-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Послуги з цілодобової охорони об'єктів та територій КВП КМР "Міськводоканал")
Торги відмінено
2 616 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 160.00 UAH
мін. крок: 1% або 26 160.00 UAH
Період уточнення:
12.05.2017 14:13 - 19.05.2017 10:00
Відповідь надана
Щодо аналогічних договорів
Номер:
0908313040a54a7a9ea7198fc8f7e696
Дата опублікування:
15.05.2017 16:35
Опис:
Згідно із Кваліфікаційними критеріями Учасник повинен надати - Документ щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору - є оригінал довідки (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства за наявністю) у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання договорів щодо охорони об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які виконувалися учасником протягом 2013-2016 рр., з додаванням копії одного аналогічного договору та акту(ів) приймання-передачі наданих послуг.
Як визначати об’єкти охорони державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави?
На нашу думку дане трактування щодо наявності аналогічних договорів є дискримінаційною вимогою Замовника і може призвести до зменшення кількості потенційних учасників при проведенні закупівлі, тому що як такого визначення "об’єкт державної власності, що має стратегічне значення для економіки і безпеки держави" в законодавстві не існує.
Тому просимо вас прибрати дане трактування з документації торгів
Відповідь:
Шановний Учасник, повідомляємо, що КВП КМР "Міськводоканал" належить до комунальної власності територіальної громади міста Кам’янське та є єдиним виконавцем послуг з централізованого водопостачання та водовідведення міста.
Зважаючи на загальнодержавне та загальнолюдське значення централізованого водопостачання та водовідведення, відсутність належної охорони об’єктів підприємства може стати причиною виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Ч. 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки підприємства, з урахуванням ст. 5 Закону.
Також, необхідно зазначити, що згідно ст. 5 Закону, недискримінація учасників це: участь у процедурах на рівних умовах вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності і організаційно-правових форм, та забезпечення замовником вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом.
Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією кваліфікаційні критерії не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Дата відповіді:
18.05.2017 15:12