою надання лише однієї Довідки щодо гарантування якості послуг? Якщо ж потрібно долучити ще які-небудь документи/документ, уточніть які/який. Питання виникає у зв’язку з тим, що у першому реченні цієї частини вимагаються ДОКУМЕНТИ, а не ДОКУМЕНТ. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник! 1. Щодо надання у складі тендерної пропозиції «…інформації про маркування або протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)…» повідомляємо, що відповідно до пункту 7 Розділу 3 тендерної документації інформація про маркування або протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам надаються у разі наведення в Додатках до тендерної документації. 2. Для підтвердження технічної можливості виконання послуг Учасник повинен надати - Довідку в довільній формі за підписом керівника з печаткою Учасника (у разі наявності), щодо гарантування надання послуг, якими учасник забезпечить справний технічний стан, безперебійну та безпечну роботу обладнання об’єднаних диспетчерських систем, згідно з технічним завданням та ЗГІДНО З нижченаведеними нормативними документами: (далі по тексту Додатку 4 тендерної документації) Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 02.04.2021 11:29