-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів
Завершена
1 469 730.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 697.30 UAH
мін. крок: 1% або 14 697.30 UAH
Період уточнення:
23.03.2021 17:44 - 29.03.2021 00:00
Відповідь надана
Вимога щодо п.3.1. Додатку 1 Тендерної документації
Номер:
3d348f084ca84d3e93798148ed235517
Дата опублікування:
28.03.2021 20:18
Опис:
Вимога щодо п.3.1. Додатку 1 Тендерної документації
П. 3.1 Додатку 1 Тендерної документації ви встановлюєте вимогу до учасника надати довідку в довільній формі, що містить інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору*.
Довідка повинна містити інформацію про предмет закупівлі, дату, номер Договору, строк його виконання, повне найменування контрагента та його контактний номер телефону, номер оголошення про закупівлю, за результатами якої був укладений договір.
*Аналогічним договором вважається договір, що виконаний у будь-який період 2018-2020 роки, предметом якого є надання послуг з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів в житлових будинках.
Номер оголошення про закупівлю, за результатами якої був укладений договір, може бути зазначений лише у випадку, якщо такий аналогічний договір був укладений з замовниками, перелік яких визначений в ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, а саме:
1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування);
3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;
4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання;
наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.
Ст. 13 Конституції України передбачає, що усі суб'єкти права власності рівні перед законом. Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Враховуючи викладене вище, вимога про зазначення у формі учасником інформації відносно номеру оголошення про закупівлю, за результатами якої був укладений аналогічний договір є дискримінаційною та такою, що обмежує коло суб’єктів господарювання, які можуть взяти участь в даній закупівлі.
Отже, враховуючи вищезазначене, ВИМАГАЄМО видалити вимогу про надання учасником в довідці про наявність досвіду інформації про предмет закупівлі та номер оголошення про закупівлю, за результатами якої був укладений аналогічний договір та внести відповідні зміни!
Відповідь:
Шановний Учасник! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
29.03.2021 16:42