• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт с заміною пасажирського ліфта з облаштуванням безбар’єрного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення у будівлі Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Дарницького району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Вербицького Архітектора,5», згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

2 077 159.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 390.00 UAH
Період уточнення: 25.03.2021 16:53 - 31.03.2021 00:00
Відповідь надана

КОвід

Номер: 2c30af81921a470180b085693399c8db
Дата опублікування: 30.03.2021 12:01
Опис: Відповідно до Постанови КМУ Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, вимагати затверджену Вами програму - незаконно. Ви допускаєте контактування Замовника та Учасника торів. Знатимете , яка кількість учасників буде на торгах (адже затвреджувати програму повинні саме Ви, як Змовник). Нами, як учасниками торгів написано звернення у НАБУ та НАЗКА, також повідомлено ДОЗОРРо щодо Вашої неправомрної вимоги. До 06.04. нами буде подана скарга в АМК на усунення вищевказаної вимоги
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючу складну епідеміологічну ситуацію, вимога встановлена з метою захисту життя та здоров’я працівників підрядника (тим самим не порушуючи строки виконання робіт),працівників нашою установи та пацієнтів, тому вимога не є дискримінаційною. Задля подальшого уникнення не ефективної поведінки, зверніть увагу на Лист МЕРТУ № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019р.
Дата відповіді: 01.04.2021 15:25
Відповідь надана

Програма по COVID-19, яка погоджена Замовником

Номер: 881f6b2f163c42c291f16d60933c1a24
Дата опублікування: 30.03.2021 11:14
Опис: Вітання . п.7 Додатку 2 - "На строк виконання робіт Учасник повинен надати програму по COVID-19, яка погоджена Замовником". Це Вимога, яка призводить до контакту Замовник+ Учасник, і спичиняє повязаність Учасника та Замовника. Ви, як Замовник торгів, встановлюючи таку вимогу, спричиняєте обмеження кола учасників. При невидаленні вищевказаної вимоги, ми будемо змушені звернутися до АМК України, яий (проаналізувавши рішення АМКУ) визнає цю вимогу дискримінаційною.
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючу складну епідеміологічну ситуацію, вимога встановлена з метою захисту життя та здоров’я працівників підрядника (тим самим не порушуючи строки виконання робіт),працівників нашою установи та пацієнтів, тому вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 01.04.2021 15:25
Відповідь надана

Акт огляду об*єкта з фотофіксацією

Номер: f111da02440e49058498ac8d2eb45761
Дата опублікування: 29.03.2021 10:46
Опис: Вимагати акт огляду обєкту з фотофіксацією - незаконна та дискримінаційна вимога Замовника. Антимонопольний комітет України, при винесенні рішень щодо скарг учасників з приводу цієї дискримінаційної вимоги , ухвалює рішення на користь Скаржника, зобовязуючи Замовника видалити цю вимогу. Надання акту огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Учасників. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо видалити вищевказану вимогу щодо надання акту огляду.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, ч.3 ст.22 ,згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи складну специфіку даного виду робіт, оскільки ліфт призначений для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, то вважаємо доцільним ознайомлення Учасників з об’єктом капітального ремонту.
Дата відповіді: 31.03.2021 16:33
Відповідь надана

Витяг з ЄДР

Номер: c0af9bbb2a9a47dc987b312891d909b9
Дата опублікування: 29.03.2021 09:45
Опис: Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вимагаючи витяг з ЄДР, ви порушуєте вищевказану статтю Закону. Відповідно до розгляду АМКУ скарги (яку АМКУ задовольнив у частині дискриінаціної вимоги щодо вимоги ВИТЯГУ з ЄДР) по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-29-005636-c?fbclid=IwAR0H5Z1zRkJ1EYIG2KE3oF6jY-UB4d1IgVX7kpEyom-yHkMif7mx6FndTnM , Ви, як Замовник торгів не маєтє права вимагати інформацію, яка є у відкритих реєстрах. Просимо видалити вимогу надати витяг з ЄДР
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник стосовно даного питання буде внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 31.03.2021 13:54
Відповідь надана

Програма по COVID-19, яка погоджена Замовником

Номер: e8ead891425943d68367d8f8781eed67
Дата опублікування: 26.03.2021 13:39
Опис: Вітання . п.7 Додатку 2 - "На строк виконання робіт Учасник повинен надати програму по COVID-19, яка погоджена Замовником". Це Вимога, яка призводить до контакту Замовник+ Учасник, і спичиняє повязаність Учасника та Замовника. Ви, як Замовник торгів, встановлюючи таку вимогу, спричиняєте обмеження кола учасників. При невидаленні вищевказаної вимоги, ми будемо змушені звернутися до АМК України, яий (проаналізувавши рішення АМКУ) визнає цю вимогу дискримінаційною.
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючу складну епідеміологічну ситуацію, вимога встановлена з метою захисту життя та здоров’я працівників, пацієнтів, в тому числі, з урахуванням Постанови КМУ Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, тому вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 30.03.2021 11:18
Відповідь надана

ІСО 9001 та 14001

Номер: 44cdc11dfe9442538a045ce96ee67c51
Дата опублікування: 26.03.2021 12:50
Опис: Доброго дня, шановний Змовнику. Ми, як потенційний Учасник торгів, звертаємося до Вас з приводу усунення (видалення) дискримінаційної та обмежувальної вимоги, яка вказана у тендерній документації від 25.03.2021 р, а саме пунко 7 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерних пропозицій, а саме: Учасник повинен надати у складі своеї пропозиції надати сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001, ISO 14001 зі знаком Національного агенства з акредитації України (НААУ). Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Таким чином Ви, як Замовник вимагаєтє від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі послуг. Просимо видалити вимогу щодо ISO 9001, ISO 14001 .
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності вимогам ISO 9001, ISO 14001 - це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, ISO 14001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги, оскільки вона регламентується переліком нормативних актів: Рішення Київська міська рада від 08.12.2016р. № 541/1545, ПКМУ № 704 від 22.06.2011р, Указ Президента від 23.02.2001 № 113/2001.
Дата відповіді: 30.03.2021 11:14
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 8d7da14e230d43bf84975afafd253efd
Дата опублікування: 26.03.2021 11:46
Опис: Вимога пункту 19. Додатку 9 до тендерної документації звучить так - Лист авторизації від виробника ліфта, яким підтверджуються повноваження Учасника (повна назва) як представника виробника і спроможність поставки ним ліфтового обладнання (вказати яке) в 10-ти денний термін за визначеними Замовником характеристиками й комплектацією із зазначенням адреси об’єкту, строку поставки, гарантійного терміну (оригінал). Питання: виробник ліфта у листі для повенен підтвердити поставку ліфтового обладнання в 10-ти денний термін? Тобто з моменту заключення договору, впродовж 10 днів учасник (переможець) поинен поставити обладнання ?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Так.
Дата відповіді: 30.03.2021 11:13