• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт с заміною пасажирського ліфта з облаштуванням безбар’єрного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення у будівлі Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Дарницького району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Вербицького Архітектора,5», згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

2 077 159.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 390.00 UAH
Період оскарження: 25.03.2021 16:53 - 06.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Витяг ЄДР

Номер: d1b9e217a98b4c90b82b210314c53fe2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-009536-c.b8
Назва: Витяг ЄДР
Вимога:
Видаліть вимогу надати витяг ЄДР. Ці дані є у відкритих реєстрах. Ви порушуєтє закон про Закупівлі
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Рішенням уповноваженої особи № 92 від 01.04.2021 року було внесено зміни до тендерної документації згідно закупівлі «Капітальний ремонт с заміною пасажирського ліфта з облаштуванням безбар’єрного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення у будівлі Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Дарницького району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Вербицького Архітектора,5», згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: d3fd52958bd44e739872087798af1a57
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-009536-c.b7
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимагати акт огляду обєкту з фотофіксацією - незаконна та дискримінаційна вимога Замовника. Антимонопольний комітет України, при винесенні рішень щодо скарг учасників з приводу цієї дискримінаційної вимоги , ухвалює рішення на користь Скаржника, зобовязуючи Замовника видалити цю вимогу. Надання акту огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Учасників. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо видалити вищевказану вимогу щодо надання акту огляду.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, розглянувши Вашу Вимогу (номер вимоги: UA-2021-03-25-009536-c.b7), надаю наступну відповідь: 1) Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи складну специфіку даного виду робіт, оскільки ліфт призначений для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, то вважаємо доцільним ознайомлення Учасників з об’єктом капітального ремонту.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ліфт пасажирський

Номер: 687ac7d8329f4500b51e69d771323fa6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-009536-c.b6
Назва: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ліфт пасажирський
Вимога:
Видаліть дискримінаціну вимогу "Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ліфт пасажирський з зазначенням моделі, технічних характеристик та країни-виробника обладнання, який буде встановлений на об'єкті замовника, виданий на ім’я Учасника. Висновок повинен бути дійсний на дату подання. " . Тобто цей ліфт (модель), який повенен буди тільки під Ваші параметри за 15 днів повинен отримати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи? Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ліфт пасажирський, відповідно до Законодавства робиться мінімум 30 днів!! Це дискримінаціна вимога
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, розглянувши Вашу Вимогу (номер вимоги: UA-2021-03-25-009536-c.b6), надаю наступну відповідь: 1) Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видається не під Наші параметри ліфта, а видається на продукцію (устаткуваня) конкретного виробника, обладнання якого Учасник пропонує в пропозиції. Окрім того, висновок видається заявнику терміном на 5 років.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дозвіл або декларація щодо виконання робіт підвищеної небезпеки

Номер: e1d1b3c70ad74848a83d98c6dde892de
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-009536-c.c4
Назва: Дозвіл або декларація щодо виконання робіт підвищеної небезпеки
Вимога:
Ваша документація містить надмірні вимоги і такі що безпосередньо не стосуються предмету закупівлі, а саме: Вимога щодо надання копію Дозволу на виконання монтажу, демонтажу, ремонту устаткування підвищеної небезпеки або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (п.3 додатку 6 Порядку); - зварювальні роботи (п. 15 додатку 6 Порядку); - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (п. 17 додатку 6 Порядку), а саме: • вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, підйомники та колиски для підіймання працівників (п.10 додатку 7 Порядку); - ЗВЕДЕННЯ, МОНТАЖ І ДЕМОНТАЖ БУДИНКІВ, СПОРУД, ЗМІЦНЕННЯ ЇХ АВАРІЙНИХ ЧАСТИН (П. 22 ДОДАТКУ 6 ПОРЯДКУ); - ГАЗОПОЛУМ’ЯНІ РОБОТИ (П.25 ДОДАТКУ 6 ПОРЯДКУ). Згідно Предмету закупівлі та технічного завдання, учасники повинні виконати Капітальний ремонт с заміною пасажирського ліфта з облаштуванням безбар’єрного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення у будівлі Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2. Отже виконати демонтаж, монтаж, налагодження машин, механізмів та устаткування, а також виконати оздоблювальні і ремонтно-будівельні роботи в середині приміщення. Технічне завдання не мітить робіт із ЗВЕДЕННЯ, МОНТАЖ І ДЕМОНТАЖ БУДИНКІВ, СПОРУД, ЗМІЦНЕННЯ ЇХ АВАРІЙНИХ ЧАСТИН. - Щодо ГАЗОПОЛУМ’ЯНИХ РОБІТ, предметом закупівлі та технічним завданням не передбачено обов’язковість виконання таких робіт. Якщо мова іде про газозварювальні роботи, то ми, як учасник закупівлі, та виконавець подібних робіт, використовуємо електричне зварювальне обладнання і маємо відповідний дозвіл на виконання зварювальних робіт (п. 15 додатку 6 Порядку). Просимо Вас убрати надмірні вимоги такі як Наявність дозволу чи Декларації на роботи: - ЗВЕДЕННЯ, МОНТАЖ І ДЕМОНТАЖ БУДИНКІВ, СПОРУД, ЗМІЦНЕННЯ ЇХ АВАРІЙНИХ ЧАСТИН (П. 22 ДОДАТКУ 6 ПОРЯДКУ); - ГАЗОПОЛУМ’ЯНІ РОБОТИ (П.25 ДОДАТКУ 6 ПОРЯДКУ). і привести ТД у відповідність чинному законодавству залишивши ті вимоги, які БЕЗПОСЕРЕДНЬО стосуються предмету закупівлі, вимагаються згідно темного завдання і не призводять до штучного звуження кола потенційних учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана умова тендерної документації необхідна для якісного виконання робіт при демонтажу, монтажу, налагодженню машин, устаткування та механізмів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Сертифікат ISO 9001, 14001

Номер: c4ef2657626543f3b2381062012d5b33
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-009536-c.c3
Назва: Сертифікат ISO 9001, 14001
Вимога:
Перелік видів робіт, що має бути вказаний у сертифікаті, згідно вимог вашої документації є надмірним та таким, що не стосується безпосередньо предмета закупівлі. Предметом закупівлі є Капітальний ремонт с заміною пасажирського ліфта з облаштуванням безбар’єрного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення у будівлі Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 Отже учасники мали б надати сертифікат на такий вид діяльності як «ремонт ліфтів, ескалаторів, капітального ремонту, капітального ремонту з заміною ліфтів та ескалаторів, виробництва, модернізації, технічного обслуговування підйомно-транспортних механізмів у сфері будівництва та житлово-комунального господарства, монтажу, пусконалагоджування ліфтів та ескалаторів». Всі інші перераховані Вами види діяльності не стосуються безпосередньо предмету закупівлі та учасників, які згідно технічного завдання повинні виконати роботу із Капітального ремонту із заміною пасажирського ліфта. Згідно технічного завдання учасник не повинен бути, наприклад, проектантом . Вимога щодо наявності у сертифікаті запису про такий вид робіт, як «інших спеціалізованих будівельних робіт, н.в.і.у.» наводить на роздуми, що сертифікат із таким вичерпним переліком видів робіт наявний у одного із потенційних учасників. Просимо Вас убрати надмірні вимоги і привести ТД у відповідність чинному законодавству залишивши ті вимоги, які БЕЗПОСЕРЕДНЬО стосуються предмету закупівлі і не призводять до штучного звуження кола потенційних учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана умова тендерної документації, як наявність у сертифікаті запису про такий вид робіт, як «інших спеціалізованих будівельних робіт, н.в.і.у.» на основі класифікатору видів економічної діяльності (КВЕД), а саме його детального розгляду на секції, розділи, групи та класи.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Сертифікат ISO 9001, 14001

Номер: 19dbeba69bd84ace9cbe85db9592e2a0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-009536-c.c2
Назва: Сертифікат ISO 9001, 14001
Вимога:
У нашого підприємства наявні сертифікати ISO 9001 та 14001 видані міжнародним органом сертифікації TUV NORD CERT GmbH, що підтверджує застосування систем менеджменту на нашому підприємстві. Підкажіть, наявність і подання у складі пропозиції нами таких сертифікатів будуть визначені Вами як невідповідність вимогам тендерної документації, адже вони не міститимуть знак агентства з акредитації НААУ? В той же час слід зауважити, що в Україні діють і інші організації з акредитації і сертифікації. Також на території України є чинними і діють сертифікати видані міжнародними органами сертифікації, зокрема TUV NORD CERT GmbH. Отже вимога щодо надання сертифікатів виданих лише однією організацією є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, розглянувши Вашу Вимогу (номер вимоги: UA-2021-03-25-009536-c.с2), надаю наступну відповідь: 1) Шановний Учаснику, читайте уважніше тендерну документацію згідно п.7 Розділу 3 Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції надати сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001, ISO 14001 зі знаком Національного агентства з акредитації України (НААУ), а не виданий НААУ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо програми COVID-19

Номер: efdf3135a6454160ba57c4f614cce39f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-009536-c.c1
Назва: Щодо програми COVID-19
Вимога:
Шановний замовник! Надайте форму типової програми по COVID-19, яку ви затвердите або вкажіть яким нормативним документом ви керуватиметесь при затвердженні такої програми? Нормам якого документу повинен відповідати перелік заходів у такій програмі щоб ви, як замовник, його затвердили? Адже зможете «не затверджувати» пропозиції таких програм Учасників до завершення періоду подання пропозицій. Такі обставини і сама вимога грубо порушує норми статті 5 Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана умова тендерної документації не порушує вимог норми статті 5 Закону, а Ваше твердження «зможете «не затверджувати» пропозиції таких програм Учасників» - безпідставне. Умови тендерної документації не вимагає надання програми по COVID-19 згідно типової форми.
Статус вимоги: Задоволено