-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вивезення опалого листя ДК 021: 2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Обсяг виконання робіт, надання послуг, поставки товарів зазначено в Технічному завданні до закупівлі, код ЄДРПОУ 34966254, місце знаходження Замовника: вул. Білоруська, 1, м.Київ, 04050, І категорія Пропозиція має бути подана Українською мовою
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
25.03.2021 10:10 - 01.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
c937029dd4ad487a9e9fd6e8efc139e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-001616-c.a1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
При детальному вивченні вимог Тендерної документації було виявлено невідповідність вимог Замовника, визначених Тендерною документацією, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»), що у свою чергу призводить до порушення основних принципів здійснення державних закупівель встановлених Законом, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, що не дозволяє нам та багатьом іншим підприємствам взяти участь у даних відкритих торгах.
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ про директора.pdf 05.04.2021 11:22
- Скарга (КП Керуюча Шевчен.р-ну).pdf 05.04.2021 11:25
- Протокол про директора.pdf 05.04.2021 11:26
- Протокол.pdf 05.04.2021 11:28
- Наказ на директора.pdf 05.04.2021 11:28
- Пояснення по скарзі (Керуюча Шевчен.р-ну).pdf 13.04.2021 12:12
- рішення від 07.04.2021 № 7123 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf 08.04.2021 12:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2021 № 8232.pdf 19.04.2021 14:53
- рішення від 16.04.2021 № 8232 .pdf 21.04.2021 20:18
- 09.04.21 Лист пояснення.docx 09.04.2021 14:18
- Лис пояснення листя.pdf 09.04.2021 14:18
- 51 зміни вивезення.pdf 27.04.2021 13:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.04.2021 12:50
Дата розгляду скарги:
16.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2021 12:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.04.2021 20:19
Дата виконання рішення Замовником:
27.04.2021 14:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
П. 1 змінено з Учасник надає Замовнику в користування свої ковшові контейнери в кількості 129 шт. об’ємом 1 м3 для збору та вивезення опалого листя на Учасник надає Замовнику в користування свої або орендовані або залучені контейнери в кількості не менше 129 шт. об’ємом 12 м3 для збору та вивезення опалого листя.
П. 2 змінено Наявність власних чи орендованих спеціально-обладнаних транспортних засобів для вивезення листя ковшовими контейнерами. На підтвердження чого Учасник надає копії або оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу, договорів оренди, а також надає фото вказаних спеціально-обладнаних транспортних засобів для вивезення ковшових контейнерів зі встановленим обладнанням. на Наявність власних чи орендованих спеціально-обладнаних транспортних засобів для вивезення листя контейнерами. На підтвердження чого Учасник надає копії або оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу, договорів оренди, а також надає фото вказаних спеціально-обладнаних транспортних засобів для вивезення контейнерів зі встановленим обладнанням.