-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вивезення опалого листя ДК 021: 2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Обсяг виконання робіт, надання послуг, поставки товарів зазначено в Технічному завданні до закупівлі, код ЄДРПОУ 34966254, місце знаходження Замовника: вул. Білоруська, 1, м.Київ, 04050, І категорія Пропозиція має бути подана Українською мовою
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
25.03.2021 10:10 - 25.04.2021 00:00
Відповідь надана
Вимога до Замовника
Номер:
37ca3a0989274893a8341d54a807bb6a
Дата опублікування:
30.03.2021 12:07
Опис:
При детальному вивченні вимог Тендерної документації було виявлено невідповідність вимог Замовника, визначених Тендерною документацією, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»), що у свою чергу призводить до порушення основних принципів здійснення державних закупівель встановлених Законом, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, що не дозволяє нам та багатьом іншим підприємствам взяти участь у даних відкритих торгах.
В п.1, 2, 5 Додатку 2 до Тендерної документації (далі по тексту – ТД) міститься вимога:
1. Учасник надає Замовнику в користування свої ковшові контейнери в кількості 129 шт. об’ємом 8 м3 для збору та вивезення опалого листя.
2. Наявність власних чи орендованих спеціально-обладнаних транспортних засобів для вивезення листя ковшовими контейнерами. На підтвердження чого Учасник надає копії або оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу, договорів оренди, а також надає фото вказаних спеціально-обладнаних транспортних засобів для вивезення ковшових контейнерів зі встановленим обладнанням.
5. Учасник для підтвердження якості надання послуг надає Сертифікат на систему управління якістю.
Зазначені вимоги значно звужують коло учасників торгів, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, чим порушують основні принципи здійснення закупівель відповідно до ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тобто технічне завдання складене таким чином, що штучно та необґрунтовано обмежує можливість Учасників запропонувати інше обладнання ніж ковшові контейнери, що суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а очевидна відсутність альтернативи призводить до надмірного витрачання бюджетних коштів та створює умови для корупційних дій і зловживань.
Що стосується Сертифікату на систему управління якістю.
Відповідно до п. 6.1. СОУ ЖКГ 08.09-020:2012 «НАДАННЯ ПОСЛУГ З ВИВЕЗЕННЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ (ОПЕРАЦІЇ ПОВОДЖЕННЯ З ПОБУТОВИМИ ВІДХОДАМИ – ЗБИРАННЯ, ЗБЕРІГАННЯ, ПЕРЕВЕЗЕННЯ). КРИТЕРІЇ ТА МЕТОДИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ» Оцінку якості надання послуг здійснюють наступними методами:
- проведенням аналізу роботи суб’єкта господарювання, що надає послуги з вивезення побутових відходів;
- опитуванням споживачів про якість надання послуг.
Відповідно до п.3 ч. 2 ст.22 Законом України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
А ч.4 ст. 5 Закону передбачає, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На вимогу статті 5 Закону закупівлі потрібно проводити за принципами публічних закупівель, одним із яких є недискримінація учасників.
Тому, вважаємо, що п. 1, 2 та 5 додатку 2 тендерної документації Замовника, а саме – надання в обов’язковому порядку Учасником ковшових контейнерів в кількості 129 шт. об’ємом 8 м3, наявність в Учасника спеціально-обладнаних транспортних засобів для вивезення листя ковшовими контейнерами, наявність в Учасника сертифікату на систему управління якістю – може призвести до «дискримінації» учасників та обмежити конкуренцію серед Учасників.
Відповідно до п.2 ст.5 Закону Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, але, фактично Замовником встановлено дискримінаційні вимоги до учасників.
З огляду на зазначене, дані положення ТД призводить до обмеження кола потенційних учасників, створюють нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та можуть спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів.
П. 4 ст. 5 Закону встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Але вимоги, зазначені в ТД, обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушують права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які не мають ковшових контейнерів та сертифікатів на систему управління якістю, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів.
Вимагаємо виключити зі складу тендерної документації п.п. 1, 2, 5 Додатку 2 до ТД, що в свою чергу забезпечить розширення кола потенційних учасників та суттєво зменшить вартість закупівлі.
Відповідь:
Реагуючи на питання учасника, КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Кєива" повідомляє. Вимоги до тендерної документації, закроема технічні та якісні, складаються відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та необхідності Замовника здійснювати якісне обслуговування мешканців Шевченківського району м. Києва.
Зазначаємо, що пункти 1, 2 Додатку 2 до ТД не несуть дискримінації, оскільки передбачено, що за відсутності власного обладнання, учасник може залучити в оренду. Що стосується п. 5 Додатку 2 , то дана вимога не може розцінюватись, як дискримінація, оскільки Сертифікат видається будь-якій компанії, якщо вона відповдає Вимогам.
Слід зазначити, що зазначена кількість контейнерів зумовлена тим, що Шевченківський район має 12 неадміністративних мікрорайонів загальною площею 27 кілометрів квадратних.
Дата відповіді:
01.04.2021 09:35