• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Послуги з цілодобової охорони об'єктів та територій КВП КМР "Міськводоканал")

Торги відмінено

2 616 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 160.00 UAH
Період оскарження: 12.05.2017 14:13 - 25.05.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційний підхід Замовника до ДКТ

Номер: 169ec4a8f7c34e6c90a64d023704d694
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-12-001538-b.a1
Назва: Дискримінаційний підхід Замовника до ДКТ
Вимога:
15.05.2017року о 16:35 одним з майбутніх учасників було направлено запит, щодо встановлення в ДКТ дискримінаційної умови, а саме: "Документ щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору - є оригінал довідки (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства за наявністю) у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання договорів щодо охорони об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які виконувалися учасником протягом 2013-2016 рр., з додаванням копії одного аналогічного договору та акту(ів) приймання-передачі наданих послуг." Відповіддю від 18.05.2017року о 15:12 Замовник повідомив про незгоду змінити дискримінаційну умову. Обґрунтовуючи свою незгоду Замовник пояснив, що Комунальне виробниче підприємство Дніпродзержинської міської ради «Міськводоканал» належить до комунальної власності територіальної громади міста Кам’янське та є єдиним виконавцем послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, а тому, має загальнодержавне та «загальнолюдське» значення. З такою відповіддю ми також не погоджуємося, оскільки термін «об'єкт державної власності, що має стратегічне значення для економіки і безпеки держави» має цілком нормативне визначення. Такими об'єктами є лише ті об'єкти, що внесені до затвердженого Постановою КМ України від 4 березня 2015 р. N 83 «Переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави». У вказаному переліку Комунальне виробниче підприємство Дніпродзержинської міської ради «Міськводоканал» не значиться, тому встановлена Вами вимога є дискримінаційною. Варто зважити, що визначення Вами, Комунальне виробниче підприємство Дніпродзержинської міської ради «Міськводоканал» як об'єкт, що має загальнодержавне та «загальнолюдське» значення не має за собою нормативного визначення, оскільки термін «загальнолюдське значення» надається ООН і зазвичай стосується культурних пам'яток. Разом з цим, доводимо до Вашого відома, що, Ви, як агент держави (у автономному значенні Європейської конвенції з прав людини) маєте позитивний обов’язок запровадити такі умови конкурсної закупівлі, що дозволить без дискримінації та з дотримання балансу інтересів провести закупівлю. А таким високим вимогам надана ДКТ не відповідає. Навіть якщо б, Ви визначили за необхідне встановити більш жорсткі умови для закупівлі охоронних послуг, аніж інші українські виконавці послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, то для цього мало б бути обґрунтоване пояснення, а між таким засобом та ціллю в мало б існувати явно виражене відношення залежності. Також стає не зрозумілою вимога Замовника щодо строків виконання договорів 2013-2016 років, адже на дворі зараз вже середина 2017 року. І як мінімум аналогічні договори можуть виконуватися або бути виконані у майбутніх учасників і на даний час. Тобто Замовник у наданій документації, зробив все можливе, щоб штучно зменшити кількість майбутніх учасників, які б мали змогу прийняти участь у цій закупівлі. До того ж Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Та Вами визначено в оголошенні про проведення торгів UA-2017-05-12-001538-b, як Код ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги. Тому згідно “Єдиного закупівельного словника” аналогічними є договори про надання охоронних послуг, і жодного слова про "об’єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави" в ньому не йдеться. Тож, наразі умова надати "Документ щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору - є оригінал довідки (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства за наявністю) у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання договорів щодо охорони об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які виконувалися учасником протягом 2013-2016 рр., з додаванням копії одного аналогічного договору та акту(ів) приймання-передачі наданих послуг." є дискримінаційною. Тому що дана вимога створює приховану дискримінацію між майбутніми учасниками. Та порушує основоположні засади вільної та ринкової економіки, що не узгоджується, у тому числі із зобов’язаннями, взятими Україною як членом Світової організації торгівлі. Тому ще раз наполегливо просимо Вас прибрати дану дискримінаційну вимогу з документації. В іншому випадку Вашу відмову та надану документацію та обговоренням її з майбутніми учасниками, буде направлено на розгляд до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України, Рахункову палату України, Департамент захисту економіки Національної поліції України та Антимонопольного комітету. Тому що на даний час в закупівлі наявні ознаки змови Замовника та заздалегідь визначеного Учасника, який повинен стати переможцем. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо, що наявність такого кваліфікаційного критерія у тендерній документації з проведення даної публічної закупівлі як надання документу, який підтверджує досвід виконання договорів щодо охорони об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави є таким, що не суперечить вимогам ст.ст. 5, 16, 17, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації". Додатково зазначаємо, що на території України існує значна кількість суб’єктів господарювання, які надають або надавали послуги з охорони об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затверджених, зокрема, і Постановою Кабінету Міністрів України № 83 від 4.03.2015 р. Не віднесення до таких підприємств КВП КМР «Міськводоканал» жодним чином не перешкоджає останньому отримувати аналогічні послуги з цілодобової охорони, які воно вважає найбільш якісними та надійними. Тому зазначена вище кваліфікаційна вимога не є дискримінаційною, оскільки надає можливість участі у процедурі закупівлі всім суб’єктам господарювання, а не одному, які надавали аналогічні послуги. Враховуючи вищевикладене, для задоволення Вашої вимоги КВП КМР «Міськводоканал» не має правових підстав.
Статус вимоги: Відхилено